Jaz bi pustil to razpravo in bi za konec delil še eno mojo misel v zvezi avtomobili.
Kupovanje novih vozil je čisti surovi kapitalizem in bogatenje posameznikov na ta račun. Kot je napisano tukaj Nemec zasluži dve plači Slovenca in še vedno dobi dosti ceneje identično novo vozilo, kar je že prvi znak nepoštenosti.
Druga stvar, ki je pa nikoli ne bom prebavil je pa to da ko je avtomobil proti koncu proizvodnje(pride novi model vun), so nenormalno visoki popusti 5.000 eur, 10.000eur tudi 15.000eur in to kaže kako služijo na tistih ki so kupili novo vozilo kakšno leto ali dve nazaj in koliko imajo dobička tako tovarne kot fancy saloni in kvazi trgovci.
Tretja stvar, ko je že omenjen bmw. Non stop berem siol.net in je bila lestvica 10 najbogatejših švabov par tednov nazaj. Lastniki BMW-ja družina Quandt je na prvem mestu(najbogatejši v celotni Nemčiji) z 31 milijardami premoženja in imajo samo 46% delež BMW. Zakaj so tako bogati? Zato ker imajo nenormalne marže na vozila in zato da ti kvazi trgovec ne spusti še 500eur dol ko kupuješ novega, jaz bom pa kot delavec delal 30 mesecev za vozilo brez da bom dal drobtino kruha v usta.


P.S. Borut: na žalost te moram razžalostiti, po primerjavi cenika bmw.de in bmw.si je razlike med istim modelom in istim motorjem X1 natanko 3.300eur. 3300eur je v nemčiji ceneje. Ti si primerjal šibkejšo različico z močnejšo, saj v nemčiji šibkejše ni na voljo v sloveniji pa je.