Blinder je napisal/-a:pa sej turbo bencinarji nimajo težav z kratkimi vožnjami
Firediver je napisal/-a:Za 2x6 km bi jaz gledal samo en bencinar do 1350ccm in do 50kW ter do 1500eur maxxx. Nekaj podobnega sem si tudi sam omislil za hobi program.
Zakaj?
1. Novi dizel z dpf - problemi s filtrom, ogrevanjem motorja in turbine
2. Stari dizel brez dpf - ogrevanje motorja (kabine pozimi)
3. Novi bencinar s turbino - možni problemi s turbino zaradi kratkih razdalj
4. Novi bencinar brez turbine - nima dovolj moči/navora glede na bencinarja s turbino.
5. Stari malolitražni bencinar - moj favorit - poceni zavarovanje in cestna taksa, če je lahek (brez dodatne opreme), je tudi poskočen (mogoče malo manj varen), ampak lahko in poceni popravila, za 2x 6km pa tudi ne trpiš ali se ogreje ali ne. Najbolj trpežna zadeva, ker nima veliko elektronike, kosi so poceni, če ti ga kdo odrsa, te srce ne boli in to je to!
Blinder je napisal/-a:mrzlo olje turbini ni po godu. kaj zdej, če se boš vozil 100km daleč pa boš imel segreto olje, ko boš užgal mrzel avto? bo se ti olje vrnilo nazaj v času in segrevalo še za nazaj? f*** logic
Zanesenost je napisal/-a:Če imaš denar si lahko kupiš nov avto, že od circa 10000 evrov je na voljo tricilindrski trivaljnik turbobencin, pa še zvok šestvaljnika ima.
bizi10 je napisal/-a:Pozdravljeni,
Trenutno se vozim z dizelskim Accordom 2.2 iCTDi (s katerim sem zelo zadovoljen) ki je bil še eden zadnjih ki še nima DPF filtra. Ko bom menjaval avto bom iskal kakšnega rangu letnika 2010-2012 in nisem fanatičen pripadnik nobene znamke. Problem ki ga vidim je da imajo novi dizelski motorji vsi DPF filtre, jaz pa vozim vsakodnevno načeloma precej kratke relacije (2x6KM) do službe in nazaj. Poleg tega je v teh 6km tudi cca. 400m višinske razlike. Naredim pa kljub temu skupaj z ostalimi vožnjami cca. 20.000 km letno. Slišem/berem o težavah z DPF filtri kjer je verjetno problem da se izpušni del ne segreje dovolj in se potem paca vse skupaj.
Moja vprašanja so tako naslednja:
- če bi izbral dizelski avto z DPF filtrom kakšne so razlike? Baje obstaja dosti različnih variant DPF-jev (za enkratno uporabo, ki jih je treba zamenjati, s pasivno regeneracijo, z aktivno regeneracijo) Kakšne so razlike med DPF-ji proizvajalcev npr. Honda, Mazda, BMW, Mercedez in tudi drugimi? Kateri imajo "najboljše" DPF filtre ki se jih da čistiti in da niso problematični?
- če pa nebi izbral dizelskega motorja vidim pa edino pametno alternativo v plinu, kako pa je tu? Kateri motorji so najbolj primerni za predelavo? Obstajajo že serijsko predelani na plin?
Parametri ciljenega avta so velikost limuzine/karavana, dovolj močen motor (cca. 140KM+), športno podvozje, letnik 2010-2012. Cenovno verjetno nekje v rangu 15k.
radar je napisal/-a:bizi10 je napisal/-a:Pozdravljeni,
Trenutno se vozim z dizelskim Accordom 2.2 iCTDi (s katerim sem zelo zadovoljen) ki je bil še eden zadnjih ki še nima DPF filtra. Ko bom menjaval avto bom iskal kakšnega rangu letnika 2010-2012 in nisem fanatičen pripadnik nobene znamke. Problem ki ga vidim je da imajo novi dizelski motorji vsi DPF filtre, jaz pa vozim vsakodnevno načeloma precej kratke relacije (2x6KM) do službe in nazaj. Poleg tega je v teh 6km tudi cca. 400m višinske razlike. Naredim pa kljub temu skupaj z ostalimi vožnjami cca. 20.000 km letno. Slišem/berem o težavah z DPF filtri kjer je verjetno problem da se izpušni del ne segreje dovolj in se potem paca vse skupaj.
Moja vprašanja so tako naslednja:
- če bi izbral dizelski avto z DPF filtrom kakšne so razlike? Baje obstaja dosti različnih variant DPF-jev (za enkratno uporabo, ki jih je treba zamenjati, s pasivno regeneracijo, z aktivno regeneracijo) Kakšne so razlike med DPF-ji proizvajalcev npr. Honda, Mazda, BMW, Mercedez in tudi drugimi? Kateri imajo "najboljše" DPF filtre ki se jih da čistiti in da niso problematični?
- če pa nebi izbral dizelskega motorja vidim pa edino pametno alternativo v plinu, kako pa je tu? Kateri motorji so najbolj primerni za predelavo? Obstajajo že serijsko predelani na plin?
Parametri ciljenega avta so velikost limuzine/karavana, dovolj močen motor (cca. 140KM+), športno podvozje, letnik 2010-2012. Cenovno verjetno nekje v rangu 15k.
glede na to, da si zadovoljen z accordom, ga obdži vkolikor je z avtom vse ok in si raje kupi skuter ali kaj podobno. v slabem vremenu greš pa z avtom oziroma avtobusom (če vozi tam).
za vse ostalo, za 12 km na dan, je škoda denarja..
lp
emozul je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Za 2x6 km bi jaz gledal samo en bencinar do 1350ccm in do 50kW ter do 1500eur maxxx. Nekaj podobnega sem si tudi sam omislil za hobi program.
Zakaj?
1. Novi dizel z dpf - problemi s filtrom, ogrevanjem motorja in turbine
2. Stari dizel brez dpf - ogrevanje motorja (kabine pozimi)
3. Novi bencinar s turbino - možni problemi s turbino zaradi kratkih razdalj
4. Novi bencinar brez turbine - nima dovolj moči/navora glede na bencinarja s turbino.
5. Stari malolitražni bencinar - moj favorit - poceni zavarovanje in cestna taksa, če je lahek (brez dodatne opreme), je tudi poskočen (mogoče malo manj varen), ampak lahko in poceni popravila, za 2x 6km pa tudi ne trpiš ali se ogreje ali ne. Najbolj trpežna zadeva, ker nima veliko elektronike, kosi so poceni, če ti ga kdo odrsa, te srce ne boli in to je to!
Ja se kar strinjam.
Samo a imaš ti potem dva avtomobila?
peroRS je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:mrzlo olje turbini ni po godu. kaj zdej, če se boš vozil 100km daleč pa boš imel segreto olje, ko boš užgal mrzel avto? bo se ti olje vrnilo nazaj v času in segrevalo še za nazaj? f*** logic
x2
Nobene razlike ni (predvsem za turbino) ali se voziš 6km z napol mrzlim motorjem in ga potem ugasneš ali pa če se voziš isto 6km z mrzlim motorjem in potem še 300km z ogretim.
Pri obeh je motor isto časa deloval mrzel.
Niso pa motorji narejeni iz papirja. Olje kroži po motorju takoj ko ga prižgeš, upam da ne misli kdo da motor tistih 6km laufa "na suho"
Drugo je če bi ga zjutraj vžgal in takoj prva druga na polno.
simply je napisal/-a:Za 2x6 km si omisli Passata 2.0 TSI - pa boš imel nasmeh na ustih.
Za ostalih 15.000km/h pa Clia Dci.
Malček šale.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov