Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Carlito149
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To dec 07, 2010 9:50 am

Re: Opel astra Opc 16v

Napisal/-a Carlito149 Pe maj 23, 2014 10:46 pm

Veliki servis pri tem motorju je na 10 let ali 150.000 km.
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Re: Opel astra Opc 16v

Napisal/-a Reaper85 Pe maj 23, 2014 10:50 pm

Sej sem tudi sam v fazi varčevanja, da se končno losam 1.6 16V 105KM, ampak vseeno nebi rekel da je tako švoh.
1. Si lahko daleč, daleč hitrejši od večine ostalih voznikov, če znaš stopit po gasu.
Ampak ok, to danes niti ni tak problem, ker od 90% voznikov sem bil že z 1.0 50KM hitrejši, je blo pa seveda tud parkrat da je šel kak avto mimo kot raketa. Ampak to je blo 6 let nazaj, zdej je sploh 10x manj hitrih voznikov.
2. Seveda je pa drugi problem, da za prehitevanje pa rabiš imeti, če nimaš zaleta, še precej več moči kot ostali.
Najtežja so prehitevanja iz 50 na 90 v drugi, tukaj rabiš kar nekaj prostora. V tretji tam od 70-100 je že boljše.
3. Recimo kjer se mi zdi ravno prav hiter, pa še to moram pri kakšnih ovinkih malo iz gasa stopit, v ovinkast klanec gor.
Začnem seveda z drugo tam do 80-90, ampak ko dam enkrat v tretjo pa avto lahko med ovinki vzdržuje hitrost 90-100 z obrati 4000-4500. Sem vozil tut že 2.0 TDI 140, pa ni šlo nič hitreje.
Na začetku sem sicer dosti več z drugo vozil, tako v klanec gor kot dol, ampak sem kasneje ugotovil da praktično ni razlike, če imaš v tretji vsaj 4000 obratov. Za dol pa tud gre lepo 80 brez da bi imel vedno v obratih, pa tudi bremza povsem dovolj mašina, samo malenkost je treba pomagat z bremzo pred ovinki.
4. Klima se nekaj pozna, recimo da izgubi 10KM. Pri 0-100 je to 12,7 namesto 11,9s.
5. Veliko je odvisno v katero stran je naklon, recimo zjutraj se mi zdi avto povsem dovolj hiter, kot bi imel 120KM. Nazaj pa kot bi imel 90KM, pa še klima popoldne naredi svoje.
Sicer se pa že iz porabe vidi, zjutraj 8l, popoldne pa 9l, čeprav je v obe smeri kar hud klanec.

Glede jermena pri Astri H, po 9 letih in 85k km imam še prvega. Menja se pa na 10 let oz. 150k km, ne vem kje ste dobili 60.000, verjetno za G. Pa tudi ketno ne vem kje ste našli.
Z Astro H drugače ne moreš falit, ne vem če bom še kdaj imel tako dober avto, v glavnem samo tankaš in voziš.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Opel astra Opc 16v

Napisal/-a pskoda So maj 24, 2014 7:03 am

:pop:
Lp
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Opel astra Opc 16v

Napisal/-a mtl So maj 24, 2014 8:15 am

jusko000 je napisal/-a:Mislim da nima, čeprav avto je res super ohranjen.


Že za manj kot 300 EUR imaš super ohranjen avto (na prvi pogled). Če je treba menjat še kakšen del v notranjosti (npr. volan, stopalke za plin, sklopko in zavoro, sedež, obloga vrat, itd.) pa kakšen EUR več.
Zgolj kot primer :twisted: :
http://www.mtl.si/sl/blog/item/88-bi-kupili-taksen-avtomobil-ali-zakaj-je-v-sloveniji-tezko-kupiti-rabljen-avtomobil-za-posteno-ceno.html?utm_source=AvM
Sploh priporočam sledenje linku na koncu tega bloga =P . Čeprav v Sloveniji se bo bolj težko kdo lotil takega projekta, ker večina naših preprodajalcev obvlada ''kozmetično lišpanje'', pranje motorja in ponarejanje papirjev. :lol:

PS: Ne trdim, da je tako s konkretnim avtomobilom, ker ga nisem gledal. Ampak možnost, da je biser namesto dreka je ravno ene 5% po mojih izkušnjah. Če dodam pa še eno variablo zraven (raje ne bom zapisal katero :lol:) pa 1% :twisted:.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Opel astra Opc 16v

Napisal/-a simply Če maj 29, 2014 8:11 am

Reaper85 je napisal/-a:Sej sem tudi sam v fazi varčevanja, da se končno losam 1.6 16V 105KM, ampak vseeno nebi rekel da je tako švoh.
1. Si lahko daleč, daleč hitrejši od večine ostalih voznikov, če znaš stopit po gasu.
Ampak ok, to danes niti ni tak problem, ker od 90% voznikov sem bil že z 1.0 50KM hitrejši, je blo pa seveda tud parkrat da je šel kak avto mimo kot raketa. Ampak to je blo 6 let nazaj, zdej je sploh 10x manj hitrih voznikov.
2. Seveda je pa drugi problem, da za prehitevanje pa rabiš imeti, če nimaš zaleta, še precej več moči kot ostali.
Najtežja so prehitevanja iz 50 na 90 v drugi, tukaj rabiš kar nekaj prostora. V tretji tam od 70-100 je že boljše.
3. Recimo kjer se mi zdi ravno prav hiter, pa še to moram pri kakšnih ovinkih malo iz gasa stopit, v ovinkast klanec gor.
Začnem seveda z drugo tam do 80-90, ampak ko dam enkrat v tretjo pa avto lahko med ovinki vzdržuje hitrost 90-100 z obrati 4000-4500. Sem vozil tut že 2.0 TDI 140, pa ni šlo nič hitreje.
Na začetku sem sicer dosti več z drugo vozil, tako v klanec gor kot dol, ampak sem kasneje ugotovil da praktično ni razlike, če imaš v tretji vsaj 4000 obratov. Za dol pa tud gre lepo 80 brez da bi imel vedno v obratih, pa tudi bremza povsem dovolj mašina, samo malenkost je treba pomagat z bremzo pred ovinki.
4. Klima se nekaj pozna, recimo da izgubi 10KM. Pri 0-100 je to 12,7 namesto 11,9s.
5. Veliko je odvisno v katero stran je naklon, recimo zjutraj se mi zdi avto povsem dovolj hiter, kot bi imel 120KM. Nazaj pa kot bi imel 90KM, pa še klima popoldne naredi svoje.
Sicer se pa že iz porabe vidi, zjutraj 8l, popoldne pa 9l, čeprav je v obe smeri kar hud klanec.

Glede jermena pri Astri H, po 9 letih in 85k km imam še prvega. Menja se pa na 10 let oz. 150k km, ne vem kje ste dobili 60.000, verjetno za G. Pa tudi ketno ne vem kje ste našli.
Z Astro H drugače ne moreš falit, ne vem če bom še kdaj imel tako dober avto, v glavnem samo tankaš in voziš.



Trdiš da je ta motor primerljiv z 2.0 TDI 140KM?

Si sam izmeril pospešek z klimo ali brez?
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Re: Opel astra Opc 16v

Napisal/-a Reaper85 Po sep 22, 2014 7:00 pm

Sem spregledal tvoj odgovor.

V en ovinkast klanec navzgor ne boš z dizlom nič več naredil kot pa z enim švoh atmosferskim bencinarjem, pa tudi če ima 400ccm in 35KM več, izmerjen čas je bil tam tam, tudi hitrosti do katerih prideta pred ovinki so enake (95-100km/h).
Še 1.2 60KM je bil samo 3s slabši od 2.0 TDI, 1:18 namesto 1:15.
Res pa da gre 1.6 ravno še na meji da ima zadost navora, samo 200 obratov manj in bi bilo konec veselja, ko pade pod 3500, ti pomaga samo še druga prestava.
2.0 TDI v drugem primeru, nimaš nobenih skrbi, tretja in gasa, navora ti zlepa ne bo zmanjkalo, v drugo pa samo pred kakšnim 180 ovinkom.

Po ravnem pa ni primerjave, 50-90 II. ima 1.6 105 6s, 2.0 TDI 140 pa samo 4s. 80-120 V. je tudi 16 proti 10s.
V glavnem, noben ni za športno vožnjo (to je za moje pojme bencinar z vsaj 8 če ne 7s do 100), ampak z 2.0 TDI se da vsaj prehitevat brez problemov. Prvič ko sem ga vozil, sem mislil da lahko prehitim vse, sicer kasneje sem videl da vse tudi ne gre, ampak pri večini prehitevanj pa res ni nobenih problemov.

Da, pospešek sem sam izmeril, s Casio digitalno ročno uro.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov