Veron je napisal/-a:Pogosta težava so lopute avtomatske klime. Ostalo pa odvisno od lastnika, tako da tip motorja naj ne bo 1. izbira, ampak izberi najbolj ohranjenega.
Tudi če bo 120hp in dobro ohranjen, lahko brez težav poskrbiš že za elektroniko in imaš 150...
pskoda je napisal/-a:Veron je napisal/-a:Pogosta težava so lopute avtomatske klime. Ostalo pa odvisno od lastnika, tako da tip motorja naj ne bo 1. izbira, ampak izberi najbolj ohranjenega.
Tudi če bo 120hp in dobro ohranjen, lahko brez težav poskrbiš že za elektroniko in imaš 150...
150 imaš lahko pa 180![]()
Seveda je najbolj važno kako je avto ohranjen. Nekih napak ni razen to, da je model star. Sport ima lepšo notranjost od ostalih in ima woofer zadaj oz razne bombončke ki jih pri drugih moraš doplačat, zunanjost pa ima pragove spojler zadaj in lahko izbiraš v večih barv, ki pri drugih niso mogoča (posebna modra in rdeča)
mevden je napisal/-a:Je se kar ok avto ko se navadiš na vse fiatove fore. Je pa daleč od ravni izdelave kakšnega golfa npr. Tako da....je ok za silo če nisi pikolovski. Obvezno sport opremo!!! Motor je še največji biser, ni nekih serijskih težav. Imam ga že 4 leta, tako da vem kaj govorim...
xxl je napisal/-a:Aja,poraba pri njem je med 8-9.
pskoda je napisal/-a:Veron je napisal/-a:Pogosta težava so lopute avtomatske klime. Ostalo pa odvisno od lastnika, tako da tip motorja naj ne bo 1. izbira, ampak izberi najbolj ohranjenega.
Tudi če bo 120hp in dobro ohranjen, lahko brez težav poskrbiš že za elektroniko in imaš 150...
150 imaš lahko pa 180![]()
Seveda je najbolj važno kako je avto ohranjen. Nekih napak ni razen to, da je model star. Sport ima lepšo notranjost od ostalih in ima woofer zadaj oz razne bombončke ki jih pri drugih moraš doplačat, zunanjost pa ima pragove spojler zadaj in lahko izbiraš v večih barv, ki pri drugih niso mogoča (posebna modra in rdeča)
pskoda je napisal/-a:Fiat 500 abarth 1.4 t-jet gre brez, da bi mašino odpiral preko 200hp brez problema
mevden je napisal/-a:Mašine niso enake, mogoče navzven deluje tako ampak na 150ki so nekateri notranji deli spremenjeni. Bravota 120 konjskega lahko načipaš na cca 175 konjev, če daš turbino od 150konjskega tjeta in narediš chip tuning . Drugače je že lepa z osnovno 120ko in turbino od 150ke, in dobiš cca 150konjev. Ali pa samo naredis chip tuning na 120ki in dobiš tudi cca 150 konjev. So pa tudi druge razlike med 120in 150 konjskim, ni samo turbina drugačna.
Someone_else je napisal/-a:mevden je napisal/-a:Mašine niso enake, mogoče navzven deluje tako ampak na 150ki so nekateri notranji deli spremenjeni. Bravota 120 konjskega lahko načipaš na cca 175 konjev, če daš turbino od 150konjskega tjeta in narediš chip tuning . Drugače je že lepa z osnovno 120ko in turbino od 150ke, in dobiš cca 150konjev. Ali pa samo naredis chip tuning na 120ki in dobiš tudi cca 150 konjev. So pa tudi druge razlike med 120in 150 konjskim, ni samo turbina drugačna.
No ja torej 150 konjskega T-Jeta lahko brez problema chipaš na tistih 175KM?
mevden je napisal/-a:Someone_else je napisal/-a:mevden je napisal/-a:Mašine niso enake, mogoče navzven deluje tako ampak na 150ki so nekateri notranji deli spremenjeni. Bravota 120 konjskega lahko načipaš na cca 175 konjev, če daš turbino od 150konjskega tjeta in narediš chip tuning . Drugače je že lepa z osnovno 120ko in turbino od 150ke, in dobiš cca 150konjev. Ali pa samo naredis chip tuning na 120ki in dobiš tudi cca 150 konjev. So pa tudi druge razlike med 120in 150 konjskim, ni samo turbina drugačna.
No ja torej 150 konjskega T-Jeta lahko brez problema chipaš na tistih 175KM?
150ko lahko chipas na cca 175, kaj več pa težko brez večjega vložka. Tunning cca 300eur.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov