Daedalus je napisal/-a:aereo132 je napisal/-a:jaz bi definitivno passat 1.9 TDI
alfe da niti ne govorim nebi niti razmisljal o nakupu
to je samo moje mnenje odlocas pa ti
Brez enega argumenta so subjektivna mnenja kaj naj nekdo kupi popolnoma brezvezna in nepotrebna. Saj ne sprašuje kateri sladoled ti je najbolši, ali...?![]()
Moj nasvet: izogibaj se 2.0 TDI, tisti letniki so imeli probleme. 1.9 TDI in JTD sta oba zelo dobra motorja, torej ne more biti slab nakup - ČE je avto vzdrževan kot treba in če ni uvožen s totalko in 400k km realnimi za seboj (a 100k km na števcu) - to bo največja past, na katero se lahko ujameš, torej bodi pozoren. In ne verjemi na besedo nobenemu pa tudi štempljem v servisni ne verjemi (se da ponaredit).
Največ bo odvisno od tega, kako je bil avto vzdrževan in ali ima za sabo večji karambol in/ali 3x več realnih kilometrov - tukaj se pač največ zasluži pri preprodajalcih (ki so lahko tudi fizične osebe). Če kupiš slabega/zanemarjenega te bo lahko pustil (oz. puščal) na cesti neglede na znamko, torej morda bi veljalo malo razširiti obzorja glede znamke (niso pa vsi motorji dobri, to je tudi res, kot že omenjeni letniki 2.0 TDI) in se raje bolj omejiti pri kriterijih kot so - 1. lastnik, slovensko poreklo, z mehanikom potrjeno, da ni bil fajn zaleten, preveriti servisno zgodovino (če se da) itd.
Na tvoje opombe sem pozoren. Avto "kupujem " zdaj že skoraj 2 meseca. Na fore kot so "potrjena servisna" "ni karamboliran " ne pada. Ob enem bi pa v isti sapi vprašal, kako lahko mogoče preverim zgodovino vozila iz tujine? Za vozila registrirana pri nas sem se ze pozanimal.
Po večini gledam predvsem po nemških vozilih, tale alfa je pač redka izjema katera mi poje na srce. Realno gledano, kje lahko pričakujem dražje vzdrževanje glede na servisne intervale ?