Res so eni najboljših AVTOMATSKIH menjalnikov...da ti toti nudijo več užitkov je pa res samo pod pogojem, da ti užitek predstavlja na prvem mestu udobje ne pa športnost.
Normalni avtomatski menjalniki kot je steptronik, tiptronic, delujejo na povsem drugačnem principu kot sekvenčni ali robotizirani menjalniki, kot je SMG ali DSG...
Avto na ukaze s pedala za plin malenkost zamuja, kar se sliši kot da drsi sklopka(tisti specifični zvok torej) in prestavlja !!!skoraj!!! kakor se mu zdi...BMW ima sicer že "pametno" elektroniko, ki se "nauči" tvojega sloga vožnje in prestavlja načinu vožnje primerno, če voziš zmerno, prestavlja pri nizkih vrtljajih, če pa športno, pa pred ovinki prestavlja navzdol in menja šele v visokih obratih...poleg tega pa z opcijo +/- omogoča še tvoje vmešavanje...
Nikakor pa ne zmore takšne hitrosti kot vsaj malo bolj izkušen voznik, zagotovi pa lahko (ob zmerni vožnji) večje udobje! Temu je takšen menjalnik tudi namenjen, zato dirkaškosti oziroma športnosti od tistega +/- ne pričakuj...
Ta opcija je zato tam, da lahko voznik že pred prehitevanjem vrže kako prestavo nižje, da ni treba "čakati" menjalnika pri kickdownu...Poleg tega pa je toliko varno nastavljen, da ne moreš po pomoti prestavit prenizko, tik pred omejevalnikom vrtljajev prestavi više in pred semaforjem v prvo...
Športnosti od njega ne pričakuj pretirane, to pač ni SMG, ampak klasični drehmomentwandler

Je pa po mojih izkušnjah, za normalno vožnjo avtomatik super...tako sproščeno kot pa se to vozi...ampak sej veš...pri meni je sproščene vožnje malo...

ops:
Sicer pa glede na to da te dobro poznam...če bo mel avto avtomatski menjalnik, boš
ti resnično užival...ob ročnem pa tudi ne trpel, tako da vzemi kar je
BTW...tako počasni kot so bli včasih seveda niso
A športosti pa vseeno ne predstavljajo...Tok da ne bo kdo mislu, da sem vozu Meco 300D letnik 87 z avtomatikom, da pravim da je počasen avtomatik
LP, Drseči mož
