Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a Daedalus Ne dec 28, 2014 1:27 pm

cruiser1 je napisal/-a:Jah kvaliteta pač traja in traja. Japonca enostavno ne boš dočakal in videl starega in sklumpanega. Kaj tu ni jasno?


Japonci so v povprečju po zanosljivosti zlahka primerljivi z američani in to ne le v tem segmentu. Sicer ne bom trdil da so BOLJŠI, je pa google zelo zgovoren, če vpišeš "japanese vs. USA cars reliability". Ameriške strani, ameriški folk itd. piše kako so Japonsci bolj kvalitetni in zanesljivi. In to kljub ameriškemu vsesplošnemu lobiranju in manipuliranju medijev...zanimivo, ne?

Naj te tudi opozorim, da se s svojimi žolčnimi odzivi oz. načinom spuščaš na nivo zapriseženih VAG-ovcev katerih se tako otepaš oz. še nižje, ker začneš udrihat po slovenčkih itd. In še to: toliko se gneviš nad VAG-ovci kako ne vidijo 1m pred sabo (prek tiste značke na haubi), ampak v marsikaterem pogledu si isti, samo na drugem polu. Pa brez zamere, ampak se mi zdi, da se na tem forumu pojaviš bolj ali manj zgolj pri teh debatah in z namenom kregarije z VAG-ovci. Torej ali trolaš za zabavo ali pa si res zakompleksan...kakorkoli že - s takšnimi izpadi nisi prav nič boljši od njih, neglede na to, koliko se prepričuješ in postavljaš na piedestal nekega "volka" v slovenski družbi ovac. Ironično - v ZDA bi bil po vseh definicijah del ogromne zmanupulirane črede ovac. ;)


Jaz ostajam za tem, kar sem napisal: če kupuješ požrešnega američana, kupiš V8 zaradi zvoka in duše. Ne, da je V6 slab, ampak je neka polovičarska rešitev. Ne tič ne miš.
In če kupuješ avtomobil, ki je po vseh proporcih terenski, nikakor ne kupiš RWD-only verzije, še posebej, če je zadek lahek. To bi pa rablo bit vsakemu teletu jasno, razen, če živiš v prekmurju in nimaš namena vozit v breg in ovinke pozimi. Meni se zdi greh imeti tak avto brez 4WD. Uporaben z RWD sicer vsekakor je, ampak pogojno in ne brezskrbno. Takega avta ne kupiš, da boš bil omejen!!! Pa najsi bo to sneg ali pa brezpotja ali pa vožnja po mokri ovinkasti cesti po slabem asfaltu s precej navora in lahkim zadkom. Še posebej, če ga bo kdaj vozil tudi nekdo, ki ni tako vešč vožnje.
Zdi se mi brezveze se spravljat v tovrstno investicijo in pograbit prvo (in pomanjkljivo) priložnost, ki se pojavi, razen, če se ti res izjemno mudi.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a cruiser1 Po dec 29, 2014 12:59 am

~toMmy~ je napisal/-a:Ok, kup obračanja besed, še vedno pa nobene omembe prednosti pickupa pred kombijem na naših tleh za delo, pa še kar čakam...


Kakšno obračanje besed? Kako ti naj karkoli razložim o prednostih pick upa, če si prepričan v svoj prav in te v resnici sploh ne zanima kaj povem? Stalno ponavlajte kako pick up ni primeren pri nas zaradi ozkih cest in jih že robnik lahko ustavi in kaj jaz vem kaj še. Ne razumem kako meni že deset let uspeva voziti po Sloveniji brez nekih problemov, ne razumem tudi kako prijatelj lahko GMC pick upa uporablja za gozdarska in kmetijska dela. Očitno midva nekaj ne delava prav in bi oba morala kupiti kombi.

Sicer pa se nimam sploh več kaj pogovarjati s tabo dokler mi ne odgovoriš vsaj na to dva vprašanja.
cruiser1 je napisal/-a: Prosim odgovori mi zakaj jaz nisem objektiven vsi ostali pa so?

cruiser1 je napisal/-a:Torej praviš, da jaz lažem, da sem štiri leta pick upa uporabljal za službene namene na terenu s katerim sem si služil denar?



Daedalus je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Jah kvaliteta pač traja in traja. Japonca enostavno ne boš dočakal in videl starega in sklumpanega. Kaj tu ni jasno?


Japonci so v povprečju po zanosljivosti zlahka primerljivi z američani in to ne le v tem segmentu. Sicer ne bom trdil da so BOLJŠI, je pa google zelo zgovoren, če vpišeš "japanese vs. USA cars reliability". Ameriške strani, ameriški folk itd. piše kako so Japonsci bolj kvalitetni in zanesljivi. In to kljub ameriškemu vsesplošnemu lobiranju in manipuliranju medijev...zanimivo, ne?



Ojej. Moja izjava je bila očitno bolj iz heca čeprav je v njej tudi nekaj resnice. Kvaliteta gor ali dol vsi delajo dobre avtomobile in pri vseh se najdejo slabi izdelki. Vedno mi bo pa zanimivo kako so za Slovenca Američani vedno najbolj neumen butast narod, ki ničesar ne vejo, ko pa Američani izjavijo nekaj kar vam paše so pa to takoj kredibilni in pametni ljudje :lol: Glej povsod je isto, vedno so ljudje, ki zagovarjajo eno ali drugo. Ne glede iz kje so in iz kje je njihov avto. To bi pa že lahko vedel. O kakšnem lobiranju in manipuliranju medijev govoriš? Spet grdi hudobni Američani kajne, te isti, ki v bistvu hvalijo Japonce. Ali sanjaš o nekih teorijah zarote?


Daedalus je napisal/-a:
Naj te tudi opozorim, da se s svojimi žolčnimi odzivi oz. načinom spuščaš na nivo zapriseženih VAG-ovcev katerih se tako otepaš oz. še nižje, ker začneš udrihat po slovenčkih itd. In še to: toliko se gneviš nad VAG-ovci kako ne vidijo 1m pred sabo (prek tiste značke na haubi), ampak v marsikaterem pogledu si isti, samo na drugem polu. Pa brez zamere, ampak se mi zdi, da se na tem forumu pojaviš bolj ali manj zgolj pri teh debatah in z namenom kregarije z VAG-ovci. Torej ali trolaš za zabavo ali pa si res zakompleksan...kakorkoli že - s takšnimi izpadi nisi prav nič boljši od njih, neglede na to, koliko se prepričuješ in postavljaš na piedestal nekega "volka" v slovenski družbi ovac. Ironično - v ZDA bi bil po vseh definicijah del ogromne zmanupulirane črede ovac. ;)




Čakaj malo! Kaj se jaz "gnevim" (karkoli že to pomeni) nad VAGovci? Kje kdaj? Nikoli se nisem vpletal v teme o Nemških avtomobilih, vsaj ne na način, da bi nekaj brezveze sral. V tej temi se je pa začelo s pluvanjem po RAMu in hvaljenjem Amaroka, ki zame pač ni pick up. Izjavo "slovenčki" sem pa res uporabil, ker sem pred leti, ko je prišel na trg Amarok izjavil, da sem prepričan, da bo med "slovenčki" pick up kar naekrat zanimiv in uporaben avto kar prej ni bil kljub prisotnosti japonskih pick upov na našem trgu je večina še vedno vihala nos nad temi vozili. Saj je danes v veliki meri še vedno tako ampak ravno zaradi Amaroka je v določenem krogu pick up že bolj sprejemljiv. Zato sem uporabil besedo "slovenčki". Načeloma me pa nemški avtomobili ne motijo in nimam nekega splošno slabega mnenja o njih, sploh pa mi ne pade na pamet, da bi se kregal kateri je boljši. Kdor se je pa našel v moji pripombi o Amaroku in slovenčku si je pa zasluženo sam kriv ;) Sploh pa, naslov teme je Dodge RAM 3700, 218KM torej zakaj nekateri noter vlačijo nemške avtomobile potem sem pa jaz tisti grdi, baje z žolčnimi odzivi ter obdolžen celo trolanja, ker repliciram tem izjavam?! :idea: :?: WTF!? Pa kaj se vsi norca delate ali ste samo blesavi? Mah saj sem si čisto sam kriv, ker se nikoli ne držim dobrega nasveta pri uporab foruma Don't feed the trolls.


Daedalus je napisal/-a:
Jaz ostajam za tem, kar sem napisal: če kupuješ požrešnega američana, kupiš V8 zaradi zvoka in duše. Ne, da je V6 slab, ampak je neka polovičarska rešitev. Ne tič ne miš.
In če kupuješ avtomobil, ki je po vseh proporcih terenski, nikakor ne kupiš RWD-only verzije, še posebej, če je zadek lahek. To bi pa rablo bit vsakemu teletu jasno, razen, če živiš v prekmurju in nimaš namena vozit v breg in ovinke pozimi. Meni se zdi greh imeti tak avto brez 4WD. Uporaben z RWD sicer vsekakor je, ampak pogojno in ne brezskrbno. Takega avta ne kupiš, da boš bil omejen!!! Pa najsi bo to sneg ali pa brezpotja ali pa vožnja po mokri ovinkasti cesti po slabem asfaltu s precej navora in lahkim zadkom. Še posebej, če ga bo kdaj vozil tudi nekdo, ki ni tako vešč vožnje.


Oprosti ampak to je največja neumnost kar jo lahko izjaviš. Vsi stalno težite kako je pomembno koliko avto porabi in kako so američani neumni, ker imajo toliko V8 motorjev....potem pa izjaviš tako kontradiktorno blesarijo, da bogpomagej :roll: In to ti, ki stalno nekaj o ekologiji in racionalnosti predavaš in molariziraš bi si kupil V8 samo zaradi zvoka :roll: ja res zelo racionalno! Ne razumem zakaj bi pa prav ameriški avto moral biti obvezno V8? Ameriški avtomobili imajo ogromno 6cyl. motorjev, veliko več, kot V8. Imajo tudi veliko 4cyl. Prvi pick upi so bili vsi z vrstnim 6cyl. motorji od Forda, Chevyja, do Dodga in so stalno prisotni vse do danes. Prav tako v vseh drugih tipih vozil. Ne razumem zakaj bi moral biti ravno V8? In dokazano je, da se nekateri 6cyl. motorji v pick upih celo bolje obnesejo. Kako potem to ni ne tič ne miš?? Ne razumem. Problem je, kot sem tudi že nekoč omenil, da vsi ameriške avtomobile vidite, kot neko čudo, ki je namenjeno samo poziranju in kot tak mora pač bit najhujša možna izvedba z brutalnim V8 motorjem. Nekateri pa vidimo ameriške avte, kot čisto običajne avtomobile za vsakdanjo rabo zato gledamo pred nakupom vse to kar tudi vi gledate pri avtomobilu, ki si ga kupite za svoje prvo vsakdanje vozilo, cena, stroški vzdrževanja, uporabnost... Če se pa kupuje avto izključno za dušo in denar sploh ni problem, ja takrat se pa kupi nekaj za 20K 30K, 40K 50K ali več eurov z V8, najmanj 6.6L motorjem in vsaj 600HP in kdor si to lahko privošči naj le ne nabavi tudi jaz mu privoščim obilo užitka s takim strojem.
Pa glede pick upov je še nekaj kar mnogi med vami ne razumete, Pick up v prvi vrsti NI terensko Off Road vozilo!!! Ko si boste za začetek to izbili iz glave boste morda počasi začeli dojemati kaj je pick up. Seveda ima pa 4x4 pogon pri pick upu veliko prednosti ampak vsak tega ne potrebuje in to ni tako nujna stvar. Pri vsem tem me pa čudi tudi, da je za vas pick up z RWD neuporaben, kombi z FWD ali pa RWD je pa super zadeva.


~toMmy~ je napisal/-a: Seveda se pa mora vsak nadrkanec vpiknit v to, da sem za primerjavo dal nemca


Seveda se pa mora vsak nadrkanec vpiknit v to, da nekdo kupuje ameriški avto.


ajatola je napisal/-a:ameriški avti še dan danes porabijo deset litrov goriva več na 100 kilometrov od evropskih.Edina izjema so njihovi dizli,ki imajo fiatove jtd motorje.Na veliko jih vgrajujejo v ameriške avte.
Na primer alfa z 200 plus ks porabi do 11 litrov američan v tej moči pa okrog 20 l.
Nikoli ne bi kupil kaj takega.


In smisel te izjemno "inteligentne" izjave je?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a ~toMmy~ To dec 30, 2014 12:29 pm

@primozek68: Prednosti AWD (manjših) pickupov se še kako zavedam, pri RWD Ramu 1500 in podobnih pa me poleg odmika od tal res zanimajo (razen tega, da ga je lepo videt in slišat).

@cruiser1: Kaj pa je tvoje drugo vprašanje drugega, kot obračanje besed?? Sem kje napisal, da se ga ne da uporabljat za delo? Zanimajo me samo te (očitno skrivnostne) dogmatične prednosti pred kombiji, ki jih omenjaš! Seveda pa s tem mislim objektivne prednosti (uporabnost, okretnost, stroški, mere, ...), subjektivne (imidž, užitek v vožnji, ...) so mi že jasne. Napadat celo državo in se posmehovat iz vsakega, ki ne razmišlja isto kot ti, pač nikoli ni bilo in ne bo objektivno, je pač klasični otročji obrambni mehanizem, ko zmanjka argumentov.

