Bertek je napisal/-a:Pozdravljeni,
Zanimajo me izkušnje iz 1 roke za Citroen C5, 2.0hdi, letnik 2002. Kakšne hibe mogoče?
Hvala.
devilkin je napisal/-a:Ta avto ima povsem običajno kuliso pretikanja in nima rikverc tako kot pri renojih in prav tako nobenega fedra.
Badzo je napisal/-a:devilkin je napisal/-a:Ta avto ima povsem običajno kuliso pretikanja in nima rikverc tako kot pri renojih in prav tako nobenega fedra.
Kako to misliš običajno kuliso pretikanja - da ima rikerc "v šesti"?
Spodaj so linki do C5-k z 2.0HDI 80kW in na slikah se lepo vidi da je rikverc tako kot pri renoju in tudi fedrček je
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=785 ... 0AVT.KLI...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=789 ... 20C5%20HDI
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=708 ... VTOMATSK...
devilkin je napisal/-a:No vsak dan kaj novega izvešnisem vedel da je bilo pri C5 serije ena tudi prestavljanje narejeno tako kot pri Renoju, zadnjič mi slik ni odprlo od povezav na avtonetu zato pa sem tako sveto trdil svoje.
Čudno mi pa je zakaj so iz nekega ustaljenega in trotel ziher sistema uvedli ta z fedrčkom. Ok, jasno če bi dodali šesto prestavo potem drugače že ne bi šlo, samo avto je še vedno imel pet prestav...
Še en dobronameren nasvet odpiralcu teme ( če jo sploh še prebira) če bo kupoval C5.
V avtu obvezno imej kot voznik take tepihe za pod nogami da se dajo natakniti v za to namenjena čepka, oz da se ne premikajo. Mene je dostikrat zona oblila ker nisem imel nataknjene in se vse preradi premaknejo pod pedal plina ko ga zahodiš in pedal se tudi zatakne ob tepih in tisto stopničko v podnu ki je pod pedalomin ga moraš dobesedno zbrcati nazaj.
imam pa še eno vprašanje sam.
V navodilih piše da nekako tako da pri vozilih s turbinskim polnilnikom, recimo v tem primeru HDI ko avo ugašaš ne smeš imeti pritsnjen pedal sklopke ker to lahko povzroči okvaro turbine. Zato pa tudi sam vedno ko avto vžgem in ugasnem nikoli ne pohodim sklopke. Vedno dam v ler, ročno, prižgem avto in šele nato dam v prestavo in peljem, isto pri ugašanju, v ler, ročna in ugasnem avto.
Ali je kaj na temu? Prevoženih imam čez 200 tisoč km , turbina dela bp, avto vžiga kot šus sam pa dostikrat prebiram kako drugim uporabnikom turbina rikne že pri 150 tisoč km ali prej
.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov