sandis je napisal/-a:Pozdravljeni.
Kupujem renault laguno dizla letnik nekje med 2001-2003. Zelo hvaležen bi vam bil za kak nasvet o tem, na kaj moram biti pozoren pri ogledu avtomobila in katere so šibke točke teh modelov.
Pa še to me zanima: ob ogledu ene izmed lagun (2003) sem opazil, da se iz odprtine za nalivanje olja zelo kadi (bel dim) in me zanima, zaradi česa se tako kadi (vzrok).
Že vnaprej najlepša hvala za pomoč in nasvete.
Lep pozdrav,
Sandi
Pozdravljen.
Tkole: kar se tiče šibkih točk tega modela lagune jih je ob neprimernem vzdrževanju lahko kar nekaj. Prvo kot prvo kupi oz. preveri avto in njegovo zgodovino servisov. Ne verjemi t.i. bučam, da so obvezni servisi na 30.000 km ker niso. Piše že tako in verjemi, da vsi, ki so delali servise na tok kilometrov so že menjali turbine in tudi kak del, če ne celega motorja. Kar se tiče poškodovanih sem jih sam pregledal z mehanikom vsaj 15. kos ( ja vem 4. sem si lastil ja.

) in verjemi, da je samo ena bila resno poškodovana. To ni avto, ki bi ga imeli mlajši za gonit in zbijat. Tukaj si lahko skoraj 100%, da bo vse kul. Ni pa rečeno. Kaj še pogledati ti bom povedal iz lastnih izkušenj. Motor je zgoraj pod plastiko desno pri eni črni cevi vsak masten tako, da tu ni skrbi. Tam naj bi bil nek oddušek. Ne me držat za besedo. Poglej vse okoli motorja, da ni olja v potokih.
Notrjanjost itak vidiš ampak bodi pozoren na: levo vodilo dvigovanja šipe zna biti v pi...i. Preveri vse stekla ali delajo ( gor in dol), preveri ogledala, hiba je tudi pokanje sprednjih vrat. Strošek popravila cca 35. evrov na vrata, če menjaš sam. V večini primerov je stikalo za vse štiri žmigavce fuč. Strošek cca 25. evrov za rabljenega. Za novega ne sprašuj. Potem je tu čitalec kartic in gumb za vžig avta. Če moraš gumb držati, da avto vžge potem je čitalec pokvarjen. Z malo iznajdljivosti se ga da popravit. Če pa se gumba samo dotakneš pa avto vžge potem vse štima.
Potem se pojdi obvezno peljat oz. naj te lastnik pelje. Bodi pozoren na iztrošenost amortizerjev in zadnjega mosta ( puše so ponavadi problem ) To rešiš z mali stroškom. A občutek je velikoooooo boljši. Kar se ostalih delov tiče se je treba seveda zavedati, da avto ni NOV in da kako stvar bo treba zamenjati. Radi tudi počijo zadnji fedri. Sicer na takem, mestu, ki ni nevarno a vseeno je treba menjati. Potem bodi pozoren na podvozje ( volan, amortizerji, stabilizatorji, izpuh..............). Pri ogledu bodi pozoren na zadnji odbijač tam pri izpuhu. Zakaj? V levem kotu odbijača potegni z prstom in če je tam črno potem bodi siguren, da z motorjem skoraj 100% nekaj ni vredu ( pije olje, kadi, zapacan EGR ventil....... ). Povprašaj tudi kdaj je bil delan servis in preveri tudi koliko olja je med tem popil. Kako? ko avto vžgeš se pokažejo krogci koliko olja je. Ima jih 6 tako, da nekako lahko ugotoviš koliko olja je procentualno porabil od zadnjega servisa. Seveda lahko ga je tudi tik pred tvojim prihodom tudi dolil ampak pri meni tega nikoli ni bilo.
Laguna za vzdrževanje ni nek bau bau. Servis pri popoldancu z vsemi filtri in dobrim oljem pride cca 100. evrov. Ostalo pa tudi ni tako drago razen pač delov, ki jih ni fajn menjati ( turbina, vztrajnik......).
Sam imam laguno ( tazadnjo ) že leto in pol in moram samo pohvalit. Za ta denar se peljem odlično, poceni in predvsem varno. Zaenkrat imam 206.000km in avto špila. Gre pa zdej počasi na menjavo sklopke in jermenov. Z nekaj vložka pa z malo sreče še za dve leti bo. U glavnem sem zeloooo zadovoljen z njo. So pa seveda stroški kot pri vsakem avtu, če ga želiš pravilno in kvalitetno vzdrževati.
Če pa te zanima še kaj pa kar vprašaj.
lp
p.s. še enkrat ponavljam, da je vsak dobro vzdrževan avto vreden kak evro več in še danes ne razumem zakaj so lagune na tako slabem glasu. Verjetno zaradi malomarnih voznikov.
