cruiser1 je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:Jah kvaliteta pač traja in traja. Japonca enostavno ne boš dočakal in videl starega in sklumpanega. Kaj tu ni jasno?
Japonci so v povprečju po zanosljivosti zlahka primerljivi z američani in to ne le v tem segmentu. Sicer ne bom trdil da so BOLJŠI, je pa google zelo zgovoren, če vpišeš "japanese vs. USA cars reliability". Ameriške strani, ameriški folk itd. piše kako so Japonsci bolj kvalitetni in zanesljivi. In to kljub ameriškemu vsesplošnemu lobiranju in manipuliranju medijev...zanimivo, ne?
Ojej. Moja izjava je bila očitno bolj iz heca čeprav je v njej tudi nekaj resnice. Kvaliteta gor ali dol vsi delajo dobre avtomobile in pri vseh se najdejo slabi izdelki. Vedno mi bo pa zanimivo kako so za Slovenca Američani vedno najbolj neumen butast narod, ki ničesar ne vejo, ko pa Američani izjavijo nekaj kar vam paše so pa to takoj kredibilni in pametni ljudje

Glej povsod je isto, vedno so ljudje, ki zagovarjajo eno ali drugo. Ne glede iz kje so in iz kje je njihov avto. To bi pa že lahko vedel. O kakšnem lobiranju in manipuliranju medijev govoriš? Spet grdi hudobni Američani kajne, te isti, ki v bistvu hvalijo Japonce. Ali sanjaš o nekih teorijah zarote?
Mešaš vse skupaj v eno mineštro. Sam si začel glede japoncev, jaz sem te samo popravil. To, da si se hecal je pa pri tebi v takšnih debatah pač težko zaznati.

V tej repliki je namreč spet neko prcanje prisotno... "...čeprav je v njej tudi nekaj resnice." Koliko resnice? Ravno toliko, kot za vse ostale znamke, hočeš rečt?
In si spet obrnil debato na Slovenci vs. Američani in kaj si mi mislimo od njih. Jaz sem hotel izpostavit samo to, da kljub ameriškemu patriotizmu in zaščitništvu svoje industrije in močnem vplivu politike na medije vidiš en kup informacij, da smatrajo Japonce kot bolj zanesljive - govorim seveda o novejših avtomobilih, za tiste stare je vsakemu jasno, da so imeli oboji, in Američani in Japonci nekaj neuničljivih adutov. Ti si vzel moje trditve vsako posebej - izven konteksta - in rekel, da sem kontradiktoren, kar enostavno ni res. KLJUB vsem dejavnikom, ki delajo v prid ameriškemu gospodarstvu so Azijci (in v zadnjem desetletju tudi Evropejci) vedno večji faktor na njihovem trgu. Je zdaj to razumljivo?
cruiser1 je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Naj te tudi opozorim, da se s svojimi žolčnimi odzivi oz. načinom spuščaš na nivo zapriseženih VAG-ovcev katerih se tako otepaš oz. še nižje, ker začneš udrihat po slovenčkih itd. In še to: toliko se gneviš nad VAG-ovci kako ne vidijo 1m pred sabo (prek tiste značke na haubi), ampak v marsikaterem pogledu si isti, samo na drugem polu. Pa brez zamere, ampak se mi zdi, da se na tem forumu pojaviš bolj ali manj zgolj pri teh debatah in z namenom kregarije z VAG-ovci. Torej ali trolaš za zabavo ali pa si res zakompleksan...kakorkoli že - s takšnimi izpadi nisi prav nič boljši od njih, neglede na to, koliko se prepričuješ in postavljaš na piedestal nekega "volka" v slovenski družbi ovac. Ironično - v ZDA bi bil po vseh definicijah del ogromne zmanupulirane črede ovac.
Čakaj malo! Kaj se jaz "gnevim" (karkoli že to pomeni) nad VAGovci? Kje kdaj? Nikoli se nisem vpletal v teme o Nemških avtomobilih, vsaj ne na način, da bi nekaj brezveze sral. V tej temi se je pa začelo s pluvanjem po RAMu in hvaljenjem Amaroka, ki zame pač ni pick up. Izjavo "slovenčki" sem pa res uporabil, ker sem pred leti, ko je prišel na trg Amarok izjavil, da sem prepričan, da bo med "slovenčki" pick up kar naekrat zanimiv in uporaben avto kar prej ni bil kljub prisotnosti japonskih pick upov na našem trgu je večina še vedno vihala nos nad temi vozili. Saj je danes v veliki meri še vedno tako ampak ravno zaradi Amaroka je v določenem krogu pick up že bolj sprejemljiv. Zato sem uporabil besedo "slovenčki". Načeloma me pa nemški avtomobili ne motijo in nimam nekega splošno slabega mnenja o njih, sploh pa mi ne pade na pamet, da bi se kregal kateri je boljši. Kdor se je pa našel v moji pripombi o Amaroku in slovenčku si je pa zasluženo sam kriv

