xxl je napisal/-a:Avtor največ sprašuje o avtih, ki so njemu zanimivi. Na AvtoNet sta samo dva oglasa za C5X. Pokličite za ceno, toliko je zanimanja za ta avto.
Mogoče je esem predlagal C5X zato, ker je tehnični dvojček (identična platforma, pogon, infotainment, 95% opreme (v odvisnosti od paketa)... Razen pri vzmetenju, kjer ima C5X pač Citroenove "progressive hidraulic" amortizerje, ki so v Shine/Max opremi tudi aktivni, gre, kar se mehanike tiče, v bistvu za "isti avto z drugače zvitim plehom".Pa razlika je še ta, da je C5X s svojim dizajnom in dimenzijami pač veliko bolj usmerjen v udobje in prostornost. In tista 2 nova na avto.netu mogoče nimata cene zato, ker piše "vozilo v prihodu"....
Za razliko od 408-ce, sem se v njem (225 hibrid Shine, z aktivnim podvozjem) samo enkrat kratko peljal in vse kar lahko rečem je, da se mi je s sovozniškega sedeža zdela kabina zelo prijetna, avto nadpovprečno udoben, v tisti kratki vožnji pa kljub občutnemu udobju nisem opazil pretiranega nagibanja karoserije.... Ne bom pa nič trdil, ker tistih par ovinkov in nekaj semaforjev pač ni zadost za trdit kaj bolj kategoričnega....
PHEV 408-co sem vozil/testiral dvakrat! Opis je nekje v 408 temi v sekciji Vozila prihodnosti.... Lahko rečem, da je tudi zelo prijeten avto, katerega hibridni skop deluje neopazno in pri umirjeni vožnji praktično izniči potrebo po zaviranju, navora in moči, pa je ve čkot zadost. Volana in i-Cockpita sem navajen že iz prejšnje verzije 5008-ce in 508-ce, ki sta bila pri hiši in jaz osebno z njim v nobenem nisem imel problema... ne z nastavitvijo, ne s kakšnim zakrivanjem zaslona instrumentov. Če me je v 408-ci že kaj motilo, me je motila višina armature. Imel sem rahlo "zazidan" občutek ampak, nič drastičnega. Pa malo to, da je identična tisti v 308....
145 hibrid pa je trenutno prisoten v službeni 3008-ci moje "boljše polovice" in kljub moji izraziti skepsi (avto je ogromen in težek čez 1.7 tone) moram priznat, da sem nad njim prijetno presenečen! Deluje brezšivno in kljub masi in dimenzijam, tudi v eco modu povsem zadovoljivo! In pri umirjeni vožnji...135 na AC in s tempom prometa ali okrog omejitev (glede na razmere pribl. 10% nad ali pod) po navadnih cestah, mi je na relaciji LJ- Punat - Metlika -LJ (in nekaj malega po Krku, skupno okrog 440 km) - popil nekaj malega čez 24 litrov (tankal na isti pumpi na začetku in na koncu vožnje).....Domnevam, da bi lažji in nižji 408 porabil še kaj manj!
Seveda - še posebej v eco modu - ni nek "dirkalnik" ampak, v nobenem momentu vožnje v eco modu, tudi pri vključevanju na avtocesto, se ne počutim "nevarno" ali kej posebej "podhrajeno".... Za resnejša prehitevanja, ga pa vseeno prestavim v sport. Razlika v odzivnosti in moči je kar precej občutna.
Meni osebno je C5X lep avto... za karavana (kar v bistvu je) mi ima zelo lepo in dinamično silhueto. Osebno bi ga imel takoj, problem je le, da je to vsaj dvakrat preveč avtomobila, kot ga rabim! Še ta potrlek od DS3, ki ga imam, mi bolj stoji v garaži, kot pa vozi.... Ampak, če nočeš priključnega hibrida, bi bil res spodoben samo 180 konjski bencinar... ki pa nima aktivnega podvozja, kar je škoda. Nisem pa čist ziher, da je dobil ta novi mild hibrid 145, z orenk predelanim 135 konjskim tricilindrom, preden so ga nehali delat. Je pa res, da v C5X ne bi imel problema z Peugeotovim volanom

... V vsakem primeru, če iščeš prostoren in udoben avto s poštenim prtljažnikom, bi ga jaz šel vsej peljat... že iz firbca
A, ja... pa še to o tem i-Cockpit volanu....kot sem na forumu že povedal, je šel 508 od hiše, ker so gospa spet dobili službeni avto (takrat začasno Megana) in je bilo imet tri avtomobile pri hiši čista bedarija.... No, Megane je potem ostal "prehodno" skoraj leto dni (moram rečt da je zelo korekten avto), ampak, ko ga je končno zamenjal novi 3008, se mi je kar smejalo, ko sem spet sedel za njegov mali volan.... človek se ga kar navadi
