Crossover-ji so itak bolj ali manj modna muha. Po eni strani dokaj zajetnih zunanjih dimenzij, znotraj pa relativno povprečno prostorni, s povprečnim prtljažnikom ter predvsem, kot je že bilo omenjeno neekonomični (višja poraba, dražje dimenzije gum,...). Tudi piš vetra na avtocesti je precej običajna zadeva, konkretno so na testih točno to grajali pri novem Qashqai-u, tako da ti se sicer lahko hodiš žalit po servisih, samo iz tega ne bo nič, ker to ni napaka ampak enostavno konstrukcijska lastnost avta.
In glede na to, koliko sem na cesti in koliko se prevozim s takimi in drugačnimi avti lahko povsem suvereno trdim, da so limuzine/karavani iz segmenta D (Passat, Mazda 6,...) neprimerno udobnejši in manj utrujajoči tako za šoferja kakor tudi za sopotnike. Sem in tja se sicer kak visokorasel z načetim hrbtom pritožuje pri vstopanju/izstopanju iz avta, to je pa tudi vse. Visoko sedenje samo po sebi še ne pomeni večjega udobja kot si to nekateri predstavljajo. To je zopet samo ena fama.
Tudi varnost, ki jo nekateri uporabijo kot argument, ki sicer v določenih primerih pije vodo, je precej relativna zadeva. Vemo kako sta v Tuaregu, ki je še precej večji in masivnejši od srednje velikih crossoverjev žal končala Toše in tisti nesrečni Švicar na primorski avtocesti. Da niti ne govorim o višjem težišču in s tem večji verjetnosti za prevračanje, na youtube-u imate polno tega iz ruskih cest... Mene v glavnem ne prepričajo, če bi moral izbirat med njimi in enoprostorci, bi se prej odločil za slednje.
