Napisal/-a RedBull™ So feb 15, 2014 7:16 am
1) Rja se pri W164 pojavlja zelo redko, veliko bolj pogosto pri W251 oz. R Do tega naj bi prihajalo predvsem zato, ker je v plehu preveč ogljika. Priznana 100% kulanca.
2) Ne pomnim primera, da bi na katerem odpovedala volanska letev
3) Ključavnica za prtljažnik, oz. stikalo sem ter tja kdaj crkne, pa še to zato, ker se ne opazi, da je v zadnji havbi vlaga oz. voda (če ima avto veliko kilometrov za sabo, začne puščati pri gumici zadnjega brisalca, oz. pri letvici zadnje havbe) Zelo redki primeri
4) Da bi izginjali pixli, do sedaj še nobenega problema,vsaj na W164 ne
5) Okvara vzmetnih nog ter blazin zadaj, se dogaja, ampak to je pogojeno s samo starostjo ter kilometrino
6) Kompresorji res crkavajo, ko ima avto precej km za sabo, je pa tu problem tudi v samem servisiranju. (potrebno je pri servisu potrebno preveriti vzvode za višino, tako zadaj kot spredaj) Cena ni omembe vredna, pripomore pa veliko daljši življenski dobi kompresorja za air matic. Pa dvomim, da bi bili v vašem primeru kontakti oksidirani, ampak bi prej rekel, da bi bili zažgani (vedno je potrebno ob kompresorju menjati tudi rele, ter seveda preveriti vzvode) Nekateri tega ne naredijo in glej ga zlomka, tu je problem, zakaj naslednji kompresor hitro crkne, ker drugače temu ni tako.
7) Tukaj ti govoriš za bencinske motorje, kateri so M272 ter 273, kot pa veš, debata teče za CDI motorje. Problem je, da požre zobnik izravnalne gredi. Napaka ne pojavlja več od mislim da od 2007 oz. 2008 dalje
8 ) Glede letvice zadnjih prtljažnih vrat sem ti že napisal pod točko 2 (pa ne rjavi letvica, ker ni jeklena, ampak ker pride voda zadaj za njo, začnejo rjaveti kontakti žarnic za osvetlitev reg. tablice)
9) Ne pomnim primera, da bi bila kakšna napaka na EZS oz. ključavnici. Te napake se predvsem pojavljajo pri prvih letnikih W204 oz. C classa
10) Glede šob pri teh modelih ni, je pa to spet pogojeno s kilometrino, kakšno gorivo se toči v vozilo ipd.
11) Ob prvih serijah so bile okvare na ISM modulih na menjalnikih, ampak teh napak praktično ni več
12) Če folk tlači v radijo vse mogoče stvari, potem ni čudno, da je temu tako... da ne omenjam, ta tlačijo cd notri, čeprav je en že not, ipd.
13) Napaka nekje je, če mehanik tega ni ugotovil, zagotovo ostaja in je bilo po nepotrebnem menjanih veliko stvari.
14) Ima 2 maf senzorja, na enem se res pojavi napaka, pa še ta je predvsem softwearska in se v večini problemov odpravi s testerjem. Avto pa zaradi tega še vedno deluje brez problema, in če le ni vozilo na testerju, se tega ne opazi.
15) Nekaj si pozabil, javljanje napake za pregoreno žarnico zadaj. Problem v masi oz. kontaktih, se dobi ena inštalacija in se napaka odpravi. 3 Minute dela ter 10€
Je pa tako, če avto ni redno servisiran, če je slabo servisiran, bo imel več napak ter problemov kot sicer. Upam da se tega zaveda vsak.
Kar je pa še veliko bolj pomembno, če bi bile narejene vse servisne akcije ob rednih servisih, potem zagotovo nekaterih "okvar" nebi bilo.
Nekaj je govoriti iz teorije, drugo iz prakse... kam sodiš ti, te ne bom sodil, potrebno je poznati ozadje in vse, in ne kar se prebere na netu in potem pljuvati in govoriti da je čist zanič, ipd.
Tako kot povsod, so pa časi takšni, da se pri vseh znamkah varčuje tako pri materialih, kot stroških izdelave, in vozila res niso to, kar so bila pred leti.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.