Vse te predelave, ki jih omenjaš, se najlažje izvedejo na šasiji, ki pa vemo, kje se jo dobi do 3,5t in kje ne...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a cruiser1 To dec 30, 2014 11:35 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
@cruiser1: Kaj pa je tvoje drugo vprašanje drugega, kot obračanje besed?? Sem kje napisal, da se ga ne da uporabljat za delo? Zanimajo me samo te (očitno skrivnostne) dogmatične prednosti pred kombiji, ki jih omenjaš! Seveda pa s tem mislim objektivne prednosti (uporabnost, okretnost, stroški, mere, ...),


Prav. Prednost je, lahko dostopen tovorni prostor pri katerem s katerekoli strani lahko položiš ali vzameš stvari iz kesona, brez da vstopaš v vozilo to je meni zelo prav prišlo. Tu je seveda vprašanje zakaj rabiš vozilo in kaj voziš, za moje potrebe mi to vedno odgovarja. Odprt keson lahko velikokrat pride prav za različne stavri tudi, ko avto miruje. Mere? Večinoma so fullsize pick upi kar krajši in nižji od tovornih kombijev zato so bolj okretni, predvsem preglednost je mnogo boljša, kot v kombiju in ga BP spravim v ozke ulice, nizke parkirne hiše v glavnem povsod kjer gre na tesno in ga za šalo bočno parkiram v mestu, zaradi vsega naštetega je tudi za delo v gozdu zelo primeren ampak tam res rabiš 4x4. Vozil sem mnogo kombijev in niso tako okretni sploh pa niso pregledni vse bolj na pamet delaš. Čeprav nekateri kombiji vseeno še kar presenetijo z okretnostjo. Stroški? Moral bi primerjati stroške z npr. Sprinterjem ali pa recimo , da ne bo spet kaj narobe zaradi nemškega vozila, Renaultom Traficom letnik 1992 in po deset letni vsakodnevni uporabi. Slabo poznam ta vozila, da bi vedel kakšni so stroški in koliko se kvarijo ter kolik bi me do danes koštali. Vsekakor pa imata oba pomanjkljivost pri udobju in opremi in zagotovo z njima nebi zdržal deset let sploh ne za vsakdanjo rabo. V pick upu se dva zelo komot in udobno peljeta, tretji na sredini ima nekolik manj prostora za noge ampak še vedno se vsi trije udobno peljemo brez, da en drugemo jemljemo prostor, v kombijih to ni možno, tam ima samo šofer kolikor toliko prostora zase, prav tako je položaj sedenja v kombiju čuden in kar naporen pri daljših furah. Mislim pa, da me je F150 v desetih letih manj koštal, kot bi me en EU kombi iz leta '92.





~toMmy~ je napisal/-a: Napadat celo državo in se posmehovat iz vsakega, ki ne razmišlja isto kot ti, pač nikoli ni bilo in ne bo objektivno, je pač klasični otročji obrambni mehanizem, ko zmanjka argumentov.



Pa dobr no! Kje napadam celo državo? In kje se posmehujem iz vsakega samo zato, ker ne razmišlja enako, kot jaz? Kar se objektivnosti tiče mislim, da sem dal popolnoma primeren odgovor avtorju teme. Zdaj mi pa odgovori zakaj so ostali objektivni glede nato kakšne odgovore so nekateri pisali čeprav so čisto mimo avtorjevega vprašanja? In ker sem povedal tisto o Amroku sem zdaj državni sovražnik št. ena in zakompleksani trol :roll: Dejstvo o Amaroku je pač tako, kot je, to so opazili tudi lastniki Jap pick upov in to ni napad na Nemške avtomobile in njihove lastnike ampak na določen krog osebkov, ki prisegajo na nemške avtomobile in dokler Nemci niso ponudili pick upa je bil to za njih neumno vozilo. In kot sem rekel, kdor se je prepoznal v tem je to njegov problem.

Prosim lepo, prenehajte me obtoževati stvari, ki jih sami počnete. Sicer, pa če sem res jaz tisti moteči težak, ki začenja z žaljenjem vse povprek in sem jaz tisti, ki vedno kar tako za zabavo pljuva po nemških ali kakšnih drugih avtomobilih, sem neobjektiven, trosim neumnosti in laži ter trolam me naj prosim moderatorji nemudoma banajo!!! Ampak upam, da bo potem pravici zadoščeno in bodo banani tudi ostali, ki pišejo neumnosti, žalijo, trolajo in celo podtikajo obtožbe!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a ~toMmy~ Sr dec 31, 2014 8:16 am

Ok za letnik 92 se še strinjam s tabo glede udobja (večjih) kombijev, čeprav naš Transporter je bil vse prej kot neudoben. Novejši kombiji so pa zelo udobni, vem ker sem včasih po cel dan preživel v Sprinterjih, zdaj sem pa z Masterom naredil več kot 40k km v treh mescih. Lahkega dostopa do tovora ne morem vzet kot prednost, ker imajo kombiji s kesonom še lažjega (stranice se odpirajo), okretnost sem ti demonstriral s številkami, pa še kar trdiš kontra, če je enako širok, krajši (kljub večjemu kesonu) in ima manjši rajdni krog, je očitno tukaj kombi v prednosti. Prav tako so kesonarji zelo pregledni, pa še špeglji so vsaj na nekaterih odlični.

Torej ti dam za prav pri novejših vstop v garažne hiše in udobje za tretjo osebo :)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a J.McLane Sr dec 31, 2014 9:06 am

Dejstvo je da uporabnost (gospodarnost) določenega vozila naredi več dejavnikov, na pamet mi padejo:
- davčna politika države (trošarina)
- vrsta tovora - ali je lahko tovor izpostavljen vremenskim pogojem
- splošna velikost voznega parka (od tajskih tuk-tuk-ov, preko italjanskih ozkih ulic do ameriških širokih cest)

Je pa opaziti neko globalno poenotenje, ki se dogaja in se bo nadaljevalo tudi v naslednjih letih. Tako je Ford tudi na oni strani atlantika začel prodajati F-150 z 2.7 in 3.5 Ecoboost motorjem z real life porabo med 10 in 12 litri. Dizel se tudi pri američanih vedno bolj zajeda v lažja vozila, če smo pri RAMu 1500, je v US na voljo z 3.0 dizlom in dosega 20% prodaje modela 1500. Pri modelu 2500 in večjim pa mislim, da se jih že kar dosti proda z 6,7 Cummins dizlom. Kolikor mi je znano so težji bencinski tovornjaki tudi na oni strani luže že zelo redki (mogoče 5%).

V evropi je dizel evforija pretirana, to je dejstvo, ampak še vseeno pri gospodarskih vozilih (recimo mase 2t) je dizel gospodarna izbira, tudi če bi bil dizel tistih 5% dražji od bencina ob izenačeni trošarini.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a eentox Sr dec 31, 2014 10:28 am

J.McLane je napisal/-a:Dejstvo je da uporabnost (gospodarnost) določenega vozila naredi več dejavnikov, na pamet mi padejo:
- davčna politika države (trošarina)
- vrsta tovora - ali je lahko tovor izpostavljen vremenskim pogojem
- splošna velikost voznega parka (od tajskih tuk-tuk-ov, preko italjanskih ozkih ulic do ameriških širokih cest)

Je pa opaziti neko globalno poenotenje, ki se dogaja in se bo nadaljevalo tudi v naslednjih letih. Tako je Ford tudi na oni strani atlantika začel prodajati F-150 z 2.7 in 3.5 Ecoboost motorjem z real life porabo med 10 in 12 litri. Dizel se tudi pri američanih vedno bolj zajeda v lažja vozila, če smo pri RAMu 1500, je v US na voljo z 3.0 dizlom in dosega 20% prodaje modela 1500. Pri modelu 2500 in večjim pa mislim, da se jih že kar dosti proda z 6,7 Cummins dizlom. Kolikor mi je znano so težji bencinski tovornjaki tudi na oni strani luže že zelo redki (mogoče 5%).

V evropi je dizel evforija pretirana, to je dejstvo, ampak še vseeno pri gospodarskih vozilih (recimo mase 2t) je dizel gospodarna izbira, tudi če bi bil dizel tistih 5% dražji od bencina ob izenačeni trošarini.


Z izjavo se skoraj v celoti strinjam, toda 6.7 cummins ni prvotno namenjen varčevanju z gorivom (ok malenkost tudi) ampak pretežno večji vlečni moči in navoru tovornjaka
Chuck Norris je enkrat prišel dvakrat
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a J.McLane Sr dec 31, 2014 10:54 am

Ta motor je res v večini primerov overkill, ampak vseeno kaže na nek trend, čez 5 let bodo že na 2.0 TDI :lol:
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a peroRS Sr dec 31, 2014 11:02 am

Američani na 2.0 TDI, pri nas pa A8-ke z 1.0TDI in 500 konji :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a ~toMmy~ Sr dec 31, 2014 12:04 pm

Pri nas bo kmalu v zimskih dneh praktično to, da boš lahko motor vzel s sabo na toplo! :mrgreen:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
StajercS
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Če nov 02, 2006 2:05 am
Kraj: MB

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a StajercS Sr dec 31, 2014 3:54 pm

Niso delal že pred časom pri Fordu tako reklamo, da je neka baba v torbi prinesla 1.0 EcoBoost motor? Na letalo pa ga je vzela kot osebno prtljago, torej v potniški del. :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a Daedalus Sr dec 31, 2014 5:56 pm

cruiser1 je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Jah kvaliteta pač traja in traja. Japonca enostavno ne boš dočakal in videl starega in sklumpanega. Kaj tu ni jasno?


Japonci so v povprečju po zanosljivosti zlahka primerljivi z američani in to ne le v tem segmentu. Sicer ne bom trdil da so BOLJŠI, je pa google zelo zgovoren, če vpišeš "japanese vs. USA cars reliability". Ameriške strani, ameriški folk itd. piše kako so Japonsci bolj kvalitetni in zanesljivi. In to kljub ameriškemu vsesplošnemu lobiranju in manipuliranju medijev...zanimivo, ne?



Ojej. Moja izjava je bila očitno bolj iz heca čeprav je v njej tudi nekaj resnice. Kvaliteta gor ali dol vsi delajo dobre avtomobile in pri vseh se najdejo slabi izdelki. Vedno mi bo pa zanimivo kako so za Slovenca Američani vedno najbolj neumen butast narod, ki ničesar ne vejo, ko pa Američani izjavijo nekaj kar vam paše so pa to takoj kredibilni in pametni ljudje :lol: Glej povsod je isto, vedno so ljudje, ki zagovarjajo eno ali drugo. Ne glede iz kje so in iz kje je njihov avto. To bi pa že lahko vedel. O kakšnem lobiranju in manipuliranju medijev govoriš? Spet grdi hudobni Američani kajne, te isti, ki v bistvu hvalijo Japonce. Ali sanjaš o nekih teorijah zarote?


Mešaš vse skupaj v eno mineštro. Sam si začel glede japoncev, jaz sem te samo popravil. To, da si se hecal je pa pri tebi v takšnih debatah pač težko zaznati. :) V tej repliki je namreč spet neko prcanje prisotno... "...čeprav je v njej tudi nekaj resnice." Koliko resnice? Ravno toliko, kot za vse ostale znamke, hočeš rečt?
In si spet obrnil debato na Slovenci vs. Američani in kaj si mi mislimo od njih. Jaz sem hotel izpostavit samo to, da kljub ameriškemu patriotizmu in zaščitništvu svoje industrije in močnem vplivu politike na medije vidiš en kup informacij, da smatrajo Japonce kot bolj zanesljive - govorim seveda o novejših avtomobilih, za tiste stare je vsakemu jasno, da so imeli oboji, in Američani in Japonci nekaj neuničljivih adutov. Ti si vzel moje trditve vsako posebej - izven konteksta - in rekel, da sem kontradiktoren, kar enostavno ni res. KLJUB vsem dejavnikom, ki delajo v prid ameriškemu gospodarstvu so Azijci (in v zadnjem desetletju tudi Evropejci) vedno večji faktor na njihovem trgu. Je zdaj to razumljivo?

cruiser1 je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Naj te tudi opozorim, da se s svojimi žolčnimi odzivi oz. načinom spuščaš na nivo zapriseženih VAG-ovcev katerih se tako otepaš oz. še nižje, ker začneš udrihat po slovenčkih itd. In še to: toliko se gneviš nad VAG-ovci kako ne vidijo 1m pred sabo (prek tiste značke na haubi), ampak v marsikaterem pogledu si isti, samo na drugem polu. Pa brez zamere, ampak se mi zdi, da se na tem forumu pojaviš bolj ali manj zgolj pri teh debatah in z namenom kregarije z VAG-ovci. Torej ali trolaš za zabavo ali pa si res zakompleksan...kakorkoli že - s takšnimi izpadi nisi prav nič boljši od njih, neglede na to, koliko se prepričuješ in postavljaš na piedestal nekega "volka" v slovenski družbi ovac. Ironično - v ZDA bi bil po vseh definicijah del ogromne zmanupulirane črede ovac. ;)


Čakaj malo! Kaj se jaz "gnevim" (karkoli že to pomeni) nad VAGovci? Kje kdaj? Nikoli se nisem vpletal v teme o Nemških avtomobilih, vsaj ne na način, da bi nekaj brezveze sral. V tej temi se je pa začelo s pluvanjem po RAMu in hvaljenjem Amaroka, ki zame pač ni pick up. Izjavo "slovenčki" sem pa res uporabil, ker sem pred leti, ko je prišel na trg Amarok izjavil, da sem prepričan, da bo med "slovenčki" pick up kar naekrat zanimiv in uporaben avto kar prej ni bil kljub prisotnosti japonskih pick upov na našem trgu je večina še vedno vihala nos nad temi vozili. Saj je danes v veliki meri še vedno tako ampak ravno zaradi Amaroka je v določenem krogu pick up že bolj sprejemljiv. Zato sem uporabil besedo "slovenčki". Načeloma me pa nemški avtomobili ne motijo in nimam nekega splošno slabega mnenja o njih, sploh pa mi ne pade na pamet, da bi se kregal kateri je boljši. Kdor se je pa našel v moji pripombi o Amaroku in slovenčku si je pa zasluženo sam kriv ;) Sploh pa, naslov teme je Dodge RAM 3700, 218KM torej zakaj nekateri noter vlačijo nemške avtomobile potem sem pa jaz tisti grdi, baje z žolčnimi odzivi ter obdolžen celo trolanja, ker repliciram tem izjavam?! :idea: :?: WTF!? Pa kaj se vsi norca delate ali ste samo blesavi? Mah saj sem si čisto sam kriv, ker se nikoli ne držim dobrega nasveta pri uporab foruma Don't feed the trolls.


Hehehe, vidiš...ti pa brezveze serješ v temi o ameriških avtih. Amarok ni pickup? Ne me jebat! Prvič, Amarok je že po definiciji pickup in vse nadaljnje debate so subjektivnega izvora - in po tvojem odzivu:
Amarok??? Ha ha!! Dej nehaj no :lol: Nemci prvič v zgodovini naredijo nekaj kar naj bi bilo pick up in potem je to seveda kar takoj najboljši :lol: . Zanimivo, da je še nedavno pick up med slovenčki veljal za neumno, neuporabno in nepotrebno vozilo, odkar imajo pa tudi Nemci svojega pa.....

je jasno razvidno, da se gre za gnev, pa lahko obračaš besede tako, kot hočeš.

Sploh nevem kaj tebi ni prav. Ponovno te vprašam: na kakšnem piedestalu stojiš in se bojiš za svojo krono? Tebi se očitno ves svet vrti okrog tega, da imaš ti "pravega" pickupa in analiziraš "slovenčke" in njihov odziv na prihod Amaroka. In kaj če je v določenem krogu ljudi že "bolj sprejemljiv"? In potem izjaviš, da nimaš slabega mnenja o Nemcih kljub jasni in glasni izjavi, da Amarok sploh ni pickup in kljub zelo očitni alergiji na folk, ki preferira Nemce (zakaj bi se drugače sploh s tem ubadal?). Še enkrat: ti se kot nekdo, ki ni ovca in hkrati slovenčke označuje za ovco preklemano veliko opazuješ druge in se s tem očitno tudi sekiraš. Napaka.

Amarok je čisto spodoben voz, daleč od ideala ampak mislim, da slab ne more bit - poznam človeka, ki Nemcev sploh ne mara, pa je izjavil, da Amaroka bi pa imel, ker se mu pač dopade, ker je bolj civilizirana alternativa njegovi konkurenci. Vsak ima svoje prednosti in slabosti. In nenazadnje nekaterim določena praktičnost in varčnost tudi nekaj odtehtajo - kar je popolnoma logično. Sam bi, če bi kupoval pickupa, raje vzel azijca ali američana, ampak govoriti, da Amarok ni pickup in da ni niti blizu temu RAM-u je budalaština 1. klase.

Glede naslova teme pa naj te opozorim oz. spomnim, da se to dogaja v skoraj VSEH temah, ko se gre za nakupe vozil. In absolutno preresno jemlješ Primožka.

Pa še to:
cruiser1 je napisal/-a:Pa odločite se že enkrat kam spada ameriški Pick up! Enkrat trdite, da je to za butaste rednecke drugič pa za snobe :roll: :lol:


Očitno nisi sposoben ločiti dveh različnih kultur. :lol: V ameriki je za butaste rednecke, v Evropi pa za snobe. In obratno velja za VW. =P Nekaj šale, precej več resnice...nikakor pa to ne velja za vse, da se razumemo. Stereotipi pač. Ampak gredo v obe smeri.

cruiser1 je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:
Jaz ostajam za tem, kar sem napisal: če kupuješ požrešnega američana, kupiš V8 zaradi zvoka in duše. Ne, da je V6 slab, ampak je neka polovičarska rešitev. Ne tič ne miš.
In če kupuješ avtomobil, ki je po vseh proporcih terenski, nikakor ne kupiš RWD-only verzije, še posebej, če je zadek lahek. To bi pa rablo bit vsakemu teletu jasno, razen, če živiš v prekmurju in nimaš namena vozit v breg in ovinke pozimi. Meni se zdi greh imeti tak avto brez 4WD. Uporaben z RWD sicer vsekakor je, ampak pogojno in ne brezskrbno. Takega avta ne kupiš, da boš bil omejen!!! Pa najsi bo to sneg ali pa brezpotja ali pa vožnja po mokri ovinkasti cesti po slabem asfaltu s precej navora in lahkim zadkom. Še posebej, če ga bo kdaj vozil tudi nekdo, ki ni tako vešč vožnje.


Oprosti ampak to je največja neumnost kar jo lahko izjaviš. Vsi stalno težite kako je pomembno koliko avto porabi in kako so američani neumni, ker imajo toliko V8 motorjev....potem pa izjaviš tako kontradiktorno blesarijo, da bogpomagej :roll: In to ti, ki stalno nekaj o ekologiji in racionalnosti predavaš in molariziraš bi si kupil V8 samo zaradi zvoka :roll: ja res zelo racionalno! Ne razumem zakaj bi pa prav ameriški avto moral biti obvezno V8? Ameriški avtomobili imajo ogromno 6cyl. motorjev, veliko več, kot V8. Imajo tudi veliko 4cyl. Prvi pick upi so bili vsi z vrstnim 6cyl. motorji od Forda, Chevyja, do Dodga in so stalno prisotni vse do danes. Prav tako v vseh drugih tipih vozil. Ne razumem zakaj bi moral biti ravno V8? In dokazano je, da se nekateri 6cyl. motorji v pick upih celo bolje obnesejo. Kako potem to ni ne tič ne miš?? Ne razumem. Problem je, kot sem tudi že nekoč omenil, da vsi ameriške avtomobile vidite, kot neko čudo, ki je namenjeno samo poziranju in kot tak mora pač bit najhujša možna izvedba z brutalnim V8 motorjem. Nekateri pa vidimo ameriške avte, kot čisto običajne avtomobile za vsakdanjo rabo zato gledamo pred nakupom vse to kar tudi vi gledate pri avtomobilu, ki si ga kupite za svoje prvo vsakdanje vozilo, cena, stroški vzdrževanja, uporabnost... Če se pa kupuje avto izključno za dušo in denar sploh ni problem, ja takrat se pa kupi nekaj za 20K 30K, 40K 50K ali več eurov z V8, najmanj 6.6L motorjem in vsaj 600HP in kdor si to lahko privošči naj le ne nabavi tudi jaz mu privoščim obilo užitka s takim strojem.
Pa glede pick upov je še nekaj kar mnogi med vami ne razumete, Pick up v prvi vrsti NI terensko Off Road vozilo!!! Ko si boste za začetek to izbili iz glave boste morda počasi začeli dojemati kaj je pick up. Seveda ima pa 4x4 pogon pri pick upu veliko prednosti ampak vsak tega ne potrebuje in to ni tako nujna stvar. Pri vsem tem me pa čudi tudi, da je za vas pick up z RWD neuporaben, kombi z FWD ali pa RWD je pa super zadeva.


Ti pa stalo posplošuješ in nas "slovenčke" mečeš v en in isti koš ovac (BTW kaj oz. kdo pa si sploh ti? Ameriški veleposlanik?). Glede ekologije ne težim že vrsto let, ker sem ugotovil, da je pač avto zelo majhen delež onesnaževanja. Torej nevem zakaj sem kar na lepem nerelevanten. Drugače pa jaz težim glede porabe, ko je človeku poraba pomembna. Jaz takega voza niti v V8 niti v V6 izvedbi ne bi nabavil ker mi je škoda keša za bencin. Ampak zelo očitno avtorju teme poraba NI pomembna...

In potem pridemo do debate V6 vs. V8:
Jasno je, da ti gre očitno v nos dejstvo, da se za "prave američane" smatra samo V8. Naj uganem - tvoj pickup ima 6 cilindrov, ne? ;)
Priznam, da sem glede V8 motorja govoril subjektivno. Mogoče preveč subjektivno, ampak meni je zvok V8 iz velikega ameriškega avta edino opravičilo, da bi si jaz osebno npr. tak avto sploh nabavil. V8 ima tudi več navora, ki je pri takem vozilu, če je polno naložen, še kar pomemben.

