Mene osebno zanima samo, kakšno razmišljanje imajo drugi

Firediver je napisal/-a:Brezveze napadat drug drugega, vsak ima svojo računico:
- eden skešira, da ima potem mir glede plačevanja avtomobila
- drugi vzame leasing, ker si drugače ne more privoščiti takega avtomobila (ampak to je itak njegov problem)
- tretji vzame leasing kljub temu, da ima denar in ostanek do polne cene avtomobila skozi mesece sproti obrača na druge načine, da pokrije obrok in še mu ostane..
- četrti preračuna, kaj se mu trenutno splača glede na dejanski primer - keš - leasing (višina pologa, višina obroka, trajanje odplačevanja..)
- peti iz principa ne kupi novega avta
- šesti štuka svoj star izrabljen avto, ker za drugega rabljenega nima denarja, kaj šele za novega
- in tako dalje
Lahko bi nadaljevali:
- da ima eden rad na lagerju vedno 100k € za vsak slučaj
- da drugi živi iz dneva v dan in ima na lagerju tisto sprotno kar strese iz žepa
- da tretji živi pri starših in svojo plačo požene po grlu
- da četrti živi sam, pa še bajto zida
- in tako dalje
Dejmo pustit da vsak živi svoj način življenja! Vsak ima svoje okoliščine in vsak naj po svoje presodi kako naj kupi avto!
Daedalus je napisal/-a:Vse lepo in prav in - se načeloma popolnoma strinjam, vsak naj dela tako, kot sam hoče, če je denar seveda njegov. Ampak preberi še enkrat yeo-tov komentar in videl boš, da piše kot, da je lizing zastonj in oh in sploh d best. Mu bo še kdo verjel...
Lizing JE dober v določenih situacijah. Kot so že drugi ugotovili je to npr. v podjetju kjer je situacija pač drugačna. Tudi sam veliki yeo glede na kilometrino morda res ne izgubi veliko, če sploh. Večini pa se to NE splača. Če bi yeo komentiral v stilu "OK, meni se pa v taki in onaki situaciji lizing splača in ni vedno slaba izbira+ni ti treba šparat" sploh ne bi bilo problema, tako pa vse skupaj izpade sporno. Problem je torej v širjenju neresnic.
Firediver je napisal/-a:Bolj se bojim tretje stvari: Da bo marsikoga zavedlo, da se sam loti šravfat avto brez nikakršnega tehničnega predznanja in izključno s pomočjo foruma.
ban je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Bolj se bojim tretje stvari: Da bo marsikoga zavedlo, da se sam loti šravfat avto brez nikakršnega tehničnega predznanja in izključno s pomočjo foruma.
Pri nas je pač tako, da se vsi na vse spoznamo. Če znamo sami delat hiše, čeprav nismo gradbeniki bomo pa tud po avtu znali malo pošraufat.
brett je napisal/-a:Zdravo!
Mene pa zanima kako je z zbijanjem cene pri Mazdi! Kot sem do sedaj dobil namige, naj bi max 3% ali pa kaka navigacija (500€) gratis. Je to to, ali pa bi lahko dobil kaj več popusta...če bi se šel "trda" pogajanja.
Čisto tako informativno sem si sestavil Mazdo 3 (bencinar 1.5, 100KM) in prišel na ceno 18.440€ (paket attraction) oziroma 17.120€ (paket challenge + dokup senzorjev in ogrevanih sedežev, če se da). Sam bi bil za dražjega pripravljen dati 17.000€, drugega 16.000€. To je cca 7,5% popust.
Bi lahko izpogajal taki ceni (ali pa max kak stotak več)?? Pri kateri AH bi šlo "najlažje"?
LP
meganer je napisal/-a:Brez zamere ampak koliko si priravljen dati?? Pojdi v Merkur po vijake in jim reci da daš toliko,.... ali pa v ribarnico in jim reci koliko bi dal. Sam bi takega človeka poslal v .......... toliko je če hočeš vzemi drugače maš tudi konukurenco.
Na tem področju sem občutljiv, ker danes vsak misli da so marže astronomske. Ne recem da niso ampak ne povsod. Sam delam tudi določene stvari pa mi skoz nekdo nekaj gliha. Na zacetku sem še spušal, danes pa niti centa. Vzemi ali pusti. To je to. Bmw ni 15 jurjev, in pika. Senik je recmo 18 bmw2st pa recmo 30 murjev. Pa sta oba recmo enak velika sam ...... lej j*** ga, sam nebi nikoli dal recmo 12 jurjev za značko.
Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov