evo fantje, odločitev je padla, avto je zaaran
prej sem vozil safrana... in zdaj ko sem vozil oba, lahko rečem da je bilo vprašanje (za tistega ki ju je vozil) smešno... iz safrana sem šel itak na peugeota :$
najprej na "trde fakte", 1.0 se sploh ne more primerjati s THP, ki res lepo (glede na velikost) vleče in malo pije (sicer ima opazen turbo lag). na istem krogu (mesto, avtocesta, v hrib) sem imel s podobno vožnjo na peugeotu ob nasmesku na obrazu 7.5, na fordu na, reci piši prek 9 litrov porabe (ob prosjacenju "dej dej dej"). po mestu je bil ford super, z manj laga in lepo poskočen, drugje pa ga je bilo treba kar vrteti da je dal kaj od sebe.
druga varianta bi bila močnejša, 1.5 masina (kar bi dvignilo ceno za ca 2500- razlika po ceniku 2000, iz zaloge (imajo samo 1L) pa še 500 popusta.
dal bi tudi to, če bi mi ustrezalo ostalo, bolj subjektivno. ford mi je bil preveč trd, preveč direkten. pa v praksi je bila armatura ki mi je bila prej bolj všeč... saj vem, zelo subjektivno, tako da brez krega :p... hektična. miljon enih gumbov, ki so na sliki in osvetljeni na mestu delovali super, v praksi pa mi je bolj pasal pezojev minimalizem in dodelanost detajlov (prtljaznik, občutek plastike,...). vem, subjektivno.
na koncu je res najbolj pretehtal občutek na cesti...
manjka pa pezoju še kak predal spredaj, pa lahko bi imel boljšo plastiko na spodnjem delu armature, pa.... vem, C segment...
thunderbolt: 7 let na motor in menjalnik je neka "Vis zlata garancija". ime avtohise je v imenu produkta
