
Mimogrede pa je tudi 170 konjski Mini s kompresorjem in kot zgleda primerjava
http://www.zeperfs.com/en/duel3263-1314.htm
Renault VG je napisal/-a:Ja pri 5th gear so pa primerjali mitota QV(170km) in citroena ds3 z 150 km.Zmagal je ds3 za nevem koliko(videa žal ni na internetu)
iKst je napisal/-a:Renault VG je napisal/-a:
Ja pri 5th gear so pa primerjali mitota QV(170km) in citroena ds3 z 150 km.Zmagal je ds3 za nevem koliko(videa žal ni na internetu )
Hvala
iKst je napisal/-a:Spasky, na linku je primerjava s 175 konjskim minijem (turbo motor, enak kot v DS3). Ta model sem dal za primerjavo, ker 184 konjskih očitno pri nas še ne prodajajo. Od modela s kompresorjem je pa DS3 hitrejši v vseh pogojih, po ravnem in na progi.
Je pa tukaj primerjava z 184 konjskim modelom.
http://www.zeperfs.com/en/duel3263-3443.htm
1 sekundo počasneje od novega, precej močnejšega minija je imho vseeno precej spodoben čas. 175 konjski mini pelje 1,1s počasneje, Clio Sport F1 Team R27 pa samo 0,2s hitreje (Autozeitung testi). V resničnem svetu so te desetinke precej nepomembne. Če vozijo amaterski vozniki lahko tista sekunda prednosti "skopni" že v enem ovinku.
No, hotel sem samo podati par testov in real life primerjav za boljšo orientacijo. DS3 je nekoloko počasnejši od Cliota, pa tudi občutek je precej manj dirkaški. So pa razlike manjše, kot bi mogoče kdo mislil. Jaz sem bil prepričan, da sta Clio in Mini oba precej hitrejša.Mimogrede pa je tudi 170 konjski Mini s kompresorjem in kot zgleda primerjava
http://www.zeperfs.com/en/duel3263-1314.htm
Na tem linku je DS3 1,1s hitrejši na hockenheim short krogu
Krog so pa z Minijem odpeljali v snežnih razmerah.
Spasky je napisal/-a:iKst je napisal/-a:Spasky, na linku je primerjava s 175 konjskim minijem (turbo motor, enak kot v DS3). Ta model sem dal za primerjavo, ker 184 konjskih očitno pri nas še ne prodajajo. Od modela s kompresorjem je pa DS3 hitrejši v vseh pogojih, po ravnem in na progi.
Je pa tukaj primerjava z 184 konjskim modelom.
http://www.zeperfs.com/en/duel3263-3443.htm
1 sekundo počasneje od novega, precej močnejšega minija je imho vseeno precej spodoben čas. 175 konjski mini pelje 1,1s počasneje, Clio Sport F1 Team R27 pa samo 0,2s hitreje (Autozeitung testi). V resničnem svetu so te desetinke precej nepomembne. Če vozijo amaterski vozniki lahko tista sekunda prednosti "skopni" že v enem ovinku.
No, hotel sem samo podati par testov in real life primerjav za boljšo orientacijo. DS3 je nekoloko počasnejši od Cliota, pa tudi občutek je precej manj dirkaški. So pa razlike manjše, kot bi mogoče kdo mislil. Jaz sem bil prepričan, da sta Clio in Mini oba precej hitrejša.Mimogrede pa je tudi 170 konjski Mini s kompresorjem in kot zgleda primerjava
http://www.zeperfs.com/en/duel3263-1314.htm
Na tem linku je DS3 1,1s hitrejši na hockenheim short krogu
zgolj sem hotel poudariti, da je 170konjski mini tudi s kompresorjem in če pogledaš graf je večinoma obrnjeno vse k miniju.
Krog so pa z Minijem odpeljali v snežnih razmerah.![]()
iKst je napisal/-a:Vem, da je obstajal tudi kompresor mini, ampak je načeloma počasnejši od turbača.Krog so pa z Minijem odpeljali v snežnih razmerah.
Kako veš? Časi drugih minijev so precej podobni oz. nekako pašejo v ta rang. Razen, če so vse peljali v istem času, kar pa dvomim.
pskoda je napisal/-a:
Kaj pa cena? Mini vs DS3
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov