Nikjer ni bilo rečeno, koliko popusta je za testnega, zato sem ga tudi izrecno vprašal.
Je pa po moje podoben popust kot so komercialni pri povsem novih - z drugimi besedami - pravega popusta sploh ni - kar je pogosta sramota naših pooblašćenih trgovcev in tak nateg, da bi se osebno samo obrnil in šel.
11000 km lahko naredijo samo profesionalni testniki. Tudi če je bilo kasneje kaj "familiarnega" testa, je to majhen procent (in še manjši % obrabe).
Sicer pa je "športen" avto vsaj delno prilagojen temu in pri nas je kakšen hitro odpeljan ovinek manjša težava kot pa kvaliteta naših cest - ki pa zadene vse avte. Ali npr udobje - s športnim nimajo kaj drvet čez udarne jame ali
ležicaje 
, z navadnim pač ja. Samo en primer...
Potem je tu še preizkušanje zavor (kjer spet "nešportni" potegnejo krajšo), mdr tudi na mokrem (razgrete zavore in luže - ?) in še marsikaj bi se našlo Tudi to, da ne šparajo niti navadnih (dovolj je, če pogledamo podatke o porabi) in da prave športnosti pri nas niti nimajo kje preizkušat.