Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
CitroBooster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To nov 23, 2004 10:21 pm
Kraj: zasavje

bmw 523 letnik 97. bi bil to dober nakup??

Napisal/-a CitroBooster To nov 23, 2004 11:23 pm

pozdrav vsem tle gor, jst sem novinec, pa sem skocu se k vam povprasat za nasvet. Sej vem, d je ze zlajnano vprasanje ampak vseeno. V igri je tudi audi a6 letnik 98. z 2.4 motorjem. poleg registracije in goriva, kaksni so morebitni stroski pri obeh vozilih? Do sedaj sem imel citroene. dva. prvi AX druga je pa Xsara. oba zelo vredu avtomobila. Drugih znamk nisem še vozil. vsaj dalj časa ne. V bistvu mal cvikam, da se ne bi zafrknu. Avto, ki ga imam sedaj, torej Xsara 1.4, je zelo vredu, letnik 99,z 80 000 km, praktično minimalni stroški vzdrževanja. ampak zaželel sem si večji avto, z več opreme (klimo in abs-om)in varnosti in bistveno zmoglivejšim motorjem. Je to tvegan poseg?!

vnaprej hvala
two legs drive...najboljša varnost in stabilnost (učinki alkohola se ne upoštevajo). Zdej pa res grem ;)
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr nov 24, 2004 8:36 am

Govorim za BMW: Boš mogu dat malo več podatkov. Motor sam je super, spada še ne v največji zavarovalni razred, konjev ma več kot deklariranih 170, baje 188 (fora, da ni zgledal isti kot 325i), tako da ja vsekakor ZELO dober avto. Samo poišči dobro ohranjenega s čim več opreme. Lega avta je super, udoben je, tko da z lepim primerkom nimaš kej falit.

Servisi so pri nepooblaščenih strokovnjakih (kateri so včasih delali pri pooblaščenih Tehnounion in podobno) dokaj poceni (vsi mislijo da so dragi ko pes, pa sploh ni res), te mašine pa tudi ne kurijo tolk kot bi nekateri hoteli.

Poglej in vprašaj tudi na BMW forum, smo že veliko pisali o teh avtih: http://forum.bmwslo.com

PS: Enako se pozanimaj za Audi, ampak mislim da je v tem primeru BMW boljša izbira.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Re: bmw 523 letnik 97. bi bil to dober nakup??

Napisal/-a Slide Sr nov 24, 2004 9:29 am

CitroBooster je napisal/-a:pozdrav vsem tle gor, jst sem novinec, pa sem skocu se k vam povprasat za nasvet. Sej vem, d je ze zlajnano vprasanje ampak vseeno. V igri je tudi audi a6 letnik 98. z 2.4 motorjem. poleg registracije in goriva, kaksni so morebitni stroski pri obeh vozilih? Do sedaj sem imel citroene. dva. prvi AX druga je pa Xsara. oba zelo vredu avtomobila. Drugih znamk nisem še vozil. vsaj dalj časa ne. V bistvu mal cvikam, da se ne bi zafrknu. Avto, ki ga imam sedaj, torej Xsara 1.4, je zelo vredu, letnik 99,z 80 000 km, praktično minimalni stroški vzdrževanja. ampak zaželel sem si večji avto, z več opreme (klimo in abs-om)in varnosti in bistveno zmoglivejšim motorjem. Je to tvegan poseg?!

vnaprej hvala


A ti nisem že vsega povedu :mrgreen:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr nov 24, 2004 9:33 am

Niti ni tok tvegan - vzemi si kakih pol miljona rezerve, da te slučajno kaj ne preseneti, drugače pa je to odličen avto, motor pa je pri BMWju veliko boljši kot pri audiju. Ta 2.4 od audija je precej neposrečen motor. Pri bmwju pa ravno obratno.

P.S. Dobro preglej in želim ti uspešen nakup ;)
Slika
 
CitroBooster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To nov 23, 2004 10:21 pm
Kraj: zasavje

Napisal/-a CitroBooster Sr nov 24, 2004 3:55 pm

najlepsa hvala za odgovore. sem zadovoljen. Slide, vcas je treba se kaksno drugo mnenje sprobat, sicer pa ti zaupam glede presoje avtomobilov. ;) No, bolj natacno pa je tkole. imam naciljan, ce bo nekako posreči, Bmw 523 l. 97. z 190 000 km, 6 airbagi (kar je kr dost za ta letnik) in lepo svetlo usnjeno sedežno v notranjosti. Avto je bil kupljen pri nas v MB in ima servisno potrjeno. je pa od 2. lastnika. Avto sem pogledal in je zelo lepo ohranjen, poleg tega pa ima se xsenon lući. Skratka, precej opreme, razen cd radia in pa (kar je za bmw-je skoraj značilno) zadaj ima pomik šip na "kurbl", ročno torej. no, pa se alu platišča ima od OZ. tiste špriklaste "racing" 16 col.
Meni se zdi posrečen. In še nekaj. Ali ASC kaj pripomore v snežnih razmerah za v hribe pa to?

lep pozdrav, grem se mal tuhtat...:)
two legs drive...najboljša varnost in stabilnost (učinki alkohola se ne upoštevajo). Zdej pa res grem ;)
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr nov 24, 2004 4:04 pm

Vse je to lepo in prav glede opreme,sam auto ma 190.000km prevoženih,kar pomeni da je tisto najbolje že dal od sebe.Dodatna oprema te nebo vozila naokrog ampak motor.To glej da je čimmanj prevoženih,in če je možno pejt preverit tam na servis ali je res ta auto bil servisiran pri njih ali ne.

Js si tud nameravam po Cliotu kupit A6 al pa BMW5,sam bolj me vleče k A6-ki.In najbolj pomembno je to,da so km realni oziroma da jih je čimmanj in da je motor v odličnem stanju.Oprema pa itak s takim autom pride zraven.

en nasvet,ne pustit želji da te prevzame!
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr nov 24, 2004 4:27 pm

Ni res. BMWjev šestak (R6) je ena najbolj vzdržljivih mašin kar jih je in 300kkm so zanj mala malca, če je bil redno vzdrževan. Upam se trditi da bolj kot kakšen V6.

Če boš kupil avto s samo 150-170kkm sta potem dve možnosti: ali ga je mel res en čičo in vozil samo malo, ponavadi je to prvi lastnik, al pa so števci prevrteni. V Sloveniji je v 80% primerov slednje.

Da pa pojdi z avtom na servis je pa samo po sebi umevno. Raje daj kakšnih 6-8kSIT za eno uro dela mehaniku kot pa par 100kSIT če bo kaj šlo na kakšnem slabo ohranjenem primerku.

Da je pa pomembno da so km realni in motor v odličnem stanju se pa ve samo po sebi.

Si prebral linke ki sem ti jih dal? Drugače je pa Gerchy kupoval tak avto in to 6 mesecev, sicer pol našel 325i, ampak je tak ko nov. Maš kje kak link do oglasa s slikcami?
Slika
 
CitroBooster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To nov 23, 2004 10:21 pm
Kraj: zasavje

Napisal/-a CitroBooster Sr nov 24, 2004 10:25 pm

varnostne ukrepe pri nakupu rabljenega bom uposteval. hvala. vidim d je bilo na to temo ze veliko napisanega na drugih forumih in vsakrsna informacija prav pride. zanima me pa se, kaj je pri teh avtih z steptronic menjalniki. slisal sem, oz. bral da so precej vredu (baje eni izmed najboljsih avtomatskih menjalnikov) izkusnje?! vem, da avto pac porabi vec, ampak ali nudi za to tudi več užitkov. (tisti + in - se mi zdita kul za hitro prestavljanje...Se motim?)

pozdrav!
two legs drive...najboljša varnost in stabilnost (učinki alkohola se ne upoštevajo). Zdej pa res grem ;)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr nov 24, 2004 10:37 pm

Res so eni najboljših AVTOMATSKIH menjalnikov...da ti toti nudijo več užitkov je pa res samo pod pogojem, da ti užitek predstavlja na prvem mestu udobje ne pa športnost.
Normalni avtomatski menjalniki kot je steptronik, tiptronic, delujejo na povsem drugačnem principu kot sekvenčni ali robotizirani menjalniki, kot je SMG ali DSG...
Avto na ukaze s pedala za plin malenkost zamuja, kar se sliši kot da drsi sklopka(tisti specifični zvok torej) in prestavlja !!!skoraj!!! kakor se mu zdi...BMW ima sicer že "pametno" elektroniko, ki se "nauči" tvojega sloga vožnje in prestavlja načinu vožnje primerno, če voziš zmerno, prestavlja pri nizkih vrtljajih, če pa športno, pa pred ovinki prestavlja navzdol in menja šele v visokih obratih...poleg tega pa z opcijo +/- omogoča še tvoje vmešavanje...
Nikakor pa ne zmore takšne hitrosti kot vsaj malo bolj izkušen voznik, zagotovi pa lahko (ob zmerni vožnji) večje udobje! Temu je takšen menjalnik tudi namenjen, zato dirkaškosti oziroma športnosti od tistega +/- ne pričakuj...
Ta opcija je zato tam, da lahko voznik že pred prehitevanjem vrže kako prestavo nižje, da ni treba "čakati" menjalnika pri kickdownu...Poleg tega pa je toliko varno nastavljen, da ne moreš po pomoti prestavit prenizko, tik pred omejevalnikom vrtljajev prestavi više in pred semaforjem v prvo...
Športnosti od njega ne pričakuj pretirane, to pač ni SMG, ampak klasični drehmomentwandler ;) Je pa po mojih izkušnjah, za normalno vožnjo avtomatik super...tako sproščeno kot pa se to vozi...ampak sej veš...pri meni je sproščene vožnje malo... :oops:
Sicer pa glede na to da te dobro poznam...če bo mel avto avtomatski menjalnik, boš ti resnično užival...ob ročnem pa tudi ne trpel, tako da vzemi kar je ;)

BTW...tako počasni kot so bli včasih seveda niso :!:
A športosti pa vseeno ne predstavljajo...Tok da ne bo kdo mislu, da sem vozu Meco 300D letnik 87 z avtomatikom, da pravim da je počasen avtomatik :lol:

LP, Drseči mož :mrgreen:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če nov 25, 2004 10:50 am

Tudi poraba ni tolk večja. Ker bo lahko avtomatika včasih bolj varno prestavljala, bi zanlo se zgodit da se izenači, ne vedno, kdaj pa sigurno. In tudi zamujanje pri kickdownu je tko kratko da ga skor ni več. Bolj udoben - vsekakor, bolj praktičen - tudi. Bolj uživaški - kadar se ti ljubi, je pa navaden menjalnik bolj.
Slika
 
CitroBooster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To nov 23, 2004 10:21 pm
Kraj: zasavje

Napisal/-a CitroBooster Če nov 25, 2004 6:03 pm

no, zdej sete mi dali spet misliti. ko brskam po oglasih za 523i je skoraj polovica z avtomatskim menjalnikom, oz. steptronic sistemom. mene je najbolj skrbela poraba, ker avtomatiki veljajo za zelo pozresne. mislim da bom sel pogledat se kaksnega avtomatika, se najbolje pa je,da bi se z njim zapeljal. Jaz po naravi nisem dirkasko usmerjen. sem bolj umirjen voznik, vendar pa imam zelo rad rezervo moči za občasen krajši užitek, prehitevanje itd. Veliko mi pomeni sama zmogljivost motorja v smislu vlečne sile in pospeška (navor) kot pa priganjanje do končne hitrosti po avtocesti in da ni treba za vsak manjši vzponček prestavljat nižje.

pozdrav! Citro
two legs drive...najboljša varnost in stabilnost (učinki alkohola se ne upoštevajo). Zdej pa res grem ;)
 
DJ Dry Visage
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: So dec 13, 2003 10:24 pm

Napisal/-a DJ Dry Visage Če nov 25, 2004 6:31 pm

mi smo mel a6 2.4 multitronic in je bila poraba okol 12L s tem da mestne vožnje ni blo skor nč. Avto je šou do 150.000km brez problemov (samo redno vzdrževanje). Za BMW 523 pa tud vem k ga je meu znanec in je meu stroške do 250,000km enako kot mi pr a6 samo za redno vzdrževanje - pa za karambole. Se pa pozna pr podvozju da je ta petka iz prejšnje generacije -> že npr. v tem če ti povem da se e46 dost bolš drži ceste kot pa serija 5 kero gledaš.

Osebno jst bi zbral BMW kjlub napakam ki jih ima, ker maš za volanom bolj športen občutek kot v a6 in tud manj zaplava avto na grbinah kot audi. A6 je bolj za avtocesto, sploh motor. Pospešek je precej slabši v praksi pri a6 kot pr petki. Čeprav glede na karakteristike motorja ne zgleda, ampak očitno (tud po testih) so pr tem audiju preveč zgubil pri prenosih in se na kolesih precej pozna.

Kolkr kol se boš odloču mislm da je dobr nakup. Razlike danes so tolk minimalne glede na znamke da velja sam še subjektivna odločitev. Ker teb oz. tvojemu karakterju dober ustreza ;)
 
CitroBooster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To nov 23, 2004 10:21 pm
Kraj: zasavje

Napisal/-a CitroBooster Če nov 25, 2004 10:36 pm

no, Dry visage. Bezno sem opazu, da ti francoski avtomobili tudi niso tuji (PSA). :) Všeč mi je to, da se večina potrudi in argumentira svoje kritike ali pa posreduje le izkušnje. Jst moram priznat, da se mi današnji avtomobili, stari tam od začetka 90-ih let zdijo že precej kvalitetni (vsaj bolj znane in priznane znamke) tko, da se mi sploh ne zdi kritizirat. Napake imajo pa itak vsi. no, da ne bom zašel. Dry Visage, omenil si audi a6. Ta avto je men sicer neznasko všeč in tudi videz je nekako bolj "mlad" od Bmw-ja, vendar se mi zdi, da je izbira BMW-jevih petic kanček bolj pestra. Z 2.4 motorjem od audija se še nisem peljal in ne vem niti kako se pelje, če ga voziš sam. Za BMW 523 pa vem, ker sem ga sprobal. Sicer bolj na easy, ampak za vzorec je pa bilo. Avto je precej poskočen in dinamičen, kar se mi zdi zanimivo. Cenovno se mi BMW-ji zdijo ugodnejši in se tehtnica nekoliko prevaga v smeri bmw. no, moram pa it še malo pogledat naokrog. Včasih te lahko kej preseneti. ;)
two legs drive...najboljša varnost in stabilnost (učinki alkohola se ne upoštevajo). Zdej pa res grem ;)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov