Praktičen je bolj karavan, znotraj ima lepšo osvetlitev (modro-rdečo namesto zeleno-bele), 12V vtičnice v prtljažniku, ...
Ima pa limuzina rahlo boljšo lego - karavanu rit rada uide če pretiravaš, pa zdi se mi, da je malo mehkejši.
Oblika je pa subljektivna, pred faceliftom se mi je zdel bolj skladen karavan, po faceliftu 2001 pa limuzina.
1.8t karavan pa meni pije 9.3, samo je zdaj pozimi lepo vožen, z veliko relacijami. S tiščanjem po mestu lahko prideš tudi na 12, pričakuj pa povprečje med 9 in 10. Kar je za ogromen avto s 150 konji v bistvu zelo malo - porabi manj kot 1.8 brez turbota.
Se pravi, kake 3 litre več kot dizel. Cena goriva je zdaj približno enaka, kar pomeni, da bi za 500K razlike v ceni moral z avtom prevoziti okoli 80K km, da bi se ti splačal dizel zaradi razlike v gorivu.
Je pa turbač en ali dva razreda višje pri registraciji, kar pa se tudi pozna.
8.7 s do 100 (8.9 pri karavanu) in max. hitrost 221 km/h (217 pri karavnu) pač zahteva svoje
Glede kilometrov je pa od avta do avta odvisno, naš je letnik 99 pa ima 125K prevoženih.