Gregzhyi je napisal/-a:Bil lastnik 307 1,6 16V XS. Letnik 2001, kupljen 2002. Prodal 3 dni nazaj. Stanje 75.000 km.
1. vpoklic: zamenjava ključavnice za zagon motorja (preventivno)
2. vpoklic: preprogramiranje čarunalnika (baje zaradi osvetlitve klime in števcev, lahk pa tut še kaj drugega, ne vem)
3. menjava ročice za vklop smernikov v garanciji (nesigurno delovanje), po zamenjavi OK ene 3 mesece pol pa spet isto
Na cca. 30.000 km je bilo potrebno malo dolivat olje za servo volan (premajhen nivo pa je pri sunkovitem zavijanju- na rondojih, nenadoma otrdel)
Pri 40.000 km riknu katalizator - menjava v garanciji.
Pri 75.000 km menjava prednjega levega stabilizatorja.
Nikoli pustil na cesti. Poraba 7 - 7,5 l/100km. Vožnja uredu. Zici zelo dobri. Preglednost in udobje enoprostorska. Glasnost podvozja bl tko. Malo trši kot druga dva francoza. Odzivnost povozja OK. Ropot plastike v avtu obupen na kratkih grbinah. Motor čudovit. Luči za dan delat. BTW a še komu z 307 blendajo kao da ma dolge prižgane?
Je bil pa definitivno najboljši francoz kar sem jih imel. Računam na to da so kvaliteto izdelave do sedaj popravili, ker moj je bil sestavljen obupno (karoserijski spoji, reže na armaturki, zgoraj napisano ropotanje zadnjih zicev).
Itak pa želim novemu lastniku še veliko varno prevoženih kilometrov.
Še vedno moj favorit v tem razredu (mogoče bi počakal na poznopoletni facelift). No Golf ni slab ampak cena... Astra gut ampak utesnjujoča pa zici s kratkim sedalnim delom, C4 še ne vozu, za počakat pa je Focusa. Baje, da je Ford naredu špica avto.
Sem malo raziskoval in ugotovil, da je različica XSi precej bolje sestavljena kot XS in XT. Vrjetno so se za višji rang malo bol potrudli.
Luči so zlo fajn ja, tud men včasih blendajo, sam js mam not 100W bele in so močne ko hudir. Ropotanje zadnjih zicov je serijsko in se da rešiti v 2.3 minutah

