Blaz1234 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:ojnica je napisal/-a:Če ima avto preko 200.000km so 90% realni.
Ker ne vem kdo bi šel vrtet iz 350.000km na 220.000km. Prej na 160-180.000km.
hahah, optimist.
x2
Ne razumem zakaj taki argumenti? Ali ste lahko bolj specificni ali pa odgovorite v celoti ce se ne strinjate z komentarjem od ojnice?
Lp.
1.) Kje piše, da se ne splača oz. da nekdo ne bo vrtel na 220k km? Samo zato, ker se ojnici to zdi čudno? Nenazadnje trgovci MORDA ugotavljajo, da so magični kilometri preveč magični, in je treba bit bolj realen.

2.) Če je avto preverjeno od prvega lastnika in le-ta slučajno vrti kilometre, jih verjetno vrti pred prodajo, tako da v tem primeru do neke mere morda celo drži izjava ojnice. Ampak zdaj pa pomisli, kako malo je takšnih avtomobilov, predvsem v tvojem cenovnem rangu!
3.) Če ima avtomobil več lastnikov pred zadnjim prodajalcem je čisto mogoče, da so se kilometri vrteli že pri prejšnjih prodajah in ne pri tej zadnji (še posebej, če je prodajalec "običen človek" in ne preprodajalec) - to je predvsem zelo pogosto pri avtih iz uvoza. Ima 300k km, se ob uvozu zbije na 100k km in potem slovenski lastnik naredi 120k km v npr. 5 letih. In potem jih ima 220k km. Takšnih primerov je največ pri takšni starosti avtomobilov, katero gledaš ti. Zakaj? Zato, ker avtohiše/preprodajalci neradi dilajo avtomobile takšnih vrednosti, ker so marže zelo nizke.
Torej, pod črto je ojnica totalno mimo udaril s tistimi procenti. Jaz bi rekel, da dizli, stari 10+ let z 220k km so le v cca. 20% realni. Pa sumim, da sem še kar optimističen...