fare je napisal/-a:Getzman76 je napisal/-a:Lepo ste se odzvali in kar nekaj lepih predlogov.

Kako je pa kaj s servisi pri japončkih? Vem, da za francoza hitro najdeš kakšenga domačega mojstra, ki ti lahko za soliden denar opravi redno vzdrževanje in prihraniš kak evro.
@Fare, našel si lep avto. Kaj bi to pomenilo za mašino, če bi se diesel vozil bolj malo in še to cca 20km?
Dokler je brez DPF filterja je ok. Ta zna nagajati ob pomanjkanju obratov. Mazde 6 do letnika 2006 pa ga nimajo. 20km za dizla načeloma ni problem a le v najhladnejši zima ga ni pametno prehitro preobremeniti. Pa 6ke imajo webasto tako da ti ga prej segreje. Pri teh motorjih je pomembno da so bili redno servisirani in da je ob generalki na 120.000 bilo vse potrebno zamenjano + obvezno oljnato cedilo očiščeno + bakrene podložke pod injektorji zamenjane. Potem bo mir. lp
Ta Mazda6 je res simpatična in glede, da bo avto na obali (to zimo smo imeli celo dvakrat okoli -5°C, brrr..

) ter to, da moja boljša polovica ne spada ravno med skupino tišačev. Potem bi to lahko celo funcioniralo. Vendar me malce bega, če pogledaš primerljive letnike v tem cenovnem razredu lahko vidiš, da ima ta mazda o kateri je govora cca 50k km manj od ostalih.

Malo verjetno pa je, da mi bo lastnik povedal vse po pravici. Upam, da se motim.
Vem, da slika na netu ne odraža dejanskega stanja, ampak se mi zdi, da je voznikov sedež kar fino umazan na sedalnem delu.
Lahko, da se bo komu zdelo, da kompliciram ampak žal dnarja je kolikor ga je in še ta je njen in v izogib nepotrebnim kasnešim prigodam in nezgodam (beri teženje

), se bom sedaj maksimalno potrudil. Ja bom!