Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev

Katerega Bravota izbrati?

Fiat Bravo 1.4 T-Jet Emotion 120KM
5
26%
Fiat Bravo 1.4 T-Jet Dynamic 120KM
1
5%
Fiat Bravo 1.4 T-Jet Dynamic 150KM
1
5%
Fiat Bravo 1.4 T-Jet Sport 150KM
12
63%
 
Skupaj glasov : 19
 
Someone_else
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne nov 30, 2014 1:30 pm

Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)

Napisal/-a Someone_else Ne dec 07, 2014 12:19 pm

Pozdravljeni!
Zanimam se za nakup rabljenega Bravota in me zanimajo kakšne vaše izkušnje. Predvsem motor, 120KM ali 150KM? Kolikšna je dejanska razlika v moči ter porabi med motorjema.? Kako je z opremo Emotion, Dynamic ali Sport ..je kakšna večja okvara v navadi za te motorje, nekoliko sem prebiral in z motorjem naj ne bi bilo nekih večjih problemov, pa me zanima je imel kdo kaj hujšega.?
Vem da je najbolje izbrati Sport opremo, vendar ali se splača glede na večjo ceno?
Zadnjič spremenil Someone_else, dne Ne dec 07, 2014 9:18 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Veron
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Ne maj 01, 2005 3:04 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a Veron Ne dec 07, 2014 12:40 pm

Pogosta težava so lopute avtomatske klime. Ostalo pa odvisno od lastnika, tako da tip motorja naj ne bo 1. izbira, ampak izberi najbolj ohranjenega.
Tudi če bo 120hp in dobro ohranjen, lahko brez težav poskrbiš že za elektroniko in imaš 150...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a pskoda Ne dec 07, 2014 1:29 pm

Veron je napisal/-a:Pogosta težava so lopute avtomatske klime. Ostalo pa odvisno od lastnika, tako da tip motorja naj ne bo 1. izbira, ampak izberi najbolj ohranjenega.
Tudi če bo 120hp in dobro ohranjen, lahko brez težav poskrbiš že za elektroniko in imaš 150...


150 imaš lahko pa 180 =P

Seveda je najbolj važno kako je avto ohranjen. Nekih napak ni razen to, da je model star. Sport ima lepšo notranjost od ostalih in ima woofer zadaj oz razne bombončke ki jih pri drugih moraš doplačat, zunanjost pa ima pragove spojler zadaj in lahko izbiraš v večih barv, ki pri drugih niso mogoča (posebna modra in rdeča)
Lp
 
Someone_else
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne nov 30, 2014 1:30 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a Someone_else Ne dec 07, 2014 1:42 pm

pskoda je napisal/-a:
Veron je napisal/-a:Pogosta težava so lopute avtomatske klime. Ostalo pa odvisno od lastnika, tako da tip motorja naj ne bo 1. izbira, ampak izberi najbolj ohranjenega.
Tudi če bo 120hp in dobro ohranjen, lahko brez težav poskrbiš že za elektroniko in imaš 150...


150 imaš lahko pa 180 =P

Seveda je najbolj važno kako je avto ohranjen. Nekih napak ni razen to, da je model star. Sport ima lepšo notranjost od ostalih in ima woofer zadaj oz razne bombončke ki jih pri drugih moraš doplačat, zunanjost pa ima pragove spojler zadaj in lahko izbiraš v večih barv, ki pri drugih niso mogoča (posebna modra in rdeča)


Ja sej ta notranjost, mi je zelo všeč. Nekak se mi dopadejo tisti rdeči šivi in tudi malo športni sedeži so kar lepo za videti. Tudi serijske feltne se mi dopadejo. Mal je problem v tem da se jih zelo malo prodaja..
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=906 ... et%20Sport pri tem me malo skrbijo kilometri, čeprav če je avto redno servisiran se mi to ne zdi prevelik problem, avta pa itak ne mislim imeti zelo dolgo, oziroma ne bom delal zelo veliko kilometrov, tako da mi bo do 200kkm lahko služil še vsaj 3 leta.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=907 ... et%20Sport Tudi ta je videti super. nekak se mi vizualno ne dopade ročna klima, vendar se s tem izogneš okvari loput avt. klime. Ta avtoradio bi moral videti v živo, saj po sliki se ne vidi dobro kako je to vstavljeno in kako funkcionira.
Nekako se nagibam k temo da bi si kupil sport opremo. Kaj mislite za zgornja dva..?
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a yashica Ne dec 07, 2014 1:51 pm

Pri nakupu bodi pozoren na morebitno rjo pokrova motorja, ki zna rjaveti po sprednjem delu dvojne pločevine, okrog zapaha.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4371
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a xxl Ne dec 07, 2014 2:46 pm

Tast ima 120 bravota,08,ročna klima,120kkm.Razen rjavenja pokrova motorja,nobenih posebnih problemov.Gre odlično za svoje konje,nič kaj dosti slabše od podobnega motorja v moji giulietti 170,Če bi mu verjel na besedo koliko mu kaže števec na ac,bi mislil,da sta enako hitra. :? :shock:
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a mevden Ne dec 07, 2014 3:02 pm

Je se kar ok avto ko se navadiš na vse fiatove fore. Je pa daleč od ravni izdelave kakšnega golfa npr. Tako da....je ok za silo če nisi pikolovski. Obvezno sport opremo!!! Motor je še največji biser, ni nekih serijskih težav. Imam ga že 4 leta, tako da vem kaj govorim... :)
 
Someone_else
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne nov 30, 2014 1:30 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a Someone_else Ne dec 07, 2014 3:19 pm

mevden je napisal/-a:Je se kar ok avto ko se navadiš na vse fiatove fore. Je pa daleč od ravni izdelave kakšnega golfa npr. Tako da....je ok za silo če nisi pikolovski. Obvezno sport opremo!!! Motor je še največji biser, ni nekih serijskih težav. Imam ga že 4 leta, tako da vem kaj govorim... :)


Ja nekak sem tud sam bil skeptičen glede Fiatov ampak vsi govorijo da je motor ok.. nism pa nek natančen tip.. Ja tiste Dynamic in Emotion opreme se mi nekak ne zdijo lih..nevem prevelik je razmak med sport opremo in ostalimi..Koliko pa imaš kilometrov, oz. moje mnenje je da teh 155kkm ni pretirano veliko če je avto redno servisiran. :D
Gre pa za moj prvi avto tko da nimam lih nekih prevelikih zahtev.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4371
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a xxl Ne dec 07, 2014 4:15 pm

Aja,poraba pri njem je med 8-9.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Someone_else
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne nov 30, 2014 1:30 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a Someone_else Ne dec 07, 2014 4:23 pm

xxl je napisal/-a:Aja,poraba pri njem je med 8-9.

Poraba mi niti ni nek problem tisti liter ali dva gor dol, kot sem dejal ne bom delal nekih relacijskih voženj dnevno, tko da ne bom delal veliko kilometrov tko da me poraba okoli 8-9l ne moti. :D
 
Someone_else
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne nov 30, 2014 1:30 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a Someone_else Ne dec 07, 2014 7:09 pm

pskoda je napisal/-a:
Veron je napisal/-a:Pogosta težava so lopute avtomatske klime. Ostalo pa odvisno od lastnika, tako da tip motorja naj ne bo 1. izbira, ampak izberi najbolj ohranjenega.
Tudi če bo 120hp in dobro ohranjen, lahko brez težav poskrbiš že za elektroniko in imaš 150...


150 imaš lahko pa 180 =P

Seveda je najbolj važno kako je avto ohranjen. Nekih napak ni razen to, da je model star. Sport ima lepšo notranjost od ostalih in ima woofer zadaj oz razne bombončke ki jih pri drugih moraš doplačat, zunanjost pa ima pragove spojler zadaj in lahko izbiraš v večih barv, ki pri drugih niso mogoča (posebna modra in rdeča)


Kako pa je s tem chipiranjem..sem opazil, da je to postalo precej poceni in veliko bolj pogosto kot nekoč.
Pa vendar kako je to pri takem motorju, ki je že tako precej majhen, nekako se mi zdi da je tistih 175KM z re-mapom za 1.4 motor je kar huda..kako je z ostlimi materiali..ima kdo to izkušnjo..?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a pskoda Ne dec 07, 2014 8:52 pm

Fiat 500 abarth 1.4 t-jet gre brez, da bi mašino odpiral preko 200hp brez problema
Lp
 
Someone_else
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne nov 30, 2014 1:30 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet

Napisal/-a Someone_else Ne dec 07, 2014 9:09 pm

pskoda je napisal/-a:Fiat 500 abarth 1.4 t-jet gre brez, da bi mašino odpiral preko 200hp brez problema

To sm zasledil ja, vendar ali gre za iste materiale pri teh mašinah? vem da je v osnovi ista mašina.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)

Napisal/-a mevden Ne dec 07, 2014 9:30 pm

Mašine niso enake, mogoče navzven deluje tako ampak na 150ki so nekateri notranji deli spremenjeni. Bravota 120 konjskega lahko načipaš na cca 175 konjev, če daš turbino od 150konjskega tjeta in narediš chip tuning . Drugače je že lepa z osnovno 120ko in turbino od 150ke, in dobiš cca 150konjev. Ali pa samo naredis chip tuning na 120ki in dobiš tudi cca 150 konjev. So pa tudi druge razlike med 120in 150 konjskim, ni samo turbina drugačna.
 
Someone_else
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne nov 30, 2014 1:30 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)

Napisal/-a Someone_else Ne dec 07, 2014 10:04 pm

mevden je napisal/-a:Mašine niso enake, mogoče navzven deluje tako ampak na 150ki so nekateri notranji deli spremenjeni. Bravota 120 konjskega lahko načipaš na cca 175 konjev, če daš turbino od 150konjskega tjeta in narediš chip tuning . Drugače je že lepa z osnovno 120ko in turbino od 150ke, in dobiš cca 150konjev. Ali pa samo naredis chip tuning na 120ki in dobiš tudi cca 150 konjev. So pa tudi druge razlike med 120in 150 konjskim, ni samo turbina drugačna.

No ja torej 150 konjskega T-Jeta lahko brez problema chipaš na tistih 175KM?
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)

Napisal/-a mevden Ne dec 07, 2014 10:14 pm

Someone_else je napisal/-a:
mevden je napisal/-a:Mašine niso enake, mogoče navzven deluje tako ampak na 150ki so nekateri notranji deli spremenjeni. Bravota 120 konjskega lahko načipaš na cca 175 konjev, če daš turbino od 150konjskega tjeta in narediš chip tuning . Drugače je že lepa z osnovno 120ko in turbino od 150ke, in dobiš cca 150konjev. Ali pa samo naredis chip tuning na 120ki in dobiš tudi cca 150 konjev. So pa tudi druge razlike med 120in 150 konjskim, ni samo turbina drugačna.

No ja torej 150 konjskega T-Jeta lahko brez problema chipaš na tistih 175KM?




150ko lahko chipas na cca 175, kaj več pa težko brez večjega vložka. Tunning cca 300eur.
 
Someone_else
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne nov 30, 2014 1:30 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)

Napisal/-a Someone_else Ne dec 07, 2014 10:27 pm

mevden je napisal/-a:
Someone_else je napisal/-a:
mevden je napisal/-a:Mašine niso enake, mogoče navzven deluje tako ampak na 150ki so nekateri notranji deli spremenjeni. Bravota 120 konjskega lahko načipaš na cca 175 konjev, če daš turbino od 150konjskega tjeta in narediš chip tuning . Drugače je že lepa z osnovno 120ko in turbino od 150ke, in dobiš cca 150konjev. Ali pa samo naredis chip tuning na 120ki in dobiš tudi cca 150 konjev. So pa tudi druge razlike med 120in 150 konjskim, ni samo turbina drugačna.

No ja torej 150 konjskega T-Jeta lahko brez problema chipaš na tistih 175KM?




150ko lahko chipas na cca 175, kaj več pa težko brez večjega vložka. Tunning cca 300eur.

Kako pa je potem z menjavo olja, je pametno olje menjati na malo krajše obdobje ali to nima neke pomembne vloge.?
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)

Napisal/-a pinny Po dec 08, 2014 7:56 am

Sam vozim 120km tiđeta letnik 2008, je čipiran na 142, predelan na plin, gume 225/40/18, gewinde, športn vgradn filter, oprema emotion, dodatno pa še orginal alarm, pragovi, zadnji spojler, boljša orginal muzka z wooferjem. Sem prvi lastnik in mam trenutno nekaj malega pod 129kkm. Servise sem delal 1x na leto, v neodvisnosti kilometrov, od ca. 14 do 24kkm. Lane sem si pa umislu motor, in delam posledično manj kilometrov, tako da ne vem če se bo nabralo v enem letu 10kkm :D. Študiram a ga čem po enem letu splho pelet na servis, al raj počakam na 20kkm :D. Drugače nekih problemov ni, edin neke vibracije al kaj za ena p.... :D me j**e že od začetka za katere niti ne vem od kje so, mehanik prav dokler ne ureže se ne splača kaj narazen jemat. Bla je pa pod garancijo menjana sprednja plastična letvica, ki pride ob boku šipe notr spodaj zatlačena, motorček za pomik zadnje šipe, menjane pa so bile tudi zadnje luči katere se rosijo, ampak to je res bolezen katere je tudi po menjavi še vedno prisotna. Menjane so bile tudi vse kljuke na vratih, ker so se gor na tistem vanabi kromu pojavile neke pikice. Za rjo pod robom sprednje havbe, pa mi niso priznali garancije, mamico da jim vidim banda jedna da tega sranja ne morejo zrihtat pod garancijo, pa čist nič lepo to ni za videt. Z dvopodročno klimo pa ni problemov, nekih drugih posebnosti pa ni. Če boš pa vzel 120km, mam pa na zalogi še rabljen Eibach Por kit :mrgreen:.
 
Someone_else
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne nov 30, 2014 1:30 pm

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)

Napisal/-a Someone_else To dec 09, 2014 10:13 pm

Kako pa je kaj z zvočno izolacijo..koliko je kaj hrupa na avtocesti pri 130-140 km/h?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov