Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
divans1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr jan 07, 2015 5:52 pm

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a divans1 To jan 13, 2015 3:24 pm

Mislim da se bom kar za Citroena odločil. Sem primerjal malo 3. vrsto sedežev (c max , s max, zafira) in vsi imajo te "začasne" sedeže precej velike (po dolžini) in če hočeš v njih dokaj normalno sedeti, moraš dati sedež v 2. vrsti tako naprej, da dejansko le ta ni več uporaben. Pi Citroenu se pa dobro pozna večja medosna razdalja in manjša dolžina sedežev v 3. vrsti, ki je za otroke še primernejša ker mu noge visijo dol ne pa da jih ima vodoravno in brca v hrbtišče 2. vrste. Ne vem zakaj poskušajo nekateri proizvajalci narediti sedeže za odrasle, če pa tako ali tako ni prostora zadaj za njih.



Mogoče me edino malce moti to, da Citroen nima enojnega sredinskega naslona za roko ampak imata voznik in sovoznik vsak svojega - manjšega. Pa višina samega sedenja le malce čudna. Ne vem ali je streha toliko nižja, ali je sedež toliko višji. Sam sem velik 183 cm in si moram sedež spustiti skoraj čisto dol, da se ne zadanem v strop.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a Ivan36 To jan 13, 2015 5:00 pm

Pa višina samega sedenja le malce čudna. Ne vem ali je streha toliko nižja, ali je sedež toliko višji. Sam sem velik 183 cm in si moram sedež spustiti skoraj čisto dol, da se ne zadanem v strop.

Sedeži so višji od leta 2005 naprej, podobno kot v Fiatu :evil: Sploh pa, če ima še sončno steho. Ravno včeraj sedel v novem C3 s podaljšanim prednjim steklom, ko potegneš strešni rolo čisto do konca imaš senčnike direkt nad glavo se drgne po laseh :lol: in sem si nastavil sedež, kot v Hondi :lol:
Top pa imajo tudi C4 prejšnji. Aja moja višina je 191cm
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a hippo To jan 13, 2015 5:22 pm

divans1 je napisal/-a:Mogoče me edino malce moti to, da Citroen nima enojnega sredinskega naslona za roko ampak imata voznik in sovoznik vsak svojega - manjšega. Pa višina samega sedenja le malce čudna. Ne vem ali je streha toliko nižja, ali je sedež toliko višji. Sam sem velik 183 cm in si moram sedež spustiti skoraj čisto dol, da se ne zadanem v strop.

V Sharanu/Alhambri teh težav ni...
 
divans1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr jan 07, 2015 5:52 pm

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a divans1 To jan 13, 2015 10:21 pm

Ni ne, sam če imaš 10K € več
 
hribovc06
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po maj 05, 2014 8:36 am

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a hribovc06 To jan 13, 2015 11:02 pm

Živjo,

vozim Grand C maxa in zaenkrat ga lahko samo hvalim, predvsem drsna vrata, ki so prevesila tehtnico na grand varianto. Dostop v avto na parkirišču je prava milina. Ko bodo froci pa bom za izbiro še bolj hvaležen teženju moje drage, ko sva izbirala model avtomobila. Imam pa samo 5 sedežev, ker sva trenutno še samo 2 in ker sem stestiral neuporabnost 3. vrste, zato je nočem brezveze okoli vozit.

No avto je OK dokler imaš samo 2 mulca. Ti pa kot vidim iščeš za 3, zato žal odpade. Tudi sam sem stestiral 3. vrsto v C maxu in je dostop ubijalski. Za tri otroke moraš gledati pri Fordu S maxa.

Glede Fordove notranjosti: zadeva je sicer stvar okusa, vendar so stvari na svojem mestu, še vedno pa ima armaturko iz tega tisočletja, ne tako kot nekateri nemci. Meni osebno je Citroen malo preveč vesoljski, pa tudi glede na okvare pri tej znamki je pri meni takoj izpadla iz seznama.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a esem Sr jan 14, 2015 12:38 am

Tako lepo vse razložiš, nato pa taka lovska
hribovc06 je napisal/-a:...pa tudi glede na okvare pri tej znamki (Citroen - op. esem) je pri meni takoj izpadla iz seznama.

Dejstvo je, da je pri enoprostorcih zanesljivost C4P daleč pred C-Maxom (dokaz (4. stran) - dokler je C4P še bil v izboru, kasneje ga zaradi premajhnega statističnega vzorca ni bilo več) in me malo čudi, da nekdo, ki mu gre za zanesljivost konkretnega modela, meče vse avte ene znamke v isti koš.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a hippo Sr jan 14, 2015 7:22 am

divans1 je napisal/-a:Ni ne, sam če imaš 10K € več

Vzameš rabljenega, pa še kaj prišparaš, ker itak je kupovanje novega avta metanje denarja stran.
 
hribovc06
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po maj 05, 2014 8:36 am

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a hribovc06 Sr jan 14, 2015 9:31 am

esem je napisal/-a:Dejstvo je, da je pri enoprostorcih zanesljivost C4P daleč pred C-Maxom ([url=http://www.adac.de/_mmm/pdf/Pannenstatistik_2009_98KB_74031.pdf]dokaz (4. stran)


Zadeva obravnava vozila do leta 2009, govorimo pa o modelih po letu 2011. Tako da primerjava ni relevantna. Glede na obširno izbiro vozil v tem segmentu sem si ob izbiranju dovolil izločiti 2 znamki iz subjektivnih razlogov in mi je še vedno ostalo 10 vozil, ki sem jih primerjal in na koncu izbral C max-a.

Je pa res vsak ima svojo izbiro, na koncu pa je veliko odvisno tudi malo od sreče kakšno vozilo dobiš.
 
Uporabniški avatar
Milan_48
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne jan 01, 2006 12:59 pm
Kraj: Šavrinija

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a Milan_48 Če jan 15, 2015 5:31 pm

No pa še statistika kvalitete za leto 2013: http://www.adac.de/_mmm/pdf/PS2013_169836.pdf
Citroen je vedno čisto pri vrhu po kvaliteti, Ford pa precej nazaj. To ni ljudski glas, kot tu na forumu, ampak dejanske napake na vozilih med vsemi milijoni članov ADACa. Iz prve roke lahko povem, da se zelo strinjam s to oceno kvalitete. Zlasti glede nekaterih modelov BMW, MB in Citroena. Tehnologija Forda pa je itak odzadaj (vpliv Američanov), Citroenova malo naprej. Prav tako dizajn in opremljenost. Oboji pa se imajo še precej za naučiti, predvsem pri motorjih (tu je Fordov Ecoboost zelo OK) in menjalnikih.
Nulla tenaci invia est via!
 
Uporabniški avatar
wolgy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So jan 10, 2015 11:46 am
Kraj: Okolica Ptuja

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a wolgy Če jan 15, 2015 9:30 pm

VW Sharan :)
 
Gobavc
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:27 am
Kraj: LJ-Vič

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a Gobavc Če jan 15, 2015 10:12 pm

Ne glede na ADAC-jevo statistiko (in njihovo preferiranje nemških znamk) se odloči sam. Avto boš vozil ti in verjetno kdaj tudi žena, ne pa ostali.
 
Uporabniški avatar
Milan_48
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne jan 01, 2006 12:59 pm
Kraj: Šavrinija

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a Milan_48 Če jan 15, 2015 10:43 pm

Vklopi si prevajalnik, da boš razumel kako ADAC dobi podatke med 27 miljoni avtomobilov. Tu res ne more biti besede, da je neka znamka na boljšem izhodiščnem položaju. Je to zelo realna statistika. In vidiš celo da je Citroen večkrat prehitel precej nemških avtomobilov. Res pa je tudi, da nekateri v "gostilniških" in forumskih debatah sami ponižujejo ostale znamke in dvigajo nemške visoko.

"Es sind alle Pannen berücksichtigt, die von ADAC Mitgliedern über die ADAC Notrufnummer
gemeldet und von den ADAC Straßenwachtfahrern erfasst werden. Unberücksichtigt
bleiben Pannen, die die ADAC Straßendienstpartner oder andere Pannendienste (andere
Clubs, Mobilitätsdienste) bearbeiten. Pannen, die vom ADAC im Auftrag von Herstellern
bearbeitet werden, kommen ebenfalls nicht in die Berechnung.
 Den rund 17 Millionen ADAC Mitgliedern gehören über 27 Millionen Fahrzeuge. Das ist
mehr als die Hälfte des Bestandes in Deutschland. Die Verteilung der Marken und Modelle
bei den ADAC Mitgliedern entspricht weitestgehend dem Gesamtbestand. Auch wenn die
Pannenstatistik mathematisch nicht repräsentativ ist, spiegelt sie doch das Pannengeschehen
auf den Straßen in Deutschland realistisch wider.
 In die Statistik fließen nur technische Pannen ein, die zum Liegenbleiben führen. Selbstverschuldete
Pannen wie Aussperren, Kraftstoff- oder Ölmangel, aber auch Reifenprobleme
werden nicht berücksichtigt.
Veröffentlicht werden die Fahrzeugmodelle der letzten sechs Zulassungsjahre, die in mindestens
einem dieser Jahre 10.000 Zulassungen in Deutschland erreicht haben und in den
anderen Jahren mindestens 5000 Zulassungen. Eine Modellreihe muss mindestens in drei
aufeinander folgenden Zulassungsjahren diese Bedingungen erfüllen.
 Die Fahrzeuge sind in Klassen unterteilt. Ein Vergleich ist nur innerhalb einer Klasse sinnvoll.

 Die unterschiedlichen durchschnittlichen Laufleistungen der einzelnen Modellreihen innerhalb
der Klassen werden durch einen Korrekturfaktor ausgeglichen. Dabei ist berücksichtigt,
dass nur bei etwa 50 Prozent der Pannen die Laufleistung relevant ist.
 Aus den Pannen und den Zulassungszahlen wird – bezogen auf jedes Zulassungsjahr und
Modell – die Pannenkennzahl errechnet. Diese entspricht der Pannenanzahl je 1.000 in
Deutschland zugelassener Fahrzeuge. Sie liegt bei älteren Fahrzeugen in der Regel höher
als bei neueren. Anhand der Pannenkennzahl werden die zugehörigen Noten von 0,6 bis
5,5 für jedes Zulassungsjahr errechnet und die dazu passenden Symbole und Farben vergeben."
Nulla tenaci invia est via!
 
wildbliw
Novinec
 
Prispevkov: 410
Pridružen: To feb 03, 2015 8:06 pm

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a wildbliw Sr feb 11, 2015 7:02 pm

gold hamster je napisal/-a:
meganer je napisal/-a:Notri imaš tipk kot v Boingu, prostora na sopotnikovi strani kot v polu. Sam imam Senika in se za moje mnenje ne more primerat z Cmaxom.

Pejt probat se vsaj not vsest v vse avte te klase.


No ja, sopotnik sem bil tudi jaz pa sem s 187cm in 100 kilami brez problema sedel noter. Notranjost je pa ja stvar okusa, meni osebno je notranjost v Citroenu dolgčas.

Slika

Slika


Meni osebno je pa prav ta "dolgčas" všeč. Čim večja preprostost oblik, bolje je. Aja, pa čim večja zračnost!
 
Uporabniški avatar
Milan_48
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne jan 01, 2006 12:59 pm
Kraj: Šavrinija

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a Milan_48 Sr feb 11, 2015 8:18 pm

V "zračnosti" pa C4P zmaga. Ko sem ga prodal in kupoval naslednji avto so se mi vsi po vrsti zdeli pretirano zaprti. Sploh za mojih 190cm. Edina težave te zračnosti je, da težko brišeš šipo z notranje strani, kar delaš redko, a vseeno. Šipa sama je pa posebno obdelana, da ni pregrevanja notranjosti. Ne vem pa, če v vseh variantah.
Nulla tenaci invia est via!
 
Uporabniški avatar
hondas
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:28 pm

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a hondas Če apr 02, 2015 1:00 pm

wildbliw je napisal/-a:
gold hamster je napisal/-a:
meganer je napisal/-a:Notri imaš tipk kot v Boingu, prostora na sopotnikovi strani kot v polu. Sam imam Senika in se za moje mnenje ne more primerat z Cmaxom.

Pejt probat se vsaj not vsest v vse avte te klase.


No ja, sopotnik sem bil tudi jaz pa sem s 187cm in 100 kilami brez problema sedel noter. Notranjost je pa ja stvar okusa, meni osebno je notranjost v Citroenu dolgčas.

Slika

Slika


Meni osebno je pa prav ta "dolgčas" všeč. Čim večja preprostost oblik, bolje je. Aja, pa čim večja zračnost!

Pa tele zice na sliki za C4 ravno ne dobiš ampak so 700€ za doplačat. Armaturko ima tudi C4 lahko črno. Tista od C-maxa je tud v redu, samo ustrašit se ne smeš... :lol:
Po tolikih letih bi bil čas, da se preimenujem v Citroenovec.
 
primoz75
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 05, 2015 4:43 pm

Re: Nakup novega enoprostorca

Napisal/-a primoz75 Pe apr 03, 2015 12:49 pm

emozul je napisal/-a:Definitivno citroen, je pa to stvar okousa.
Poleg tega pa ima ford c max manj prostora.


prišel do enakega zaključka tudi jaz in nabavil C4 Picasso. C-max je bil neverjetno utesnjen...prav razočaran sem bil nad tem avtom po tem ko sem slišal toliko 'pohval'.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: cellist, Google Adsense [Bot] in 3 gostov