fare je napisal/-a:Vse to kar gledaš je po možnosti uvoz iz IT ali FR z vsaj 500.000km (realnimi).
Raje se omeji na slovensko poreklo in preverljivo zgodovino ker v nasprotnem primeru se lahko zgodi da boš že čez 14 dni spet tukaj in pisal: ne dela to in to ali pa nategnili so me.
lp.
In kaj ti to pomaga če avto ima 1/2 mil kilometrov? Vemo pa da lizing hiše v tujini avtov sploh ne servisirajo tako kot se govori ampak po nujni potrebi samo dolivajo tisti liter ali dva olja da mašina ne zariba za ostalo pa jim je vseeno. Še posebej v Italiji imajo tako prakso.Badzo je napisal/-a:fare je napisal/-a:Vse to kar gledaš je po možnosti uvoz iz IT ali FR z vsaj 500.000km (realnimi).
Raje se omeji na slovensko poreklo in preverljivo zgodovino ker v nasprotnem primeru se lahko zgodi da boš že čez 14 dni spet tukaj in pisal: ne dela to in to ali pa nategnili so me.
lp.
Pretiravanaje ni ravno potrebno![]()
Slovensko poreklo pa ni vedno najboljše. Glede na to da s(m)o slovenceljni tako omejeni in kupujejo dizla čim letno naredijo 20001km (to je zelo lepo vidno iz drugih tem o nakupu, ko je nujno potrebno vsiljevat naftarja čim je kilometrina med 20-25k km, pa čeprav se je avtor že odločil za bencinarja) na koncu se pa drajsajo po mestih z napol ogretimi ali pa sploh neogretimi motorji. Tuji avti imajo pa na koncu še 1x več km, ampak je velika večina le-teh km narejenih z ogretim motorjem. Na koncu je lepo vožen in redno vzdrževan tuj dizlaš s 150k km manj problematičen kot slovenski z 70-80k km.
Po forumu brska: Google [Bot] in 21 gostov