ajatola je napisal/-a:Kaj ste eni majstri kot ne vem kaj.kilometrina na avtu je davek na budale.nikoli nisem kupil avta na osnovi števca.
Ko kupiš staro kanto je najprej treba menjat glavni jermen in periferijo.s tem je treba računat pred nakupom.ne pa se ravnat po števcu.99 procentov je premikanih nazaj.to je masoven pojav .knjižice pa se da brez težav poštemplat.in če je avto lepo vzdrževan in normalno vožen ne bo takšnepanike pa magari ima preko dvesto tisoč.
1.) Ni jih 99% prevrtenih.
2.) Je pa masoven pojav, in če se temu kupci ne bodo upirali kot se le da, eventuelno BO 99% prevrtenih.
3.) Gre se za etiko, moralo in fair-play. Zakaj bi kdorkoli podpiral in nagrajeval takšna dejanja s plačevanjem višje cene za avtomobil ker ima "malo kilometrov"?
4.) Ja, kot pravim - stanje na števcu definitivno vpliva na ceno avtomobila. Zakaj bi plačal več zato, ker si je nekdo vzel 5min časa za prevrtet kilometre?
5.) Če ima avto 400k km+ (verjemi, ni jih malo), ti menjava periferije ne pomaga prav dosti pri zanesljivosti na dolgi rok.
6.) Če kupiš avto s prevrtenimi kilometri ga moraš eventuelno tudi prodati - srečno pri skrivanju ali pa nižanju cene.
Saj če so pri tem konkretnem avtu kilometri prevrteni za nekih 30k km zadeva ni katastrofalna iz vidika stroškov, katere to prinese kupcu, ampak gre se za princip in tisti, ki jih je za tako malo prevrtel je še večja budala od ostalih in si ne zasluži dobiti niti centa za ta avto (to sicer velja za vse, ki vrtijo, ma no...).