
To pa je kar nekaj višja poraba.
Mogoče pa se motim glede porabe. Ne vem.
xxl je napisal/-a:Kaškaj e-power se ne splača, preveč porabi za hibrida, slab liter manj od MHEV 158. Investicija ki se nikoli ne povrne. Stavim, da MHEV na regionalki porabi med 5-6.
Symbioz imaš zdaj z 1.8 hibridom, vprašaj katerega ti ponujajo, 1.6 ali 1.8.
RUNAČ je napisal/-a:Lignage je napisal/-a:...
Sam bi izbral VAG. Tudi za sebe pri naslednjem nakupu, ker imam dobro izkušnjo s svojim VW. In, iskreno, zanimiv mi je novi T-Roc. Upam samo, da bo cena ok za DSG ter Style opremo...
Tudi pri T-Rocu bo drugo leto zunaj nov model, tako da bo čisto identična situacija glede "starega modela" kot pri Tusconu.
Lignage je napisal/-a:RUNAČ je napisal/-a:Lignage je napisal/-a:...
Sam bi izbral VAG. Tudi za sebe pri naslednjem nakupu, ker imam dobro izkušnjo s svojim VW. In, iskreno, zanimiv mi je novi T-Roc. Upam samo, da bo cena ok za DSG ter Style opremo...
Tudi pri T-Rocu bo drugo leto zunaj nov model, tako da bo čisto identična situacija glede "starega modela" kot pri Tusconu.
Seveda sem imel v mislih novi model, zato sem tudi napisal novi T-Roc in napisal sem, da upam na še sprejemljive cene zanj...
V bistvu že nekaj časa vemo kako bo izgledal, če so te napovedi pravilne...
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-pictures-new-2025-volkswagen-t-roc-leaked
Sam bi počakal, da pride v prodajo.
tomzzi je napisal/-a:Keč pri Sportage je, da je modelov pred facelift na zalogi zelo malo. In pa nobenih hibridov. Pa še v "oskubljeni" opremi. Sam bencin. Sem bil v NM v salonu. Zgleda so pobrali najboljše. Facelift pa je kar drag (sem dobil cenik facelifta) in spet klasičen bencinar. O hibridih zaenkrat nič.
To pa je kar nekaj višja poraba.
Mogoče pa se motim glede porabe. Ne vem.
tomzzi je napisal/-a:Zato pa jaz niti ne bi čakal na naslednike modelov oziroma čisto frišne avtomobile saj mi ni, da bi pol letal non-stop po servisih zato, da odpravijo pomanjkljivosti.
Mi je dokaj jasno, da firme prvo leto ali dve zbirajo informacije iz servisov za pogoste napake. Oziroma vidijo po garancijskih popravilih. Zato pa so pol facelifti.
Vem, da se izogibate Stellantisu ampak naj bi bil izboljšan motor...
Še ena možnost, ker vidim da je cenovno tam tam je 3008.
Ampak z mhev 145 skupne moči. Priključni hibrid mi ne pride v poštev saj kot pravim nimam možnosti polnjenja doma. Pa dejansko predragi so in imaš dva stroška (polnjenje, tankanje).
Me pa skrbi poraba. Mogoče previsoka? Vem, da je avto težak in da ga poganja pač 3cyl/136km motor.
Kakšno porabo lahko pričakujem od 3008 z 1.2, 145 mhev?
tomzzi je napisal/-a:Vem, da se izogibate Stellantisu ampak naj bi bil izboljšan motor...
Še ena možnost, ker vidim da je cenovno tam tam je 3008.
Ampak z mhev 145 skupne moči. Priključni hibrid mi ne pride v poštev saj kot pravim nimam možnosti polnjenja doma. Pa dejansko predragi so in imaš dva stroška (polnjenje, tankanje).
Me pa skrbi poraba. Mogoče previsoka? Vem, da je avto težak in da ga poganja pač 3cyl/136km motor.
Kakšno porabo lahko pričakujem od 3008 z 1.2, 145 mhev?
xxl je napisal/-a:
Vzorec je še majhen, pa vendar.
Gasoline consumption: Peugeot - 3008 - Spritmonitor.de https://share.google/FZuxENLJufTVAMxhH
drugmirko je napisal/-a:xxl je napisal/-a:
Vzorec je še majhen, pa vendar.
Gasoline consumption: Peugeot - 3008 - Spritmonitor.de https://share.google/FZuxENLJufTVAMxhH
Evoga... v bistvu potrjuje kar sem reku že v par postih o izkušnjah z 3008! Sem že imel porabo 5.4/100 na orenk dolgi, mešani in kar razgibani ruti in povprečje na 10k prevoženih km bi znalo bit tam nekje kot večina rezultatov (v glavnem ga vsak dan vozi gospa v službo in nazaj, od semaforja do semaforja in na zeleno ga garant "gazi" tako, da je tistih "50 kil" električnega pogona čisti "dead weight")
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov