Seveda da je sodobnejši motor samo tudi precel bolj občutljiv pri 20v so pokale glave js vem za 4 primere potem vijaki pokajo na kolektorjih polosovine so bile prešvoh,LMM precej večkrat crkne pa senzorji okoli turbine so bolj občutljivi potem 2 krat dražji vztrajnik pa sklopka kokr pri 10v.10ventilc je tank res zelo vzdržljiv motor kar pa 20v ni.Ni slab samo 10v je bolj zanesljiv.Glede moči... pri 20v je cela moč navoljo v višjih obratih in ji manjka navora spodaj 10v vleče praktično že od štangasa...ista zgodba še s slabšim navorom spodaj je novejši 2.4 jtdm motor 200km v 159...
In ja poraba je malo manjša pri 10v neglede ali je čipana ali ne.Težav z EGR ni pri 10v,ker so 99% vsi blindirani...itaq oba sta vrhunska motorja jst sm si lastil tako 10v kokr 20v...pri 10v zamerim samo to da niso dali v model 156 6 pr.. isti motor v ar 166 pa ima 6 pr to mi nikoli nebo jasno..italijani pač..sej jim ni za zamert
