Ne govor prehitr da ne poznaš nobenga ko jo ma...... lisko jo ma že eno leto
Nekje u prejšnem postu sem zasledil kao u hecu da bolj potegne ko campus bancinar.... ne boste verjeli sam je res... po tovarniških podatkih pa R5 dizl bolše podatke. Tko u real se pa pozna predvsem v vožnji (men je večji užitek vozit dizla ko pa 1.1 )
Drugač pa defenitivno se splača.Edin kaj še naredi (priporočam) je to da ga pelji na en BOSH servis na pregled.
Sam vozim točno takega dizla (edin da je 91 letnik pa 200kkm prevoženih) eno leto..... do zdej nobenih blemov.Vse kar je blo sem grelne menju (preventivno pred zimo) pa red kratkim sem bil na BOSH servisu.....sicer res da sem plaču 25 jurjo... sam mi niti malo ni žal. Prej je avtek bil zlo zlo glasn (traktor pač) poraba pa okol 5.5 (pri dinamilni vožnji)
Zdej po servisu pa je tko tih ratu da mi je dost kolegov že reklo će je to še isti avtek ker tko med vožnjo se ga sploh ne sliš. poraba pa je padla (verjeli ali ne pri isti vožnji) na pičlih 4.8.
Z zimo ni blo nobenih blemov.....
Edin kot nasvet ki sem ga dobu jaz na servisu.Ko ga greješ pa lučka na armaturi že ugasne (kao lahk štartaš) ga on u bistvu še greje.Če dober poslušaš slišiš kake 5s za lučko še en klik u motorju (takrat rele izklop grelne svečke) in takrat je optimalno ogret in kao naj bi šele takrat verglo. Pač mal prek lučke počakaš pa je ok.
Olje menjujem jaz na 15kkm in pa oljni filter
Naftnega na 20kkm zračnega pa po potrebi drugač pa nekje okol 25kkm
Avtek se pelje že eno leto brez vsakih blemov (edin kaj so pač muhe starih avto: mal rje tu pa tam..... kake zavore dobro preverit pa menjat po potrebi.... pač tko potrošni material) zjutri pridem..... ogrejem zaštartam pa se peljem magar 800km če mam poln tank
