grega983 je napisal/-a:Sami jaki poznavalci![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Čakali smo nate za nasvet, pa ga nisi dal. Fiati imajo tudi jermen.
Kar piše @hibrid, da se bo dnevno vozil 200 km in občasno po Nemčiji ima pškoda, esem in ostali prav. Sploh ni važno ali bo vzel jermen ali verigo in je nesmiselno debatirati jermen-veriga, ker ne kupuje hiper avto z 4 sekundami do 100 kmh. Tam morajo zaradi longitudinalne postavitve in velike prostornine motorja gledati na vsak cm in verjetno ni 10 cm prostora za tako širok jermen ki bi prenesel zelo velike sile. Havbo je treba še zapret.

V Nemčiji je do nedavnega bil VW najbolj prodajan, Audi na četrtem mestu in imajo skoraj vsi jermen. Toliko renomeja, športnosti pa premorejo, da če se bo enkrat na mesec peljal 200kmh da mu jermena ne bo vtrgalo. Pa ne samo VW, katerikoli novejši jermenski motor. Nemci vozijo po avtocesti vsak dan zelo hitro, taksisti jih vozijo kot svinja bučo da o francoskih in italijanskih voznikih ne govorimo, pa zdržijo jermenske mašine brez problemov 400 jurjev.
Ni veliko razlike kaj vzame, bi pa sam raje vzel 1.6 tdi/2.0 tdi ali pa 1.6hdi/2.0 hdi kot 1.5 dci, kijinega dizla ali star 1.9 renaultov motor v volvotu(če je to res star renaultov motor). Kljub okoljski aferi nekaterih uspehov pri dizlih VAG-u ne more vzeti nihče, Francozi(PSA) pa tudi nič kaj ne zaostajajo v napredku. Za Ford ne vem kako stojijo pri dizlih, nekaj let nazaj so si z Mazdo in še kom delili motorje.