Že ta naslov pove, da se je teh motorjev za izogibat kot hudič križa.
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... OV%20MOTORČe se bo link brisal, piše Volkswagen Scirocco 1.4 TSI NOV MOTOR, ter spodaj "pravkar menjan motor".
Zdaj dobiš za normalno ceno 9-15k€ samo 2009-2011 letnike. Se pravi boš dobil novo generacijo neproblematičnih motorjev šele čez 2-4 leta.
So pa zame prav vsi odlični motorji brez konkurence, 1.2 105, 1.4 122, 1.4 140/150, 1.8 180 (samo Audi, Seat in Škoda) ter 2.0 220/230. Najraje bi imel seveda 1.4 140/150 ali 1.8 180.
Alternative so še:
Astra 1.4 140 - teh je največ in je ni težko dobit, pa malo kilometrov imajo
Peugeot/Citroen/Mini 1.6 THP
Alfa Giulietta 1.4 TB 170
Laguna GP 2.0T tudi ni slaba izbira
Ali pa kar nov Peugeot 308 1.2 e-THP:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... h%20Access1.8 140 (Opel ali Honda) bi se sam izogibal, ker mora bit precej len v spodnji polovici vrtljajev. Recimo moj konkreten primer danes z 1.6 105:
-naredim še en krog skozi krožno, ker sta bila dva pred mano nekam počasna (kaj niso vsi dandanes), ko sem šel ven sem imel samo kakih 10km/h in bil v drugi (vem da bi moral dat v prvo, ampak napake se dogajajo), pa sem čakal vsaj ene 10s da je začel normalno pospeševat.
-hočem hitro zapeljat v krožno, ker se je eden že približeval, avto pa obstane na mestu. Spet bi moral že pred dvigom sklopke dvignit obrate na nekih 2000.
V glavnem, brez pravega navora (200, raje 250Nm) vožnja ni to to.