Cefizelj je napisal/-a:Hmm napake motorjev: tuljave (že bile pomenjane pri vseh teh tako da ni skrbi), variabilna jermenica (se ne pojavi pri vseh, strošek cca 150€).
Napake avta: gumbi za zaklepanje na vratih crkujejo (popravila če se znajdeš sam 0,8€), pogoni električnih šip (zobčki na koleščku se znucajo, posledično pade šipa dol, včasih si moral menjat komplet sistem cca. 180€, zdaj dobiš posamezne dele, več kot 10€ z malo znanja ne boš dal.) Rad crkne presostat klime (nadomestni 70€), nekateri avtoradii občasno "zmrznejo" ob temperaturah globoko pod ničlo (se je dogajalo tudi pri Trafficih) - rešitev je odklop radia za minuto in ponovni priklop. Meni se je to zgodilo 1x-2x na zimo ob ekstremnem mrazu.
Česa drugega pa ni.
2.0 se proti 1.6 premakne bolje, s porabo sta pa tam tam. Glede na to da je tudi KW razred enak pri obeh motorjih pač požreš tisto malenkost pri cestnini in se ti bolj splača vzet 2.0.
Tisti Privilege ne zgleda slabo, samo volan ima za preobleč.
P.S. Aja pa sprednje žarnice so nočna mora za menjavat.
Vodila stekel so bila stalnica že pri prejšnjem modelu, ampak ni panike, jih komot zamenjam sam, sem na bmw trojki to počel že 3x. Tudi tisti gumbi ne bi smeli biti problem, najbrž se na internetu najde kakšen DIY vodič. Bom šel naslednji teden probat enega 2.0 16v. Zavarovanje imam pri Adriaticu zaradi dobrega popusta, sicer pa ni panike, zdaj plačujem registracijo za 141kW.