tomzzi je napisal/-a:Hvala za želje. Vem, da sem se prav odločil, ker se mi smeji vsakič ko se vsedem v avto.Malo v hecu a veliko resnice.
![]()
Avto je tih. Sploh po mestu skorajda ne slišiš motorja. No tudi po regionalnki.
No ja razen ko stisneš. Ampak ne bom še pretiraval. Ima pa lep zvok tale motor.![]()
Ni vse v konjih in pospeških, da lahko uživaš v vožnji. Čeprav mu ne manjka prav nič moči za prehitet.
limas je napisal/-a:Te mikropraske se sproti sanirajo z voskom.
Zaradi nekakovostne barve in pretankega nanosa laka je edina rešitev zaščita sprednjega dela avta s folijo Paint Protection Film.
Številni lastniki cx-30 se na YT pritožujejo, da je sprednji del avta popikan od kamenčkov, na drugih avtih pa tega problema niso imeli.
Avto je tih. Sploh po mestu skorajda ne slišiš motorja. No tudi po regionalnki.
Motor je dobro izoliran, je pa zelo moteč zvok podvozja kjer se močno sliši vsaka nepravilnost na asfaltu. To velja za razpoke, kaj šele za luknje v asfaltu. Tudi tresenje avta je bolj izrazito kot pri konkurenci. K temu pripomore slaba izolacija podvozja in cenen torzijski drog zadaj. Rešitev je v dodatni izolaciji notranjih blatnikov.
xxl je napisal/-a:No, 140 je 2,5 motor, 186 je pa 2.0. Ti mazdini atmosferski motorji se dajo fajn remappirat, recimo 2.0. 120 na 170.
tomzzi je napisal/-a:Saj bom na koncu nanesel Gyeon Wet Coat za zaščito in šajn.
limas je napisal/-a:Te mikropraske se sproti sanirajo z voskom.
Zaradi nekakovostne barve in pretankega nanosa laka je edina rešitev zaščita sprednjega dela avta s folijo Paint Protection Film.
Številni lastniki cx-30 se na YT pritožujejo, da je sprednji del avta popikan od kamenčkov, na drugih avtih pa tega problema niso imeli.
Avto je tih. Sploh po mestu skorajda ne slišiš motorja. No tudi po regionalnki.
Motor je dobro izoliran, je pa zelo moteč zvok podvozja kjer se močno sliši vsaka nepravilnost na asfaltu. To velja za razpoke, kaj šele za luknje v asfaltu. Tudi tresenje avta je bolj izrazito kot pri konkurenci. K temu pripomore slaba izolacija podvozja in cenen torzijski drog zadaj. Rešitev je v dodatni izolaciji notranjih blatnikov.
sašo5 je napisal/-a:xxl je napisal/-a:No, 140 je 2,5 motor, 186 je pa 2.0. Ti mazdini atmosferski motorji se dajo fajn remappirat, recimo 2.0. 120 na 170.
kdo pa to naredi?!? Atmosferca za 50% dvignit??? Pa to treba "kovat" motor....
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 10 gostov