Sploh pa, naslov teme je
Dodge RAM 3700, 218KM torej zakaj nekateri noter vlačijo nemške avtomobile potem sem pa jaz tisti grdi, baje z žolčnimi odzivi ter obdolžen celo trolanja, ker repliciram tem izjavam?!

WTF!? Pa kaj se vsi norca delate ali ste samo blesavi? Mah saj sem si čisto sam kriv, ker se nikoli ne držim dobrega nasveta pri uporab foruma
Don't feed the trolls.
Hehehe, vidiš...ti pa brezveze serješ v temi o ameriških avtih. Amarok ni pickup? Ne me jebat! Prvič, Amarok je že po definiciji pickup in vse nadaljnje debate so subjektivnega izvora - in po tvojem odzivu:
Amarok??? Ha ha!! Dej nehaj no

Nemci prvič v zgodovini naredijo nekaj kar naj bi bilo pick up in potem je to seveda kar takoj najboljši

. Zanimivo, da je še nedavno pick up med slovenčki veljal za neumno, neuporabno in nepotrebno vozilo, odkar imajo pa tudi Nemci svojega pa.....
je jasno razvidno, da se gre za gnev, pa lahko obračaš besede tako, kot hočeš.
Sploh nevem kaj tebi ni prav. Ponovno te vprašam: na kakšnem piedestalu stojiš in se bojiš za svojo krono? Tebi se očitno ves svet vrti okrog tega, da imaš ti "pravega" pickupa in analiziraš "slovenčke" in njihov odziv na prihod Amaroka. In kaj če je v določenem krogu ljudi že "bolj sprejemljiv"? In potem izjaviš, da nimaš slabega mnenja o Nemcih kljub jasni in glasni izjavi, da Amarok sploh ni pickup in kljub zelo očitni alergiji na folk, ki preferira Nemce (zakaj bi se drugače sploh s tem ubadal?). Še enkrat: ti se kot nekdo, ki ni ovca in hkrati slovenčke označuje za ovco preklemano veliko opazuješ druge in se s tem očitno tudi sekiraš. Napaka.
Amarok je čisto spodoben voz, daleč od ideala ampak mislim, da slab ne more bit - poznam človeka, ki Nemcev sploh ne mara, pa je izjavil, da Amaroka bi pa imel, ker se mu pač dopade, ker je bolj civilizirana alternativa njegovi konkurenci. Vsak ima svoje prednosti in slabosti. In nenazadnje nekaterim določena praktičnost in varčnost tudi nekaj odtehtajo - kar je popolnoma logično. Sam bi, če bi kupoval pickupa, raje vzel azijca ali američana, ampak govoriti, da Amarok ni pickup in da ni niti blizu temu RAM-u je budalaština 1. klase.
Glede naslova teme pa naj te opozorim oz. spomnim, da se to dogaja v skoraj VSEH temah, ko se gre za nakupe vozil. In absolutno preresno jemlješ Primožka.
Pa še to:
cruiser1 je napisal/-a:Pa odločite se že enkrat kam spada ameriški Pick up! Enkrat trdite, da je to za butaste rednecke drugič pa za snobe

Očitno nisi sposoben ločiti dveh različnih kultur.

V ameriki je za butaste rednecke, v Evropi pa za snobe. In obratno velja za VW.

Nekaj šale, precej več resnice...nikakor pa to ne velja za vse, da se razumemo. Stereotipi pač. Ampak gredo v obe smeri.
cruiser1 je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:
Jaz ostajam za tem, kar sem napisal: če kupuješ požrešnega američana, kupiš V8 zaradi zvoka in duše. Ne, da je V6 slab, ampak je neka polovičarska rešitev. Ne tič ne miš.
In če kupuješ avtomobil, ki je po vseh proporcih terenski, nikakor ne kupiš RWD-only verzije, še posebej, če je zadek lahek. To bi pa rablo bit vsakemu teletu jasno, razen, če živiš v prekmurju in nimaš namena vozit v breg in ovinke pozimi. Meni se zdi greh imeti tak avto brez 4WD. Uporaben z RWD sicer vsekakor je, ampak pogojno in ne brezskrbno. Takega avta ne kupiš, da boš bil omejen!!! Pa najsi bo to sneg ali pa brezpotja ali pa vožnja po mokri ovinkasti cesti po slabem asfaltu s precej navora in lahkim zadkom. Še posebej, če ga bo kdaj vozil tudi nekdo, ki ni tako vešč vožnje.
Oprosti ampak to je največja neumnost kar jo lahko izjaviš. Vsi stalno težite kako je pomembno koliko avto porabi in kako so američani neumni, ker imajo toliko V8 motorjev....potem pa izjaviš tako kontradiktorno blesarijo, da bogpomagej

In to ti, ki stalno nekaj o ekologiji in racionalnosti predavaš in molariziraš bi si kupil V8 samo zaradi zvoka

ja res zelo racionalno! Ne razumem zakaj bi pa prav ameriški avto moral biti obvezno V8? Ameriški avtomobili imajo ogromno 6cyl. motorjev, veliko več, kot V8. Imajo tudi veliko 4cyl. Prvi pick upi so bili vsi z vrstnim 6cyl. motorji od Forda, Chevyja, do Dodga in so stalno prisotni vse do danes. Prav tako v vseh drugih tipih vozil. Ne razumem zakaj bi moral biti ravno V8? In dokazano je, da se nekateri 6cyl. motorji v pick upih celo bolje obnesejo. Kako potem to ni ne tič ne miš?? Ne razumem. Problem je, kot sem tudi že nekoč omenil, da vsi ameriške avtomobile vidite, kot neko čudo, ki je namenjeno samo poziranju in kot tak mora pač bit najhujša možna izvedba z brutalnim V8 motorjem. Nekateri pa vidimo ameriške avte, kot čisto običajne avtomobile za vsakdanjo rabo zato gledamo pred nakupom vse to kar tudi vi gledate pri avtomobilu, ki si ga kupite za svoje prvo vsakdanje vozilo, cena, stroški vzdrževanja, uporabnost... Če se pa kupuje avto izključno za dušo in denar sploh ni problem, ja takrat se pa kupi nekaj za 20K 30K, 40K 50K ali več eurov z V8, najmanj 6.6L motorjem in vsaj 600HP in kdor si to lahko privošči naj le ne nabavi tudi jaz mu privoščim obilo užitka s takim strojem.
Pa glede pick upov je še nekaj kar mnogi med vami ne razumete, Pick up v prvi vrsti
NI terensko Off Road vozilo!!! Ko si boste za začetek to izbili iz glave boste morda počasi začeli dojemati kaj je pick up. Seveda ima pa 4x4 pogon pri pick upu veliko prednosti ampak vsak tega ne potrebuje in to ni tako nujna stvar. Pri vsem tem me pa čudi tudi, da je za vas pick up z RWD neuporaben, kombi z FWD ali pa RWD je pa super zadeva.
Ti pa stalo posplošuješ in nas "slovenčke" mečeš v en in isti koš ovac (BTW kaj oz. kdo pa si sploh ti? Ameriški veleposlanik?). Glede ekologije ne težim že vrsto let, ker sem ugotovil, da je pač avto zelo majhen delež onesnaževanja. Torej nevem zakaj sem kar na lepem nerelevanten. Drugače pa jaz težim glede porabe, ko je človeku poraba pomembna. Jaz takega voza niti v V8 niti v V6 izvedbi ne bi nabavil ker mi je škoda keša za bencin. Ampak zelo očitno avtorju teme poraba NI pomembna...
In potem pridemo do debate V6 vs. V8:
Jasno je, da ti gre očitno v nos dejstvo, da se za "prave američane" smatra samo V8. Naj uganem - tvoj pickup ima 6 cilindrov, ne?

Priznam, da sem glede V8 motorja govoril subjektivno. Mogoče preveč subjektivno, ampak meni je zvok V8 iz velikega ameriškega avta edino opravičilo, da bi si jaz osebno npr. tak avto sploh nabavil. V8 ima tudi več navora, ki je pri takem vozilu, če je polno naložen, še kar pomemben.
Koliko je avtor navdušen nad V8 ne vem, je bil pa moj namen zgolj to, da ga spodbudim k razmisleku, ker je zelo očitno, da bi ta konkreten RAM bil "zaletave" vrste nakup - saj je sam rekel, da če bi ga šel pogledat vse tja da bi ga potem tudi kupil. Ni potem normalno, če človeku predočiš morebitne pomanjkljivosti, ki se MORDA tičejo tudi njega? "Buyers remorse"...tega se je za izogibat.
Sklepam pa tudi - glede na njegovo prejšnje vozilo - da je velik del tega nakupa poziranje, kar je še en razlog zakaj V8 namesto V6.
Kar se terena tiče pa tako:
Pickup
prvenstveno ni offroader, ampak vsaka budala lahko vidi, da se s "pravimi offroaderji" ne razlikuje praktično nič - toga šasija, visoka oddaljenost od tal itd.; to, da prvenstveno ni terenec pa nima nobene veze z realnostjo. Tudi terenec se lahko uporablja striktno kot družinski avto...se mi pa zdi takšna uporaba totalno nesmiselna.
Vsak 4x4 pogona vsekakor ne potrebuje nujno, ampak v takem vozilu v neugodnih voznih razmerah je 4x4 pogon VEDNO dobrodošel. In NIHČE ne more predvidet vse možne uporabe za 5 let vnaprej. Torej zakaj ne bi šel "na ziher" in kupil 4x4 in tako mirneje spal, tudi če bo treba kdaj v zasnežen breg? Meni se to zdi "no-brainer".
FWD je pa za v sneg precej boljši od RWD z lahko ritjo. RWD tovorna vozila pa nenaložena niso dosti boljša, ne, in sam tega tudi nisem nikoli izjavil. Je pa res, da se ta tovorna vozila vsaj ne izdajajo, da so terenska in velika večina ljudi dejansko večino časa nekaj prevaža.
Seveda v končni fazi se bo avtor teme odločil kaj rabi in kaj ne rabi, ampak mislim, da so moji - sicer subjektivni - nasveti popolnoma na mestu in nič kaj dosti kontradiktorni z logiko in morebitnimi željami/potrebami avtorja teme. Če se njemu zdijo moji nasveti neuporabni jih bo enostavno ignoriral, tako kot bo zelo verjetno ignoriral nasvete o kombijih in Amarokih. Je pa to bolj plodna debata od tiste zgoraj in tu ti tvojega mnenja in "oglašanja" sploh ne bom očital, kljub še vedno prisotnem žolču.
