Saj pa nobenga nisem napadal

, zahvalil sem se za vse komentarje!
Povem pac svoje mnenje...
J.McLane je napisal/-a:Za avtocestne vožnje je pomemben količnik zračnega upora in čelni presek, na porabo pa ima velik vpliv prestavno razmerje. Majhen avto z odsekanim zadkom bo imel tipično večji količnik zračnega upora in kljub manjšemu čelnemu preseku mogoče ne boljši na AC kot večja limuzina. Prestavno razmerje pa proizvajalci žal prilagodijo tako da se avto v 6. prestavi ne obnaša kot crknjen konj. Torej potrebuješ dizelski navor, ali pa dolg menjalnik na NA bencinarju, kar boš pa dobil samo v razredu večjih limuzin, če sploh.
Torej po tvoje, ce primerjamo C4 in C5. Na avtocesti vozimo 130 km/h C5 bo manj pil ob tem da imata oba 110 konjev (oba imata 6 prestav...)???
Tovarniski podatki: Izvenmestna voznja C4- 3,9 l, C5- 4.1l
Za mestno je itak se vecja razlika. Vem da to porabo tezko dosezes je pa za primerjavo.
Sedaj tankam v Avstriji in Nemciji kjer je diesel kr cenejsi.... V Svici je benzin najcenejsi, nam cudno njim ne
DS4 zato ker so mi DS- modeli zadeti v nulo (zunanjost in notranjost)- vsake oci imajo svojega malarja
Se enkrat hvala za vsa mnenja,komentarje!