Take gume se pač sproba nekje po mokrem na varni lokaciji in se vidi kako pa kaj, če gre za neke kvalitetne pravilno vožene in skladiščene gume sploh ni nujno, da so že za v smeti, recimo GY UG7 je 7 sezono držala še vedno odlično po mokrem, če je pa kaka poceni guma je pa lahko že drugo ali tretjo sezono zanič... Ko bi vi vedeli(tisti ki strogo zagovarjate, da je guma za 4 sezone in potem v smeti), kaj vse se vozi v Sloveniji(da o drugem delu balkana ne govorimo). Nemalo "starčkov" vidim s po 13-14-15 ali celo več let starimi low budget gumami (ki že nove niso bile ne vem kaj) in ko mu hočeš dopovedat, da taka guma je pač trda in da sploh po mokrem nevarna on lepo dalje trdi da gume je še kot nova, glej koliko profila še ima

Glede zavor se vozi še malo in malo bolj na grobo zaviraj tu pa tam, če ne bo bolje, je najboljše vse razstavit, spucat, zbrusit robove itd., namazat in sestavit nazaj, pa bo mir...