@sašo: saj se je še nekaj uporabnikovk foruma spraševalo, če je razlika med 120 in 165 le v elektroniki. Navora imajo isto. Gas ima elektronski, tako da bi lahko tudi enostavno elektronika zapirala gas pri višjih obratih, da moč ne naraste. Rover je imel 1.4 103 km omejen na 84 km samo z (mehansko)loputo od gasa, ki se ni odprla do konca.
ker če bi bila motorja ista, bi bila ta verzija gotovo tudi v limuzinski (4 vratni) različici
Športen motor in 4 vrata ne paše skupaj. Tudi gti avti večinoma so sam trivratni. Že teh 3-5 vratnih 165 bodo zelo malo prodali, štirivratnih pa v sloveniji mogoče nebi prodali nobenga s takim motorjem. Problem pride potem tudi pri prodaji rabljenega vozila, ko spet je težko prodat ne-športno karoserijo z močnim motorjem.
zakaj bi za enako mašino, ki je le manj zaprta plačal 1000€ več.
Koliko pa bi jo rad ti plačal?

Ceno postavijo tako, da imajo čimvečji dobiček. Njim je par 10€ razlike al vgradijo 1.5 motor al 2.0 165. 10 let nazaj je Ford v italji prodajal 2.0 za isto ceno kot 1.8 in 1.6.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.