Na zahodni trg se splaca izvazat predvsem oldtimerje in eksotiko, ki ima tam realno precej visjo ceno, pa tudi povprasevanje je zaradi kupne moci vecje. Tudi avtomobili imajo, tako kot naprimer vrednostni papirji, svoja trzna nihanja in cim v tujini cena dolocenemu modelu skokovito naraste (pri nas je pa se enako nizka), so ze tu tujci, ki pokupijo naso tehnicno dediscino. Tega je bilo veliko predvsem pred 20 leti, ko so cez mejo odhajali predvsem predvojni avtomobili visoke zgodovinske vrednosti, dokler nam ni ostala le nicvredna stara sara, zdaj gre bolj za posamezne primer(k)e, kot za pravilo, dogaja pa se se vedno. Izvazajo predvsem Primorci in Stajerci -nekateri se s tem celo profesionalno ukvarjajo. Imam prijatelja, ki je cez mejo recimo zvozil ze cez 100 avtomobilov, skoraj vsi so bili oldtimerji...
P.S.: Taksno ravnanje seveda zahteva zelo natancno poznavanje trznih zakonitosti obeh trgov -uvoznega in izvoznega. Te pa dobis seveda ravno s prodajo in na zacetku se, tako kot pri vsakem poslu, lahko temeljito opeces. Je mozno, vsekakor pa ni lahko, kot bi si utegnil kdo msliti -tako kot trgovske ladje, ki so ze pred tisocletji prevazale zacimbe in druge dragocenosti med kontinenti -le da danes ni vec nevarnosti, da te pozrejo morski psi, pa tudi domorodci te ne bodo skuhali v kotlu, ce jim bos prodal "skart robo"...
