Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4472
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a Firediver Ne apr 27, 2014 8:57 am

Za 2x6 km bi jaz gledal samo en bencinar do 1350ccm in do 50kW ter do 1500eur maxxx. Nekaj podobnega sem si tudi sam omislil za hobi program.

Zakaj?

1. Novi dizel z dpf - problemi s filtrom, ogrevanjem motorja in turbine
2. Stari dizel brez dpf - ogrevanje motorja (kabine pozimi)
3. Novi bencinar s turbino - možni problemi s turbino zaradi kratkih razdalj
4. Novi bencinar brez turbine - nima dovolj moči/navora glede na bencinarja s turbino.
5. Stari malolitražni bencinar - moj favorit - poceni zavarovanje in cestna taksa, če je lahek (brez dodatne opreme), je tudi poskočen (mogoče malo manj varen), ampak lahko in poceni popravila, za 2x 6km pa tudi ne trpiš ali se ogreje ali ne. Najbolj trpežna zadeva, ker nima veliko elektronike, kosi so poceni, če ti ga kdo odrsa, te srce ne boli in to je to!
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a Blinder Ne apr 27, 2014 9:09 am

pa sej turbo bencinarji nimajo težav z kratkimi vožnjami
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a pskoda Ne apr 27, 2014 10:09 am

Problem pri turbo bencinarju na tako kratke razdalje je mazanje turbine, ker mrzlo olje slabo maže turbino ki je kar občutljiva na take stvari oz veliko bolj kot sama mašina. Osebno bi izbal atmosferca
Lp
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4472
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a Firediver Ne apr 27, 2014 10:14 am

Blinder je napisal/-a:pa sej turbo bencinarji nimajo težav z kratkimi vožnjami


Sem malo bolj previdnega značaja in še vedno smatram, da turbini mrzlo olje še vedno ni po godu, pa ni važno al je motor dizel ali bencinar. Že res, da se bencinski motor hitreje ogreje, ampak za 6km v eno smer..se niti gume dobro ne ogrejejo, pa se vseh 6 km drgnejo ob asfalt.

Izbire starejših bencinarjev je kot listja in trave..zakaj komplicirati tam, kjer lahko pričakuješ okvare (turbina, dpf filter, elektronika, dragi rezervni deli...). Teh 6km - če bodo mestni - sploh ne rabiš hudih pospeškov, ker se hitro znajdeš sprednjemu v r*ti.

EDIT: me je pskoda že prehitel..
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Zanesenost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr maj 22, 2013 2:56 pm

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a Zanesenost Ne apr 27, 2014 11:29 am

Če imaš denar si lahko kupiš nov avto, že od circa 10000 evrov je na voljo tricilindrski trivaljnik turbobencin, pa še zvok šestvaljnika ima.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a Blinder Ne apr 27, 2014 11:36 am

mrzlo olje turbini ni po godu. kaj zdej, če se boš vozil 100km daleč pa boš imel segreto olje, ko boš užgal mrzel avto? bo se ti olje vrnilo nazaj v času in segrevalo še za nazaj? f*** logic
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1817
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a emozul Ne apr 27, 2014 12:08 pm

Firediver je napisal/-a:Za 2x6 km bi jaz gledal samo en bencinar do 1350ccm in do 50kW ter do 1500eur maxxx. Nekaj podobnega sem si tudi sam omislil za hobi program.

Zakaj?

1. Novi dizel z dpf - problemi s filtrom, ogrevanjem motorja in turbine
2. Stari dizel brez dpf - ogrevanje motorja (kabine pozimi)
3. Novi bencinar s turbino - možni problemi s turbino zaradi kratkih razdalj
4. Novi bencinar brez turbine - nima dovolj moči/navora glede na bencinarja s turbino.
5. Stari malolitražni bencinar - moj favorit - poceni zavarovanje in cestna taksa, če je lahek (brez dodatne opreme), je tudi poskočen (mogoče malo manj varen), ampak lahko in poceni popravila, za 2x 6km pa tudi ne trpiš ali se ogreje ali ne. Najbolj trpežna zadeva, ker nima veliko elektronike, kosi so poceni, če ti ga kdo odrsa, te srce ne boli in to je to!


Ja se kar strinjam.
Samo a imaš ti potem dva avtomobila?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a peroRS Ne apr 27, 2014 12:47 pm

Blinder je napisal/-a:mrzlo olje turbini ni po godu. kaj zdej, če se boš vozil 100km daleč pa boš imel segreto olje, ko boš užgal mrzel avto? bo se ti olje vrnilo nazaj v času in segrevalo še za nazaj? f*** logic


x2

Nobene razlike ni (predvsem za turbino) ali se voziš 6km z napol mrzlim motorjem in ga potem ugasneš ali pa če se voziš isto 6km z mrzlim motorjem in potem še 300km z ogretim.
Pri obeh je motor isto časa deloval mrzel.

Niso pa motorji narejeni iz papirja. Olje kroži po motorju takoj ko ga prižgeš, upam da ne misli kdo da motor tistih 6km laufa "na suho" :lol:
Drugo je če bi ga zjutraj vžgal in takoj prva druga na polno.
 
MadIggy
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr feb 04, 2009 8:57 pm

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a MadIggy Ne apr 27, 2014 5:02 pm

Zanesenost je napisal/-a:Če imaš denar si lahko kupiš nov avto, že od circa 10000 evrov je na voljo tricilindrski trivaljnik turbobencin, pa še zvok šestvaljnika ima.


Človeku, ki vozi 2.2 Acorda in želi vsaj avto srednjega razreda bi prodal nov avto za 10.000€ z motorjem iz kosilnice :) :)
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 466
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a LeQuack Ne apr 27, 2014 5:24 pm

Tesla S.
 
bizi10
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Pe maj 23, 2003 2:20 pm
Kraj: Štajerska

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a bizi10 Ne apr 27, 2014 7:56 pm

Takle bi rekel. Berem o 55 kW, 1.3 motorjih, novih avtih ipd.

Avto ki ga bom vzel ne bo imel manj kot 140 konjev, kvečjemu kakšnega več. Če bo to bencinar bo moral bit turbobencinar da bo kubatura majhna (s predelavo na plin) ker za 3.0 motorje te že s cestnim skladom lepo opalijo. Ali pa bo to dizel ker sem drugače letno 1.000 EUR na zgubi že z razliko v porabi (še vedno se letno naredi 20.000km). Prav tako definitivno ne bo nov, ampak cca. 3 leta star, v rangu 10-15k.
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 933
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a radar Ne apr 27, 2014 8:28 pm

bizi10 je napisal/-a:Pozdravljeni,

Trenutno se vozim z dizelskim Accordom 2.2 iCTDi (s katerim sem zelo zadovoljen) ki je bil še eden zadnjih ki še nima DPF filtra. Ko bom menjaval avto bom iskal kakšnega rangu letnika 2010-2012 in nisem fanatičen pripadnik nobene znamke. Problem ki ga vidim je da imajo novi dizelski motorji vsi DPF filtre, jaz pa vozim vsakodnevno načeloma precej kratke relacije (2x6KM) do službe in nazaj. Poleg tega je v teh 6km tudi cca. 400m višinske razlike. Naredim pa kljub temu skupaj z ostalimi vožnjami cca. 20.000 km letno. Slišem/berem o težavah z DPF filtri kjer je verjetno problem da se izpušni del ne segreje dovolj in se potem paca vse skupaj.

Moja vprašanja so tako naslednja:
- če bi izbral dizelski avto z DPF filtrom kakšne so razlike? Baje obstaja dosti različnih variant DPF-jev (za enkratno uporabo, ki jih je treba zamenjati, s pasivno regeneracijo, z aktivno regeneracijo) Kakšne so razlike med DPF-ji proizvajalcev npr. Honda, Mazda, BMW, Mercedez in tudi drugimi? Kateri imajo "najboljše" DPF filtre ki se jih da čistiti in da niso problematični?
- če pa nebi izbral dizelskega motorja vidim pa edino pametno alternativo v plinu, kako pa je tu? Kateri motorji so najbolj primerni za predelavo? Obstajajo že serijsko predelani na plin?

Parametri ciljenega avta so velikost limuzine/karavana, dovolj močen motor (cca. 140KM+), športno podvozje, letnik 2010-2012. Cenovno verjetno nekje v rangu 15k.


glede na to, da si zadovoljen z accordom, ga obdži vkolikor je z avtom vse ok in si raje kupi skuter ali kaj podobno. v slabem vremenu greš pa z avtom oziroma avtobusom (če vozi tam).
za vse ostalo, za 12 km na dan, je škoda denarja..

lp
 
bizi10
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Pe maj 23, 2003 2:20 pm
Kraj: Štajerska

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a bizi10 Ne apr 27, 2014 11:12 pm

radar je napisal/-a:
bizi10 je napisal/-a:Pozdravljeni,

Trenutno se vozim z dizelskim Accordom 2.2 iCTDi (s katerim sem zelo zadovoljen) ki je bil še eden zadnjih ki še nima DPF filtra. Ko bom menjaval avto bom iskal kakšnega rangu letnika 2010-2012 in nisem fanatičen pripadnik nobene znamke. Problem ki ga vidim je da imajo novi dizelski motorji vsi DPF filtre, jaz pa vozim vsakodnevno načeloma precej kratke relacije (2x6KM) do službe in nazaj. Poleg tega je v teh 6km tudi cca. 400m višinske razlike. Naredim pa kljub temu skupaj z ostalimi vožnjami cca. 20.000 km letno. Slišem/berem o težavah z DPF filtri kjer je verjetno problem da se izpušni del ne segreje dovolj in se potem paca vse skupaj.

Moja vprašanja so tako naslednja:
- če bi izbral dizelski avto z DPF filtrom kakšne so razlike? Baje obstaja dosti različnih variant DPF-jev (za enkratno uporabo, ki jih je treba zamenjati, s pasivno regeneracijo, z aktivno regeneracijo) Kakšne so razlike med DPF-ji proizvajalcev npr. Honda, Mazda, BMW, Mercedez in tudi drugimi? Kateri imajo "najboljše" DPF filtre ki se jih da čistiti in da niso problematični?
- če pa nebi izbral dizelskega motorja vidim pa edino pametno alternativo v plinu, kako pa je tu? Kateri motorji so najbolj primerni za predelavo? Obstajajo že serijsko predelani na plin?

Parametri ciljenega avta so velikost limuzine/karavana, dovolj močen motor (cca. 140KM+), športno podvozje, letnik 2010-2012. Cenovno verjetno nekje v rangu 15k.


glede na to, da si zadovoljen z accordom, ga obdži vkolikor je z avtom vse ok in si raje kupi skuter ali kaj podobno. v slabem vremenu greš pa z avtom oziroma avtobusom (če vozi tam).
za vse ostalo, za 12 km na dan, je škoda denarja..

lp


:) Preveč ste se se vpiknili v teh 12 km na dan. Še vedno se z avtom naredi 20.000 letno. Napišem ciljni parametri limuzina dovolj močen motor odgovor kupi si skuter? Škoda denarja? Kakor za koga. Meni je škoda denarja za novega Accorda za 36k ko vem da bo čez 2-3 leta vreden 20k manj. Za to da na 4-5 let za razumen denar pomladim vozilo pa mi ni škoda denarja. ;)
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4472
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a Firediver Po apr 28, 2014 6:37 am

emozul je napisal/-a:
Firediver je napisal/-a:Za 2x6 km bi jaz gledal samo en bencinar do 1350ccm in do 50kW ter do 1500eur maxxx. Nekaj podobnega sem si tudi sam omislil za hobi program.

Zakaj?

1. Novi dizel z dpf - problemi s filtrom, ogrevanjem motorja in turbine
2. Stari dizel brez dpf - ogrevanje motorja (kabine pozimi)
3. Novi bencinar s turbino - možni problemi s turbino zaradi kratkih razdalj
4. Novi bencinar brez turbine - nima dovolj moči/navora glede na bencinarja s turbino.
5. Stari malolitražni bencinar - moj favorit - poceni zavarovanje in cestna taksa, če je lahek (brez dodatne opreme), je tudi poskočen (mogoče malo manj varen), ampak lahko in poceni popravila, za 2x 6km pa tudi ne trpiš ali se ogreje ali ne. Najbolj trpežna zadeva, ker nima veliko elektronike, kosi so poceni, če ti ga kdo odrsa, te srce ne boli in to je to!


Ja se kar strinjam.
Samo a imaš ti potem dva avtomobila?


Dva imam...in se mi računica lepo izide, saj za dolge razdalje uporabljam turbo dizla s skoraj vso opremo, za kratke (hobi program, prašna/umazana roba itd.) pa imam 1.4 bencinarja 14 let starega, nabavna cena 1000€..nima pa ne turbine, ne dpf filtra, ne kake drage elektronike, niti električnih šip nima - ampak služi namenu za kar ga imam. Če si zaželim malo več luksuza pa hop v turbo dizla...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a pskoda Po apr 28, 2014 8:00 am

peroRS je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:mrzlo olje turbini ni po godu. kaj zdej, če se boš vozil 100km daleč pa boš imel segreto olje, ko boš užgal mrzel avto? bo se ti olje vrnilo nazaj v času in segrevalo še za nazaj? f*** logic


x2

Nobene razlike ni (predvsem za turbino) ali se voziš 6km z napol mrzlim motorjem in ga potem ugasneš ali pa če se voziš isto 6km z mrzlim motorjem in potem še 300km z ogretim.
Pri obeh je motor isto časa deloval mrzel.

Niso pa motorji narejeni iz papirja. Olje kroži po motorju takoj ko ga prižgeš, upam da ne misli kdo da motor tistih 6km laufa "na suho" :lol:
Drugo je če bi ga zjutraj vžgal in takoj prva druga na polno.


Če potem še 300km narediš se olje segreje na delovno temperaturo in se večkrat ogret premeša zato nimaš probleme z vodo (kondenz) ki se nabere in posledično je smetana na čepu zamaška, ki je posledica kratkih voženj. Turbo in motor trpita na vsakodnevne kratke razdalje samo kar dizel bolj, ampak trpita oba.
Lp
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a peroRS Po apr 28, 2014 8:37 am

Še enkrat si podrobno preberi moj post. Upam si mirne duše napisati, da na turbino to ne vpliva nič, ker enako časa laufa z napol ogretim olje.

Na motor pa vpliva, tako da nima veze, tudi če imaš atmosferca, bo smetana na čepu.

Vendar, če človek naredi 20.000km in avto vsaj enkratna 14dni prepiha, nima bit kaj.
Oz. če zdaj nima težav jih tudi z drugim avtom ne bo. ;)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a simply Po apr 28, 2014 1:13 pm

Za 2x6 km si omisli Passata 2.0 TSI - pa boš imel nasmeh na ustih.

Za ostalih 15.000km/h pa Clia Dci.

Malček šale.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a sonic Po apr 28, 2014 7:37 pm

simply je napisal/-a:Za 2x6 km si omisli Passata 2.0 TSI - pa boš imel nasmeh na ustih.

Za ostalih 15.000km/h pa Clia Dci.

Malček šale.


Upam de se res šališ. Namreč zakaj bi si za kratko vožnjico privoščil Passata, na daljših potovanjih (kjer bi ravno Passat in podobniati prišel prav) pa bi se mučil s CLiotom, res višek neumnosti...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Kateri avto/pogon izbrati za dosti kratkih relacij?

Napisal/-a simply Po apr 28, 2014 8:04 pm

Zato sem napisal da je to šala.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov