Zakaj že? Da že v startu zgubi nekaj tisočakov in to za slabši avto?
Kot sem
že povedal - 15 k€ ni ne tič ne miš. Ne moreš dobit novega opremljenega solidnega dizla megane razreda, višji je še vedno relativno drag (za 15 je verjetno precenjen).
Išči C5 (hidravličarja!

) ali podobno (mondeo, 508...) s čim manj km (obvezno manj kot sto, raje okoli 50), obvezno slovenski s povsem preverljivo zgodovino in obvezno med 9 in 12 - tako bo nekaj rezerve oz boš prej lahko nadomestil tega (bodočega), kar boš moral zaradi "začetnih" km (v primerjavi z novim 0km srednjega r.). Čez 3 leta jih bo imel cca 250 in od takrat bo menjava morda potrebna, če ne, toliko bolje.
V vsakem primeru boš manj izgubil v primerjavi z novim golf/megane/auris razreda. C5 bo stal takrat recimo 5-8, razred manj pa le malo več. To lahko preveriš na avtonetu, upoštevaj 250 000 km za C5 in 190 000 km za Megana, golfa... Izberi podobno tebi ustrezno opremo in približno prave letnike. Nato razlika med rabljenim in bolj rabljenim C5 (ali podobno) ter razlika med novim in rabljenim 308, Golf, Astra - vse dizel.
Poleg tega - C5 (npr) je večino začetne vrednosti že izgubil - kljub malo km - in se kasneje ne bo bistveno ceneje prodajal.
Izkoristi to! Čez 3 leta, ko ga boš prodajal, pa se bo število km ravno "izravnalo" s starostjo oz bo cena še vedno primerljiva (s podobnimi C5), kljub temu, da ga boš precej zgonil.
Tudi zato takega rabljenega cenejšega z malo km, ne pa novega (srednjega r.), ki bo čez 3-4 leta na pol iztrošen (in temu primerno prodan pod ceno) kljub majhni starosti.
Dajmo najprej vse to malo preračunat pred nadaljnjo debato.Če nisi zelo umirjen voznik, išči 2.0 dizla, 1.6 (za C5) je za to težo primeren za ravne AC, dosti več pa ne.
BTW - raje išči mesec ali dva - kakšen dober se bo gotovo našel in takoj v akcijo.
lp