Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
tt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe nov 26, 2004 9:38 pm

Koliko porabijo stari Volvoti?

Napisal/-a tt Pe feb 25, 2005 10:35 am

Zanima me kako pozresni so stari Volvoti,
okoli letnika 94, 95. Npr. Volvo 460i bencinar.
Ce ma kdo kej izkusenj...
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Pe feb 25, 2005 11:18 am

Mah tko nekje kot ostali avtomobili podobnega letnika, prostornine in moči.

Nekje med 7 in 9 litrov /100km. Pač odvisno kje voziš (mesto ali AC), in kako voziš.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman Pe feb 25, 2005 2:10 pm

Volvo 460 1.7 je porabu okrog 9 litrov, ali celo skor več kot 850 2.5 170KM.

Nasvet: ne kupuj 460, če hočeš volvo kupi 800, 900.

Prijatelski nasvet iz izkušenj. 460 so j***a.
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Pe feb 25, 2005 2:14 pm

460 T - cca. polletna povprečna poraba - 11,5L
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 So feb 26, 2005 11:28 pm

6 let je bil pri bajti 460 1.7, 102 KM, nikol ni bla poraba preko 9. Že za 9 si se mogu prekleto potrudit.

Poraba našega je bila 7,5, res pa je da ni imel klime.

Če bi žrl tko kot so napisal drugi, pomojem ne bi imel zdej druzga Volvota pri hiši.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Mikson
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če feb 24, 2005 12:10 am

Napisal/-a Mikson Po feb 28, 2005 10:25 pm

Serija 4 (440, 460,480) niso kaj prida. Vovlova klasika so modeli 940/960 in 850. Za malo denarja lahko dobiš kakšnega 740, vzemi motor brez turbine, ki je prakično neuničljiv (turboti so se radi pregrevali) in boš imel avto kot se šika za male pare. Kupiš ga za kakšnih 500jurjev, vložiš še 400 da ga totalno spedenaš in se voziš v hudi limuzini mimo janezkov, ki so za svoja mala jajčka dali 3x toliko denarja, da bi prihranili kakšen liter ali dva goriva.

Jaz sem za 940!

Slika
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Po feb 28, 2005 11:01 pm

Mikson je napisal/-a:Serija 4 (440, 460,480) niso kaj prida. Vovlova klasika so modeli 940/960 in 850. Za malo denarja lahko dobiš kakšnega 740, vzemi motor brez turbine, ki je prakično neuničljiv (turboti so se radi pregrevali) in boš imel avto kot se šika za male pare. Kupiš ga za kakšnih 500jurjev, vložiš še 400 da ga totalno spedenaš in se voziš v hudi limuzini mimo janezkov, ki so za svoja mala jajčka dali 3x toliko denarja, da bi prihranili kakšen liter ali dva goriva.

Jaz sem za 940!



Se strinjam. Jaz sem sicer nabavil Saaba, vendar je poanta ista - pri nas tovrstnim (velikim švedskim) avtomobilom zelo pade cena in za dostopne cene se voziš kot Lord.
Izjave, da so pol problemi z rezervnimi deli so bedarija - na eeuparts.com in podobnih jih dobiš hitro & zanesljivo & do 40 % ceneje kot pri dealerijih. Če ne bi vzel Saaba, bi tudi jaz vzel 940 ali kak carski 850 karavan.
 
Uporabniški avatar
furious
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Po maj 26, 2003 6:50 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a furious Po feb 28, 2005 11:13 pm

Mikson je napisal/-a:Serija 4 (440, 460,480) niso kaj prida. Vovlova klasika so modeli 940/960 in 850. Za malo denarja lahko dobiš kakšnega 740, vzemi motor brez turbine, ki je prakično neuničljiv (turboti so se radi pregrevali) in boš imel avto kot se šika za male pare. Kupiš ga za kakšnih 500jurjev, vložiš še 400 da ga totalno spedenaš in se voziš v hudi limuzini mimo janezkov, ki so za svoja mala jajčka dali 3x toliko denarja, da bi prihranili kakšen liter ali dva goriva.

Jaz sem za 940!

Slika


serija 4 so bili več ali manj podkrepljeni z renaultovo tehnologijo
 
sector
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Pe okt 18, 2002 6:42 am

Napisal/-a sector Ne apr 03, 2005 4:35 pm

razen modelov z 2.0 masino (200E), ki je bila made by volvo. Problem manjsih volvov je rjavenje. Sicer precej manj kot (celo) deset let mlajsi fordi in opli ampak za volva je to neznacilno.
So bili pa modeli 3xx kvalitetnejse sestavljeni. V zgodnjih `80 tovarne povecini se niso uvedle programa "nizanje stroskov". Ce imas moznost dobiti ohranjen izdelek ne oklevaj . 2l masino z jetronic vbrizgom seveda (ta manj pije) in avto ti bo sluzil dalj kot katerakoli danasnja jajcka ;)
 
Uporabniški avatar
blue
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe jun 06, 2003 10:11 pm
Kraj: Cjele

Napisal/-a blue Ne apr 03, 2005 4:51 pm

Ne bom pamten, ampak ce se da, se izogni 1.7 masini. Tud 850-ke so v vecini ze precej zmahane, ce pa niso majo pa zelo visoko ceno. Volvo je prestizna znamka in kar je poceni je poceni z razlogom. Ce pa mislis kupovati Volvota za 500k sit in potem se vlagati vanj 500k sit, se vprasaj kaj si pol sploh naredil?
 
alfaromeo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Ne sep 19, 2004 8:59 pm

Napisal/-a alfaromeo Ne apr 03, 2005 5:32 pm

No na trgu je kar nekaj 850! Nekatere imajo znano druge neznano zgodovino! Če je avto druge roke je najverejtneje iz uvoza! Če je zgodovina neznana nejasna in ima 10 let stara 850ka 150-200kkm, pradajlcu lahko mirne duše poveš da jih naj prišteje še 100 do 150kkm! Namreč kar nekaj je 850 ki nimajo čisto jasne zgodovine in število lastnikov star je 10 - 12 let prevoženih pa manj kot 200 kkm! :nae :jao: !

Potem, če si ogleduješ volvo (v mislih imam serijo 7, 9 in 850) ne glej pleha oziroma če je kaj rje! Ker pleh je na večini oziroma vseh isti -> uredu in ni pikice rje! Poglej malo kako je z mašino, zavore(diski pakne), ročna zavora, potem ABS modul! Če to ne dela sicer ni nič narboe razen ABS ne dela, je pa to kar velik strošek 500-700€, ako želiš zadevo urediti! Greš se vozit in če gori lučka ABS potem nekaj ni vredu! To bi bilo za enkrat vse!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov