Ta sistem je znan ze iz generacije PRELUDOV, ki je bil do leta 1991 od prej ga jst ne poznam ce je bil uporabljen pri katerem drugem modelu!
Zadeva je kot drugi volan na avtu, ki ga nadzoruje racunalnik in ob morebitnih napakah (nepravilna spura) takoj javi - se prizge rumena lucka 4ws! Torej ce bi parkiral trdo zraven robnika in se kolo nebi moglo premaknit, ti javi napako! V taksnem primeru je dovolj le da vzames kontakt in spet bo normalno!
Ne vem kako pa se zadeva obnasa ce avto zabijes v robnik - po moje se pac isto kot pri ostalih avtih do neke meje zvije roka, ce pa je sunek tako mocn da poskodujes se motor volana, pol tk vemo da ni blo nezno srecanje!
Drugace pa se v praksi zadeva obnese zelo zanimivo, parkiranje je kot da imas avto dolg 3m, obracalni krog je pod 10m - nasplosno avto je zelo okreten (1.nacin delovanja).
No potem ko presezes doloceno brzino (mislim da nekje med 20-30kmh) sistem zacne delovati v drugem nacinu - pomaga voziti skozi ovinke
Smo se malo poigrali pred nedavnim na dirkaliscu prav z dvema taksnima modeloma preluda - eden z 4ws in eden brez in se je pokazalo da avto z 4WS se je z lahkoto peljalo cca 10kmh na uro vec skozi ovinek
Do problema pride ko avto das na mejo zmogljivosti (zdrsa), takrat se je v praksi pokazalo da je lazje ulovit zadnji del avtomobila, z avtom ki nima 4ws!
Toliko iz prakse! Avto z 4WS je super za vsakdanjo uporabo in je zelo uporabna zadeva, ce pa si fenomen in zadevo unicis pa verjemem da ni poceni - saj vem da se kr nekaj teh avtov vozi naokoli z blokiranim sistemom!
Ce te pa veseli ekstrem od zmogljivosti avta, potem bi jaz izbral avto brez 4ws, saj je meni osebno brez lazje obvladljiv !
Poskusi!
