Napisal/-a cc09 Če apr 25, 2024 2:11 pm
Pojma nimaš. Ima 2 elektromotorja, nima pa zaganjača in alternatorja, se pravi tu smo izenačeni. V menjalniku je bistveno manj zobnikov kot v navadnem ročnem. Nima pa sklopke, jermenov, turbine, nekakšen vztrajnik sicer je, ampak se ne menja nikoli, to je del menjalnika. Menjalnik je bistveno bolj enostaven od vsakega ročnega. Nobenih delov, ki bi se kam premikali, samo fiksno postavljeni zobniki, kot da bi imel recimo ročni menjalnik s samo eno prestavo. Nobenga šaltanja ni.
Ima računalnik kot vsak drug avto zadnjih 30 let, a ga kater nima? Akumulator je čist navaden svinčen, najcenejši je dober, ker mora samo glavno baterijo zbudit.
Ima baterijo in inverter, ampak te stvari se ne vzdržujejo, niti ne crknejo, imajo pa 10 let garancije, če že koga skrbi.