BMW Motorsport je napisal/-a:Še enkrat in zadnjič bom reku: Po prvih 50 km take vožnje je motor segret na tapravo delovno temperaturo, sploh pa pozim in minus stopinjah, drgač je pa ene 20 km vožnje čist zadost za nadalne tišanje brez posledic, pa to govorim iz lastnih izkušenj k mam tud sam Turbo Diesel-a!! Take podatke sem pa itak zravn napisu če bi ga model slučajno hotel met recmo za ceu lajf pa da bi mu še zmer delu k nov.
Pa ql je če poveste svoje komentarje, ni blema, sam jst jih ne mečem tko čist u prazno, ker morte priznat da je neki resnice v tem. A se po novem strinjate z mano??
P.S.: Diesel mrtev do 2000 rpm??? Ja mogoče kšn Francoski j**c al pa podobno, ta 150 konjska zverina pa nikakor (Turboluknja je zlo mejhna - do 1300 rpm!)
Lej...tud jz ne mečem v prazno...
Francoski j**c...mal se spusti z višav no, ker imajo kakšnega dizla dost bolj kultiviranega in z dost manjšo turbo luknjo kot BMW...(in samo v vednost še to...sem VELIK FAN BMW-ja)
To če ma avto velik konjev, še ne pomeni da je turbo luknja majhna...Večja kot je turbina, večjo luknjo bo imela, ker turbino vrtijo izpušni plini in pri vsakem avtu jih je pri nizkih obratih premalo(nekoliko pomagajo lopatice ki se prilagajajo)
Impreza do 3000 vrtljajev gre zelo slabo, potem pa strga...sicer je to bencinec, ampak je to vseeno to zelo velika turbo luknja pa avto še zdaleč ni j**c, se strinjava?
Napisal sem pa tudi da je pri večini območje kjer začnejo živet od 1500-2000...Kar bi pomenilo, da se v celo tvojem primeru(1300) voziš nekako z 700 obrati od tam ko avto potegne ko prestaviš v višjo, kar je v praksi dost počasna vožnja...
Avto pa se segreje že prej, verjemi da se, sicer dizli rabijo nekaj dlje, sploh kar se hladilne tekočine tiče, ampak olje, ki je pa dost bolj pomembno da je segreto pa se segreje bistveno bistveno prej kot po 50km vožnje


LP