Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po dec 06, 2004 4:25 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:Še enkrat in zadnjič bom reku: Po prvih 50 km take vožnje je motor segret na tapravo delovno temperaturo, sploh pa pozim in minus stopinjah, drgač je pa ene 20 km vožnje čist zadost za nadalne tišanje brez posledic, pa to govorim iz lastnih izkušenj k mam tud sam Turbo Diesel-a!! Take podatke sem pa itak zravn napisu če bi ga model slučajno hotel met recmo za ceu lajf pa da bi mu še zmer delu k nov.
Pa ql je če poveste svoje komentarje, ni blema, sam jst jih ne mečem tko čist u prazno, ker morte priznat da je neki resnice v tem. A se po novem strinjate z mano??
P.S.: Diesel mrtev do 2000 rpm??? Ja mogoče kšn Francoski j**c al pa podobno, ta 150 konjska zverina pa nikakor (Turboluknja je zlo mejhna - do 1300 rpm!) 8)


Lej...tud jz ne mečem v prazno...
Francoski j**c...mal se spusti z višav no, ker imajo kakšnega dizla dost bolj kultiviranega in z dost manjšo turbo luknjo kot BMW...(in samo v vednost še to...sem VELIK FAN BMW-ja)
To če ma avto velik konjev, še ne pomeni da je turbo luknja majhna...Večja kot je turbina, večjo luknjo bo imela, ker turbino vrtijo izpušni plini in pri vsakem avtu jih je pri nizkih obratih premalo(nekoliko pomagajo lopatice ki se prilagajajo)
Impreza do 3000 vrtljajev gre zelo slabo, potem pa strga...sicer je to bencinec, ampak je to vseeno to zelo velika turbo luknja pa avto še zdaleč ni j**c, se strinjava?
Napisal sem pa tudi da je pri večini območje kjer začnejo živet od 1500-2000...Kar bi pomenilo, da se v celo tvojem primeru(1300) voziš nekako z 700 obrati od tam ko avto potegne ko prestaviš v višjo, kar je v praksi dost počasna vožnja...
Avto pa se segreje že prej, verjemi da se, sicer dizli rabijo nekaj dlje, sploh kar se hladilne tekočine tiče, ampak olje, ki je pa dost bolj pomembno da je segreto pa se segreje bistveno bistveno prej kot po 50km vožnje ;) In ne delaš nobene škode mašini s tem ;) Drugo je pa tiščanje turbo dizla po 50 METRIH vožnje...

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po dec 06, 2004 4:25 pm

Prov pa kr po petih km hladnega vžiga tište lepo svoje TDi-je, dCi-je, CDI-je pa boste vidl kok vm bo luštn dt najmn pol miliona za eno ušivo turbino - k jo boste s takim razmišlanjem spet veselo ubijal... :cry:
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po dec 06, 2004 4:28 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:Še enkrat in zadnjič bom reku: Po prvih 50 km take vožnje je motor segret na tapravo delovno temperaturo, sploh pa pozim in minus stopinjah, drgač je pa ene 20 km vožnje čist zadost za nadalne tišanje brez posledic, pa to govorim iz lastnih izkušenj k mam tud sam Turbo Diesel-a!! Take podatke sem pa itak zravn napisu če bi ga model slučajno hotel met recmo za ceu lajf pa da bi mu še zmer delu k nov.
Pa ql je če poveste svoje komentarje, ni blema, sam jst jih ne mečem tko čist u prazno, ker morte priznat da je neki resnice v tem. A se po novem strinjate z mano??


Po izkušnjah iz 2 avtomobilov se olje segreje na delovno temperaturo po cca 5 do 10km vožnje, voda pa že dosti prej. Če ga res misliš neusmiljeno tišat, potem je boljše počakat malo dlje, recimo 10km. Normalno (ne non stop do blokade) pa lahko pri večini avtomobilov začneš voziti že po 5km brez skrbi.
Pa tudi če ga 50km ogrevaš ne bo avto zdržal nič več. Če je ogret je ogret in po 50km ni nič bolj ogret kot po 5km. Važno da olje dobi tisto pravo viskoznost, da lepo maže.

BMW Motorsport je napisal/-a:P.S.: Diesel mrtev do 2000 rpm??? Ja mogoče kšn Francoski j**c al pa podobno, ta 150 konjska zverina pa nikakor (Turboluknja je zlo mejhna - do 1300 rpm!) 8)


Nekateri francoski jajci so dobili že kar nekaj nagrad za razne motorje. Tudi za dizle, pri katerih so sploh mojstri. Če ti gledaš samo na specifično moč motorja je to tvoj problem.
In tudi pri BMWju imajo dizli turbo luknjo in zelo slabo odzivnost v primerjavi z bencinarji in sploh ni nujno da so boljši od francoskega j***a. Mogoče bolj športno naravnani, kar ni nujno boljše.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 06, 2004 4:29 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:Prov pa kr po petih km hladnega vžiga tište lepo svoje TDi-je, dCi-je, CDI-je pa boste vidl kok vm bo luštn dt najmn pol miliona za eno ušivo turbino - k jo boste s takim razmišlanjem spet veselo ubijal... :cry:


Ni turbina več kot pol miljona, se tud cenejše dobijo veš...

Pa 5km je za dizla pri telih temperaturah res mogoče mal mal, ampak 8-10 pa čist zadost da ga zahodš.

Sj mogoče ti ni jasno kaj se mora v avtu segret, kaj je najbol važno...
Če bi mel kak avto, k ma števec za olje, bi vidu kje je tista meja. Vrjetno ga nimaš, maš sam za vodo.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po dec 06, 2004 4:30 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:Prov pa kr po petih km hladnega vžiga tište lepo svoje TDi-je, dCi-je, CDI-je pa boste vidl kok vm bo luštn dt najmn pol miliona za eno ušivo turbino - k jo boste s takim razmišlanjem spet veselo ubijal... :cry:


Pa človek...kaj ti je no...tast ma dva TDI-ja, Golfa (110KM) in Cliota (65) z nobenim sicer ne divja, pritisne jih pa ravno tko občasno in nikdar ne "segreva" avta 50km, prvih 5-10km recimo bolj nežno(po mestu pač manj, k se več stoji in se avto že na krajši razdalji segreje) kje si to pobral no...Avta in turbine mu delajo brez problemov.

Pri turbini je važno da je segreto olje!!!!! Ne pa da je kazalec hladilne tekočine na sredini polja!!!
Zapomni si to no, olje se segreje pa dost prej kot pa v 50km
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 06, 2004 4:33 pm

Sj v telih temperaturah kazalc za vodo težko zleze kdaj na polovico.

Fora je samo v olju pri vsaki mašini. Pa ne ga sedaj na mestu ogrevat, ker olje ne kroži dobr po mašini...

Ko je olje recimo 70 stopinj ga že lahko mal bol prtisneš. BMW Motorsport, svetujem ti vožnjo z M3, ki ima vgrajen tale koncept v števce. Kaže ti obrate do katerih lahko greš.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po dec 06, 2004 4:35 pm

Pug! je napisal/-a:Sj v telih temperaturah kazalc za vodo težko zleze kdaj na polovico.

Fora je samo v olju pri vsaki mašini. Pa ne ga sedaj na mestu ogrevat, ker olje ne kroži dobr po mašini...

Ko je olje recimo 70 stopinj ga že lahko mal bol prtisneš. BMW Motorsport, svetujem ti vožnjo z M3, ki ima vgrajen tale koncept v števce. Kaže ti obrate do katerih lahko greš.


Sicer je M3 bencinar, ampak iz prve roke ti povem, da začnejo tiste diode zelo hitro ugašat vse do rdečega polja(hitro se segreje olje!)...za povrh imaš pa še cagar za temperaturo olja ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po dec 06, 2004 4:39 pm

Če je men kj jasn se olje segreje bistveno kasneje kot se segreje hladilna tekočina pa tud da se ohladi kr dost kasnej, in spet je mestna vožnja čist neki druzga kot je vožnja po prazni cesti k se motor sprot še dodatno hladi in upočasnjuje gretje!! Sploh pa ti je po zvoku motorja v prostem teku vse jasno... 8)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 06, 2004 4:42 pm

To je vse res... Samo še vedno ne 50km. Voda se segreje po cca 3-4km, mogoče 5, olje pa od 5 do 10

Svetujem ti, da si nabaviš števec za temperaturo olja. In vode če ga nimaš.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po dec 06, 2004 4:42 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:Če je men kj jasn se olje segreje bistveno kasneje kot se segreje hladilna tekočina pa tud da se ohladi kr dost kasnej, in spet je mestna vožnja čist neki druzga kot je vožnja po prazni cesti k se motor sprot še dodatno hladi in upočasnjuje gretje!! Sploh pa ti je po zvoku motorja v prostem teku vse jasno... 8)


Res je...olje se segreje počasneje kot h.tekočina
In kaj ti še vedno ni jasno...
Avto lahko po pol minute že zakuha(torej bo hladilna tekočina (pre)segreta), pa bo olje še vedno mrzlo...
Hočem povedat, da če se hladilna tekočina ne segreje na 90° to ne pomeni da olje ni segreto, a razumeš...Pri dizlu se hladilna tekočina med zelo počasno vožnjo celo shladi precej nizko, ampak to ne pomeni da se ohladi tudi olje...vsaj ne v tolikšni meri :!:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 06, 2004 4:45 pm

Zdle pozimi mam js hladilno skoz na cca 70-80 stopinj, pa to še ne pomen da mašina ni segreta - ole mislm. Ta ma pa 90, 100. Evo ti razliko.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Po dec 06, 2004 7:05 pm

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay out of topic! :roll:
Slika
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po dec 06, 2004 11:00 pm

BMW Motorsport, dobrodosel na forumu ;)

Tudi jaz sem navdusen ljubitelj BMWjev, tako da govoriva isti jezik. Najprej ti lahko povem, da mi je tvoja skrb za motor ZELO vsec. Bolje s tiscanjem pocakat kaksen km vec, kot premalo. Je pa res, da imajo tokrat fantje kar prav. 5 do 10 km je za to, da se olje segreje, povsem dovolj, tudi pozimi. Jaz sem se o tem recimo dolgo casa spraseval, sedaj pa imam avto (sicer bencinarja, a je trenje v motorju in s tem segrevanje olja primerljivo turbodizlu), ki ima tudi stevec za temperaturo olja in to spremljam prakticno vsak dan. Sicer je pa vse ostalo tocno tako, kot si napisal...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov