Da, VW Passat 1.5 TSI (B8 2022) ima že izboljšano verzijo DSG-ja DQ200 (0CW) prejšnja 0AM to preverite lahko z VCDS-jem ter s kataloško št. Glede na to, da ste menjali sklopko, pa so krivi ravno ti mikro zdrsi, mestne vožnje, pregrevanje materiala ipd. Izboljšana verzija tudi ni vsemogočna se pa mehanika bolj prilagaja delovanju TCU s SW in je zaradi tega manj obremenjena/obrabljena.
Vaše mnenje in predvidevanje glede na težo (dodatna oprema) + motor + dolžina/širina je pri tem vozilu DQ200 zelo na meji, niste daleč od resnice, seveda je tukaj ekonomičnost tisti faktor. Vendar bo tudi pri azijcih s podobno konfiguracijo suhe sklopke precej podobna zgodba.
Da pa ne zaidemo preveč iz avtorjeve smeri pa lahko povemo, da je v primerjavi s Škodo Octavio IV - VW Passat B8 za 60kg težji že v osnovi ~+50kg dodatne opreme:
https://www.carsized.com/en/cars/compar ... 014-sedan/ s tem pa je celota bolj kompatibilna z DSG DQ200, druga zgodba pa je RS, ki pa mora že zaradi zmogljivosti imeti DQ381