Ce so kilometri realni in ima avto sledljivo preteklost, potem je prekleto dober nakup. Drugace pa
Glede izbire med 1.9TDI in 1.8T, se moras najprej vprasati kaj hoces. Dizel je zelo varcen (Moj golf IV 115KM kuri med 5.5 in 6.0 na cel tank) navora in moci pa za obicajne potrebe cisto dovolj, morda se prevec. 1.8T ma isto velik navora, vec moci, telih 180KM bo pri 200km/h se vedno vleklo, ima pa to svojo ceno - nad 130kW, poraba pa se giblje med 8 pri umirjeni voznji pa do recimo 12 pri bolj zivahni. Morda se bolj splaca iskati 1.8T s 150KM (110kW) pa potem cipati, pa leti se bolje, kot 180KM

.
Sam sem pri Golfu IV izbral dizla, ker delam po 25kkm letno. Prej sem imel 1.6 in je opazna razlika med njima v tezi nosu avtomobila. TDI se pelje drugace kot 1.6. Obcutek v 1.8T je bolj podoben obcutku pri 1.6 - za tezo nosu govorim, za Golfa IV. Vcasih pogresam tist bencinski filing, ko se obratomer zacne dvigat nad 5krpm in obrati pac naredijo svoje. Me pa pri dizlu vedno znova preseneca poraba. Od novega zakona naprej in z vgradnjo tempomata lahko brez mucenja dosezes porabo med 5.0 in 5.3.
Ce ti je pa vseeno ali dizel ali bencinar pa glej oboje. Ko ti bo en vsec in bo preverjen nakup se pa zanj odloci ne glede ne to, ali je benciner ali dizel.