čara je napisal/-a:Je bratranec kupil avto. Zelo ohranjen na pogled oz. tako se mu je zdelo, se na avte spozna ravno toliko kot jaz. Nekaj čez 10 let Star BMW in relativno malo prevoženih KM za to starost...Eee pa je hitro dihal na škrge, zatem se je ugotovilo, da je bil avto vmes totalno razbit in potem popravljen, okvara za okvaro. na koncu se mu je vžgal. dobesedno zagorel motor. Videz vara, če ne znaš opazit, da je kje popravljeno, pa če ne znaš nekih osnov sam preverit.
Še bom, in javimsrcnik je napisal/-a:Si preveril v salonu še pogoje za cliota? Verjetno bo cenejši kot sandero (upoštevajoč 0% EOM), plus tega ima preizkušen 1.2 16v motor.
Iskreno nisem niti razmislal o hondi. Ne vem zakaj ne. Bom precekiral. TnxDizzy je napisal/-a:kaj pa kaj takega? en od bolj bulletproof motorjev, avto na splošno ni problematičen ...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... 0alcantara
pa zdajle, ko sem iskal Civice, sem naletel na tega ...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... IS.mo%9E...
recimo, da mi je avto zelo poznan, ujemajo se km, ker se mi zdi, da so gor Fulda SportControl, ter ima not gumijaste predpražnike, kot so bili tudi v tistem avtu ...
matejxx je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Predlagam ti da kupiš avto čimbolj na zunaj ohranjen za par 1000 evrov.
Po moje je pa precej bolje kupiti avto, ki je dobro ohranjen znotraj (mislim motor in ostal deli), z čim manj kilometrov (seveda realnih). Ker zunanjost avta je najmanjši problem popraviti, če se pa kaj pokvari pa so lahko stroški kar visoki.
Avtorju teme pa priporočam nakup novega avta, nasploh če ima namen avto imeti dalj časa. Ker potem veš kaj imaš, pa še v garanciji je. Tudi Dacia ni slaba, toda rajši bi priporočal kakšnega Clia.
čara je napisal/-a:Bom pripopala vprašanje semle...recimo, da bi človek želel imeti 10 let avto, 10.000 km letno. Kako ohranjen (notranjost, prevoženi km) je smiselno vzet? Če se gleda i30, škoda rapit, renault megane, clio, še celo dacia morda, če bo testna vožnja OK, eni jo že fejst pošimfajo, da vsak kamenček čutijo.
Je smiselno čim manj prevoženih km? Tja do 75.000? Ali se komot vzame bolj pri 100.000km? Pa podatek, da nisem mehanik in sama znam kvečjemu žarnico zamenjat (sicer traja pol ure, ker to delam bolj redko (pri zdajšnji micri)....za vse ostalo je tu mehanik, ki mu plačam.
nebivedu je napisal/-a:
Ne glej kilometrov, glej ohranjenost avta. Imam doma avto s 370k kilometri, pa avto dela ko urca in nobenih problemov že zadnjih 30.000km kot sem lastnik.
Inferus je napisal/-a:Sedaj vozim zafiro b, ampak mi je postala prevelika, odkar imam sluzbo tako blizu in ne vozim dolgih relacij. Dejansko je dober predlog to, da bi obnovil vse morebitno oz potencialno kriticno stvar. Ampak vseeno se precej nagibam k novi Ignis ker bi jo imel vrjetno tudi po lizingu. Pa tudi ce bi jo noter nazaj dal k pologu za novi avto, bi dobil se nekaj za njo...
Glede Sanderota je pa tako....za 8000€ dobis kar pac dobis...vsak normaln clovek bo doplacal slabih 1000€ ker s tem dobi v avtu tudi sedez voznikav nastavljiv po visini, isto volan in varnostni pas ( nastavljiv po visini). In potem sem ze na 9000€. Za 9800€ pa mi je pripravljen drugi prodajalec prodati novega suzuki Ignis z vsem tem kamero za rikverc in alu felgami. ( ceprav kot sem rekel, me kamere in senzorji ne ganejo). I 10 je premali, up! prav tako, saj sem visok skoraj 190cm. Razen ce uredim tako kot tisti policist v policijski akademiji in vrzem sprednje zice ven. Hehe clioti so mi simpaticni in pridejo v postev. Takisto corsa.
kemykos je napisal/-a:Haha @Nebivedu, kje si pa ti take cene najdo?? Jaz sem plačal za kitanje ornk razpoke na sprednjem odbijaču ter barvanje avta na 5 koncih točno 76€ in to na uradnem servisu Renault v Rogaški. Moram povedati, da so zapolnili tudi luknjo kjer sem imel nastavek za LPG in odbijač je bil res čisto popokan okrog meglenke in tablice. Avto so res zrihtali v nulo, ne nekaj površno in ko sem dobil v roke račun se mi je na ustih narisal velik nasmešek :![]()
Dejansko so v naših koncih dražji domači fušarji kot pa uradni servis, s tem da imajo oni 40 let izkušenj s klepanjem in barvanjem
Očetu je 2 leti nazaj zgrmela sosedova streha rastlinjaka v desni bok avta (Berlingo 2010), dodobra zvila blatnik (kovinski) in podrsala cel bok. No cena popravila, klepanja, barvanja je bila 120€. Lahko rečeš da lažem ampak ne vem kaj bi s tem laganjem dosegel. Dejansko imajo zelo ugodne cene
Renault VG je napisal/-a:Inferus je napisal/-a:Sedaj vozim zafiro b, ampak mi je postala prevelika, odkar imam sluzbo tako blizu in ne vozim dolgih relacij. Dejansko je dober predlog to, da bi obnovil vse morebitno oz potencialno kriticno stvar. Ampak vseeno se precej nagibam k novi Ignis ker bi jo imel vrjetno tudi po lizingu. Pa tudi ce bi jo noter nazaj dal k pologu za novi avto, bi dobil se nekaj za njo...
Glede Sanderota je pa tako....za 8000€ dobis kar pac dobis...vsak normaln clovek bo doplacal slabih 1000€ ker s tem dobi v avtu tudi sedez voznikav nastavljiv po visini, isto volan in varnostni pas ( nastavljiv po visini). In potem sem ze na 9000€. Za 9800€ pa mi je pripravljen drugi prodajalec prodati novega suzuki Ignis z vsem tem kamero za rikverc in alu felgami. ( ceprav kot sem rekel, me kamere in senzorji ne ganejo). I 10 je premali, up! prav tako, saj sem visok skoraj 190cm. Razen ce uredim tako kot tisti policist v policijski akademiji in vrzem sprednje zice ven. Hehe clioti so mi simpaticni in pridejo v postev. Takisto corsa.
Si že sedel v Cliu? Ker streha je dokaj nizka, jaz imam sedež na tleh pa vseeno, če glavo premaknem malo naprej podrsam z lasmi po strehi pa sem visok 180 cm. Kar se višine tiče je Up v bistvu boljši, tudi zadaj. Širina je pa druga stvar. Imamo pa oba, jaz večinoma vozim Clia IV sicer tako da če te kaj zanima lahko vprašaš.
kemykos je napisal/-a:Haha @Nebivedu, kje si pa ti take cene najdo?? Jaz sem plačal za kitanje ornk razpoke na sprednjem odbijaču ter barvanje avta na 5 koncih točno 76€ in to na uradnem servisu Renault v Rogaški. Moram povedati, da so zapolnili tudi luknjo kjer sem imel nastavek za LPG in odbijač je bil res čisto popokan okrog meglenke in tablice. Avto so res zrihtali v nulo, ne nekaj površno in ko sem dobil v roke račun se mi je na ustih narisal velik nasmešek :![]()
Dejansko so v naših koncih dražji domači fušarji kot pa uradni servis, s tem da imajo oni 40 let izkušenj s klepanjem in barvanjem
Očetu je 2 leti nazaj zgrmela sosedova streha rastlinjaka v desni bok avta (Berlingo 2010), dodobra zvila blatnik (kovinski) in podrsala cel bok. No cena popravila, klepanja, barvanja je bila 120€. Lahko rečeš da lažem ampak ne vem kaj bi s tem laganjem dosegel. Dejansko imajo zelo ugodne cene
kemykos je napisal/-a:Haha @Nebivedu, kje si pa ti take cene najdo?? Jaz sem plačal za kitanje ornk razpoke na sprednjem odbijaču ter barvanje avta na 5 koncih točno 76€ in to na uradnem servisu Renault v Rogaški. Moram povedati, da so zapolnili tudi luknjo kjer sem imel nastavek za LPG in odbijač je bil res čisto popokan okrog meglenke in tablice. Avto so res zrihtali v nulo, ne nekaj površno in ko sem dobil v roke račun se mi je na ustih narisal velik nasmešek :![]()
Dejansko so v naših koncih dražji domači fušarji kot pa uradni servis, s tem da imajo oni 40 let izkušenj s klepanjem in barvanjem
Očetu je 2 leti nazaj zgrmela sosedova streha rastlinjaka v desni bok avta (Berlingo 2010), dodobra zvila blatnik (kovinski) in podrsala cel bok. No cena popravila, klepanja, barvanja je bila 120€. Lahko rečeš da lažem ampak ne vem kaj bi s tem laganjem dosegel. Dejansko imajo zelo ugodne cene
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov