Daedalus, tudi če motor ne pije olja to nima nobene vloge, olje se zarad tega glih tako stara, itak pa pravijo, da ko se začne olje porabljati, da je takrat že bolj iztrošeno, nevem, če je res, tako sem bral, sam pa zarad tega pri svojem intervala nebom podaljševal, da bi to sprobal

. Torej, če je tako, mu je sem pa tja olja nekaj spilo in ga je samo dolival, kar tudi dolgoročno ni dobro, olje že pije in ti dodajaš svežega, ostanki izgorevanja pa se vseeno nalagajo v motorju. Za moj avto je predpisan interval 20.000 km ali eno leto in se tega držim, menjam letno, ker prevozim v tem času okoli 10.000 kilometrov. Olje je res črno, ampak vizualno daleč od tega, da bi že bilo slabo, sem ga malce prelil v pokrovček od embalaže, pa se je videlo, da črnina plava v njem, oz., da je razpršena v olju, ker ko sem pogledal malo bolje pod določenim kotom svetlobe, se je še vedno videlo rumenkasto barvo, nevem kako naj to opišem, pri iztekanju in v večji količini skupaj je bilo videt črno, v manjši količini, par centilitrov pa pod določenim kotom svetlobe pa se je še vedno dalo opazit rumenkasto barvo, tako, da mislim, da bi lahko počakal na predpisano kilometrino in torej menjal na dve leti, ampak vseeno raje na leto, pa sem pomirjen, ker ga mislim imeti dokler bo šel, dokler skoraj ne začne razpadat, kar pa tud ne bo kar tako, ker ga večinoma ne vozim agresivno, občasno ga mal pritisnem, ampak ne mrzlega, čez 4.000 obratov še nikoli ni šel in ne več kot 140 km/h po števcu, pa letos, peto leto, je bil od spodaj zaščiten z oljem Krown. Yashica, ti pa mislim da pretiravaš, če v 10.000 kilometrih in enem letu 2X menjaš olje. A vedno delaš samo kratke razdalje, mestno vožnjo, v hladnih razmerah, vlečeš prikolico in po prašnih poteh