Koliko je avtor navdušen nad V8 ne vem, je bil pa moj namen zgolj to, da ga spodbudim k razmisleku, ker je zelo očitno, da bi ta konkreten RAM bil "zaletave" vrste nakup - saj je sam rekel, da če bi ga šel pogledat vse tja da bi ga potem tudi kupil. Ni potem normalno, če človeku predočiš morebitne pomanjkljivosti, ki se MORDA tičejo tudi njega? "Buyers remorse"...tega se je za izogibat.
Sklepam pa tudi - glede na njegovo prejšnje vozilo - da je velik del tega nakupa poziranje, kar je še en razlog zakaj V8 namesto V6.

Kar se terena tiče pa tako:
Pickup prvenstveno ni offroader, ampak vsaka budala lahko vidi, da se s "pravimi offroaderji" ne razlikuje praktično nič - toga šasija, visoka oddaljenost od tal itd.; to, da prvenstveno ni terenec pa nima nobene veze z realnostjo. Tudi terenec se lahko uporablja striktno kot družinski avto...se mi pa zdi takšna uporaba totalno nesmiselna.
Vsak 4x4 pogona vsekakor ne potrebuje nujno, ampak v takem vozilu v neugodnih voznih razmerah je 4x4 pogon VEDNO dobrodošel. In NIHČE ne more predvidet vse možne uporabe za 5 let vnaprej. Torej zakaj ne bi šel "na ziher" in kupil 4x4 in tako mirneje spal, tudi če bo treba kdaj v zasnežen breg? Meni se to zdi "no-brainer".
FWD je pa za v sneg precej boljši od RWD z lahko ritjo. RWD tovorna vozila pa nenaložena niso dosti boljša, ne, in sam tega tudi nisem nikoli izjavil. Je pa res, da se ta tovorna vozila vsaj ne izdajajo, da so terenska in velika večina ljudi dejansko večino časa nekaj prevaža.


Seveda v končni fazi se bo avtor teme odločil kaj rabi in kaj ne rabi, ampak mislim, da so moji - sicer subjektivni - nasveti popolnoma na mestu in nič kaj dosti kontradiktorni z logiko in morebitnimi željami/potrebami avtorja teme. Če se njemu zdijo moji nasveti neuporabni jih bo enostavno ignoriral, tako kot bo zelo verjetno ignoriral nasvete o kombijih in Amarokih. Je pa to bolj plodna debata od tiste zgoraj in tu ti tvojega mnenja in "oglašanja" sploh ne bom očital, kljub še vedno prisotnem žolču. :)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a cruiser1 Sr dec 31, 2014 7:11 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Ok za letnik 92 se še strinjam s tabo glede udobja (večjih) kombijev, čeprav naš Transporter je bil vse prej kot neudoben. Novejši kombiji so pa zelo udobni, vem ker sem včasih po cel dan preživel v Sprinterjih, zdaj sem pa z Masterom naredil več kot 40k km v treh mescih.


No, če so kombiji od leta '92 napredovali pri udobju potem upam trditi, da so tudi pri pick upih čez lužo napredovali z udobjem v primerjavi z mojim starim F150. Saj sem jaz tudi vozil pretežno novejše kombije in v primerjavi s temi je moj F150 bolj udoben in mi vožnja ter položaj sedenja bolj odgovarja. Kombija letnik 92 mi še ni bilo potrebno vozit, na srečo.



~toMmy~ je napisal/-a: Lahkega dostopa do tovora ne morem vzet kot prednost, ker imajo kombiji s kesonom še lažjega (stranice se odpirajo), okretnost sem ti demonstriral s številkami, pa še kar trdiš kontra, če je enako širok, krajši (kljub večjemu kesonu) in ima manjši rajdni krog, je očitno tukaj kombi v prednosti. Prav tako so kesonarji zelo pregledni, pa še špeglji so vsaj na nekaterih odlični.



No, evo kar koli povem te ne zanima in praviš, da to niso prednosti oziroma je kombi v tem spet boljši. Pa nehajte vedno z nekimi številkami težiti :roll: meni je za vsako stvar edino pomembno kako se obnese v praksi po tem, ko sam sprobam zadevo.
Tovorni kombi in kombi s kesonom so izkjučno delovna vozila, pick up je multi praktik, dopoldne ga imaš lahko za službene namene, popoldne greš lahko z njim v kino, med vikendi na izlet ali ga uporabljaš za kakšen hobi, poleti greš z njim na dopust. Za vse je dovolj eno vozilo. Pri kombiju pa potrebuješ še eno vozilo za privatne opravke in življenje torej so stroški višji. Sicer lahko tudi kombi uporabljaš za vse kar sem prej naštel ampak mislim, da ni ravno primeren in je tudi precej neroden, sploh se pa ni neki fajn vozit z njim. Sicer je pa itak brezveze razlagati, imej tovorni kombi vsaj deset let za delo in dail driverja pa se potem oglasi.


Daedalus je napisal/-a:Mešaš vse skupaj v eno mineštro. Sam si začel glede japoncev, jaz sem te samo popravil. To, da si se hecal je pa pri tebi v takšnih debatah pač težko zaznati. :) V tej repliki je namreč spet neko prcanje prisotno... "...čeprav je v njej tudi nekaj resnice." Koliko resnice? Ravno toliko, kot za vse ostale znamke, hočeš rečt?


Tip označi RAMa za skretovino, njihove voznike za pozerje in snobe ter kako je Amarok naj, naj, naj, naj brez konkurence, izjavi tako neumnost, da so v ZDA samo še japonski pick upi, .... nekaj osebkov na frumu mu to veselo pritrdi in se z njim 100% strinjajo, potem sem pa jaz tisti, ki prca in napada nemške voznike in njihove avtomobile, imam komlekse in trolam... ter kaj jaz vem kaj še, ker jaz b*dak repliciram takšne izjave. Daj prosim razloži mi kako je to možno? V opravičilo potem napišeš, da Primožka ne smem jemati resno :roll: ja, potem naj mu pa moderatorji dajo oznako Nekredibilnosti, če je tako in še vsem ostalim, ki so se strinjali z njegovimi izjavami pa bo problem rešen.

Glede mojih izjav o Amaroku sem že vsaj dvakrat razložil. Res pa je tudi, da zame mid size ali compact pick up kakor pravijo pick upom kamor spada tudi Amarok ni pravi pick up, je premajhen, premali keson in je enostavno premalo uporaben pa ne glede ali gre za nemškega, japonskega ali ameriškega! Ampak jaz na tem forumu itak ne smem imeti svojega mnenja. To je na tem forumu dovoljeno le posebnežem, ki imajo pravico tudi žaliti in govoriti blesarije. Lahko zagovornik kombijev trdi, da je full size pick up neuporaben jaz pa ne smem imeti mnenja, da mid size pick up ni dovolj uporaben.

Daedalus je napisal/-a:
In potem pridemo do debate V6 vs. V8:
Jasno je, da ti gre očitno v nos dejstvo, da se za "prave američane" smatra samo V8. Naj uganem - tvoj pickup ima 6 cilindrov, ne? ;)
Priznam, da sem glede V8 motorja govoril subjektivno. Mogoče preveč subjektivno, ampak meni je zvok V8 iz velikega ameriškega avta edino opravičilo, da bi si jaz osebno npr. tak avto sploh nabavil. V8 ima tudi več navora, ki je pri takem vozilu, če je polno naložen, še kar pomemben.

Koliko je avtor navdušen nad V8 ne vem, je bil pa moj namen zgolj to, da ga spodbudim k razmisleku, ker je zelo očitno, da bi ta konkreten RAM bil "zaletave" vrste nakup - saj je sam rekel, da če bi ga šel pogledat vse tja da bi ga potem tudi kupil. Ni potem normalno, če človeku predočiš morebitne pomanjkljivosti, ki se MORDA tičejo tudi njega? "Buyers remorse"...tega se je za izogibat.
Sklepam pa tudi - glede na njegovo prejšnje vozilo - da je velik del tega nakupa poziranje, kar je še en razlog zakaj V8 namesto V6.



Seveda imaš lahko svoje mnenje in tvoja stvar je, če bi ti imel američana samo pod pogojem, da je V8. Zelo v redu tudi jaz pravim, da je ameriški V8 tisto najbolje kar imaš lahko v avtu ampak moraš vedeti, da ni vsak V8 super duper. Mnogi V8 motorji so po kubikaži celo manjši od nekaterih s šestimi cilindri in z manj navora. Je treba zadevo malo bolj poznati, da pametuješ. Sploh v Pick upih se najdejo odlični šestaki ki prekašajo V8 po moči pri nizkih obratih, vzdržljivosti in zanesljivosti. Ampak se strinjam, čez dober V8 motor ga ni, le vedeti moraš kateri je to. Saj po večini so vsi O.K. se pa najdejo "cvetke" ali pa so razen zvoka enostavno skoraj izenačeni s šestaki. In seveda je odvisno v katerem avtu je motor in zakaj boš uporabljal avto... in pa koliko denarja si pripravljen oziroma zmožen dati za avto.

Daedalus je napisal/-a:In si spet obrnil debato na Slovenci vs. Američani in kaj si mi mislimo od njih. Jaz sem hotel izpostavit samo to, da kljub ameriškemu patriotizmu in zaščitništvu svoje industrije in močnem vplivu politike na medije vidiš en kup informacij, da smatrajo Japonce kot bolj zanesljive - govorim seveda o novejših avtomobilih, za tiste stare je vsakemu jasno, da so imeli oboji, in Američani in Japonci nekaj neuničljivih adutov. Ti si vzel moje trditve vsako posebej - izven konteksta - in rekel, da sem kontradiktoren, kar enostavno ni res. KLJUB vsem dejavnikom, ki delajo v prid ameriškemu gospodarstvu so Azijci (in v zadnjem desetletju tudi Evropejci) vedno večji faktor na njihovem trgu. Je zdaj to razumljivo?



Vsaka država je zaščitniška do svoje industrije in gospodarstva. Tudi Nemčija je zelo dobra v tem in bi se lahko Američani veliko naučili od njih. Amerika je veliko bolj odprt trg, kot je Nemški ali Evropski zato je tam ponudba in konkurenca zelo velika.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a Daedalus Če jan 01, 2015 4:21 pm

cruiser1 je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:Mešaš vse skupaj v eno mineštro. Sam si začel glede japoncev, jaz sem te samo popravil. To, da si se hecal je pa pri tebi v takšnih debatah pač težko zaznati. :) V tej repliki je namreč spet neko prcanje prisotno... "...čeprav je v njej tudi nekaj resnice." Koliko resnice? Ravno toliko, kot za vse ostale znamke, hočeš rečt?


Tip označi RAMa za skretovino, njihove voznike za pozerje in snobe ter kako je Amarok naj, naj, naj, naj brez konkurence, izjavi tako neumnost, da so v ZDA samo še japonski pick upi, .... nekaj osebkov na frumu mu to veselo pritrdi in se z njim 100% strinjajo, potem sem pa jaz tisti, ki prca in napada nemške voznike in njihove avtomobile, imam komlekse in trolam... ter kaj jaz vem kaj še, ker jaz b*dak repliciram takšne izjave. Daj prosim razloži mi kako je to možno? V opravičilo potem napišeš, da Primožka ne smem jemati resno :roll: ja, potem naj mu pa moderatorji dajo oznako Nekredibilnosti, če je tako in še vsem ostalim, ki so se strinjali z njegovimi izjavami pa bo problem rešen.


Ma evo, sej ne pravim, da so oni ok ali da imajo vedno prav, pravim samo, da se ne spuščat na ta nivo. :)

cruiser1 je napisal/-a:Glede mojih izjav o Amaroku sem že vsaj dvakrat razložil. Res pa je tudi, da zame mid size ali compact pick up kakor pravijo pick upom kamor spada tudi Amarok ni pravi pick up, je premajhen, premali keson in je enostavno premalo uporaben pa ne glede ali gre za nemškega, japonskega ali ameriškega! Ampak jaz na tem forumu itak ne smem imeti svojega mnenja. To je na tem forumu dovoljeno le posebnežem, ki imajo pravico tudi žaliti in govoriti blesarije. Lahko zagovornik kombijev trdi, da je full size pick up neuporaben jaz pa ne smem imeti mnenja, da mid size pick up ni dovolj uporaben.


Lahko imaš svoje mnenje, ampak ko ga izraziš na tak način kakor si ga je pač tako, kot je bilo. :)
Drugače pa vidim, da je itak v tej temi en sam kup subjektivnih mnenj in bore malo objektivnosti. Pa nič zato, sej za fakte so druge strani.

cruiser1 je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:
In potem pridemo do debate V6 vs. V8:
Jasno je, da ti gre očitno v nos dejstvo, da se za "prave američane" smatra samo V8. Naj uganem - tvoj pickup ima 6 cilindrov, ne? ;)
Priznam, da sem glede V8 motorja govoril subjektivno. Mogoče preveč subjektivno, ampak meni je zvok V8 iz velikega ameriškega avta edino opravičilo, da bi si jaz osebno npr. tak avto sploh nabavil. V8 ima tudi več navora, ki je pri takem vozilu, če je polno naložen, še kar pomemben.

Koliko je avtor navdušen nad V8 ne vem, je bil pa moj namen zgolj to, da ga spodbudim k razmisleku, ker je zelo očitno, da bi ta konkreten RAM bil "zaletave" vrste nakup - saj je sam rekel, da če bi ga šel pogledat vse tja da bi ga potem tudi kupil. Ni potem normalno, če človeku predočiš morebitne pomanjkljivosti, ki se MORDA tičejo tudi njega? "Buyers remorse"...tega se je za izogibat.
Sklepam pa tudi - glede na njegovo prejšnje vozilo - da je velik del tega nakupa poziranje, kar je še en razlog zakaj V8 namesto V6.



Seveda imaš lahko svoje mnenje in tvoja stvar je, če bi ti imel američana samo pod pogojem, da je V8. Zelo v redu tudi jaz pravim, da je ameriški V8 tisto najbolje kar imaš lahko v avtu ampak moraš vedeti, da ni vsak V8 super duper. Mnogi V8 motorji so po kubikaži celo manjši od nekaterih s šestimi cilindri in z manj navora. Je treba zadevo malo bolj poznati, da pametuješ. Sploh v Pick upih se najdejo odlični šestaki ki prekašajo V8 po moči pri nizkih obratih, vzdržljivosti in zanesljivosti. Ampak se strinjam, čez dober V8 motor ga ni, le vedeti moraš kateri je to. Saj po večini so vsi O.K. se pa najdejo "cvetke" ali pa so razen zvoka enostavno skoraj izenačeni s šestaki. In seveda je odvisno v katerem avtu je motor in zakaj boš uporabljal avto... in pa koliko denarja si pripravljen oziroma zmožen dati za avto.


No, to pa itak, da kar vsi V8 po vrsti niso odlični. Drugače proti šestakom nimam nič proti, samo "taprav" američan je zame V8, pa naj zveni še tako debilno. =P

cruiser1 je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:In si spet obrnil debato na Slovenci vs. Američani in kaj si mi mislimo od njih. Jaz sem hotel izpostavit samo to, da kljub ameriškemu patriotizmu in zaščitništvu svoje industrije in močnem vplivu politike na medije vidiš en kup informacij, da smatrajo Japonce kot bolj zanesljive - govorim seveda o novejših avtomobilih, za tiste stare je vsakemu jasno, da so imeli oboji, in Američani in Japonci nekaj neuničljivih adutov. Ti si vzel moje trditve vsako posebej - izven konteksta - in rekel, da sem kontradiktoren, kar enostavno ni res. KLJUB vsem dejavnikom, ki delajo v prid ameriškemu gospodarstvu so Azijci (in v zadnjem desetletju tudi Evropejci) vedno večji faktor na njihovem trgu. Je zdaj to razumljivo?



Vsaka država je zaščitniška do svoje industrije in gospodarstva. Tudi Nemčija je zelo dobra v tem in bi se lahko Američani veliko naučili od njih. Amerika je veliko bolj odprt trg, kot je Nemški ali Evropski zato je tam ponudba in konkurenca zelo velika.


Verjetno res ni tako zelo očitno, kot sem mislil.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a cruiser1 Če jan 01, 2015 11:55 pm

Daedalus je napisal/-a:Ma evo, sej ne pravim, da so oni ok ali da imajo vedno prav, pravim samo, da se ne spuščat na ta nivo. :)



Daedalus je napisal/-a:Lahko imaš svoje mnenje, ampak ko ga izraziš na tak način kakor si ga je pač tako, kot je bilo. :)


Jaz mislim, da se prav grozno hudo nisem izrazil, je bilo pa res vse skupaj reakcija na neprimerne pripombe. Praviš naj se ne spuščam na ta nivo, kaj pa, če bi v prihodnje opozoril tiste, ki začnejo pisati neprimerne izjave in raje njim moraliziral namesto meni, ki se odzivam na žaljive izjave? ;) Zakaj se skoraj vedno samo mene napade in obtožuje žaljenja, neprimernih izjav, neobjektivnosti... ? Lahko mi rečeš naj se ne pustim in enostavno ignoriram neprimerne pripombe ampak ne bom, tak pač sem in ne morem biti tiho kadar me kaj zmoti. Sicer pa še enkrat, jaz v mojih postih ne vidim nič resno žaljivega, neprimernega ali neobjektivnega.
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a grega983 Pe jan 02, 2015 2:08 am

To okoli kvalitete američanov in trajnosti...

Sem kar konkretno presenečen kaj prevladuje na ameriških cestah. Sicer je to odvisno od zvezne države in redneck scene ampak pretresljivo velik % vozil je poševnookega izvora ter kakšna je sestava tega dela voznega parka po starosti. Tako da ta o netrajnosti neameriških vozil je malo iz trte izvita.

Sploh ko imaš na sosednjem voznem parku f 150 star cca 10 let ki mu že manjka kak kos praga, ker je pač odpadel zaradi rje.
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a cruiser1 Pe jan 02, 2015 4:13 am

grega983 je napisal/-a:
Sem kar konkretno presenečen kaj prevladuje na ameriških cestah. Sicer je to odvisno od zvezne države in redneck scene ampak pretresljivo velik % vozil je poševnookega izvora ter kakšna je sestava tega dela voznega parka po starosti. Tako da ta o netrajnosti neameriških vozil je malo iz trte izvita.



Ne vem sicer kaj točno želiš povedati ampak, če že omenjaš Japonske avtomobile v Ameriki naj ti zaupam, da jih imaš velik procent tudi v Franciji, Nemčiji, Italiji... kljub temu, da vsi izdelujejo svoje avtomobile zelo znanih znamk ;) Poleg tega imajo v ZDA kar nekaj tovarn, ki izdelujejo veliko japonskih avtomobilov in so zaradi tega bolj udomačeni in lažje konkurirajo, najlepši možen primer je pa slovenija kjer je najbolje prodajana znamka Renault in prepričan sem, da samo zato ker imamo tu že dolgo tovarno, ki izdeluje renautove avtomobile in je znamka enostavno zelo domača. Veš kaj je pa še bolj zanimivo, da je v evropi veliko ameriških avtomobilov in velika večinah teh vozil so znamke in modeli, ki se sploh nikoli niso uradno prodajali nikjer v EU ;) .
Pa kje sem jaz kaj trdil o netranjosti neameriških vozil? Edino kar sem naredil, da sem po svoje, na zabaven način repliciral trapasto izjavo Primožka


grega983 je napisal/-a:Sploh ko imaš na sosednjem voznem parku f 150 star cca 10 let ki mu že manjka kak kos praga, ker je pač odpadel zaradi rje.


Res? Zanimivo, kaj takega še nisem videl ali slišal. Pri mojemu so po petnajstih letih sicer začele rjaveti edino obrobe na blatnikih kar je po mojem predvsem posledica ne pranja in ne čiščenja po vožnji v blatu, soli... za koloteki se je leta nabirala umazanija, pragova sta pa še vedno originalna nikoli še sanirana in nič rjava. Torej bi bilo tudi tu morda na mestu vprašanje kje vse se je rjavičasti F150, ki ga omenjaš vozil in kaj vse je dal čez in koliko prevoženih kilometrov ima za sabo? Sicer pa ali ti to govoriš dejansko resnico in si to res videl? Upam, da ni to spet kar ena izmišljena brezvezna pripomba.

Glede rjavice pa lahko še povem, da imam doma še dva amerikanca stara 30let pa nimata še nikjer nobene resne rjavice ali prežrtega pleha. Velik je odvisno kako se skrbi za avto, so pa res nekateri avtomobili bolj nagnjeni k rjavenju, bi pa jaz rekel, da amerikanci na splošno ne rjavijo pretirano.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Dodge RAM 3700, 218KM

Napisal/-a esem Pe jan 02, 2015 3:13 pm

Se komu ne zdi, da se je tema izpela in da je čas za zaklep te nekonstruktivne polemike?
grega983 je napisal/-a:Sploh ko imaš na sosednjem voznem parku f 150 star cca 10 let ki mu že manjka kak kos praga, ker je pač odpadel zaradi rje.

Bomo zdaj sodili o trajnosti/zanesljivosti na podlagi enega (1!!) samega primerka?
Smo morda iz vrtca zbežali?
Zaklep!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost