S8 je napisal/-a:mikeD je napisal/-a:S8 je napisal/-a:lej se bomo mi sami ukvarjal s tem al bo na fermo pa use glede tega. tuki sm uprašu glede audija A3, če mogoče ve kdo za kakšnega dobrega. všeč mi je samo avdi in ne leon in golf. sta pa sigurno zelo dobra avtomobila. tko da se ne ubatat z nami in našo firmo, ampak mi rajš svetuj(tko kt si mi par postov višji) kj glede audija A3 1.8T!!!!!
nč se nočm tuki kregat niti nobenmu zamert

prov jest te bom pa pol sam mal pogledu kok se ti držiš zakona ki pravi da se službeni avto namenja službenim obveznostim in sam čaki da te dobim na cesti brez potnega naloga. OKEJ zdej se ne bom več ukvarjal s tem. (aja pa nisem policaj!)
no par nasvetov. priporočam (če kupuješ a3 1.8 t), da ga pripelješ z nemčije (tko kot daco), pa ne da bi bili tam vsi avti ohranjeni ampak ker loh zbiraš med 100 avti in bo en zihr dobr. te ki se v slo prodajajo zadnjega pol leta niso vredni nakupa.
moje osebno mnenje pa je da ne kupiš quatro ker ma višjo porabo in neuporaben prtljažnik, in da kupiš 1.9 tdi 96kw in ga čipaš na 160km in 380Nm, aja tak avto sem že vozu in dela štale, včasih boljš kot 1.8T.
no lepo da se ne ukvarjaš več s tem ker je itak tuki u tej temi čist brezveze
aha vidm da si res šel skozi vse A3 1.8T in praviš da so zgonjeni. sam glede uvoza se pa nič ne spoznam tko da bi mi mogu en to dobr razložit da bi se spustu v to.
quattro mi ni pomemen pri nakupu in si me prepričal, da ga nerabim

dizla pa res nebi vzeli ker dela(mo) premalo kilometrov na leto da bi se nam splačal
še enkrat hvala za nasvete

podcenjuješ dizle, bom enkrat prosu koelga če bi te loh z čipanim 130km dizlom pelu, boš vidu kaj avto dela ŠTALA.
z uvozom (oziroma dons to ni več uvoz ker je tut slo v EU), sploh ni problemov.
na kratko (več je dost napisu daco (kako je daco uvozu ....), ali pa najdi si in "uvoz vozila iz EU" - ti najde konkretne linke do ministrstva za finance in promet.):
torej pogledaš ponudbo na netu
http://www.autoscout24.de/ http://www.mobile.de/ pošlješ mejl, se zmenš po telefonu (nemci vsi skor znajo angleško), dvigneš denar (eurote) in greš gor (lahko z letalom (razni pocen prevozi)),
ali pa se pelješ s svojim avtom, torej pazi da si kupiš vinjeto za čez avsrijo.
no ko prideš gor se začne postopek (podoben našemu ker smo vsi v EU), pogledaš avto, če se prodajalec strinja ga pelješ do najbližjega servisa kjer ti za 45E opravijo kontrolni pregled z najsodobnejšo opremo (zmerjo debelino barve, naredijo meritve motorja, optike, izpuha...). no pol ti rečejo slednje avto okej, oder nicht okej.
no od tukaj naprej je tvoja odločitev ali ga boš vzel, torej če ga vzameš gresta do najbližjega koncesionarja za prepise vozil (se ne plačuje davka), tam prodajalec oddjavi vozilo iz prometa in podpišete kupoprodajno pogodbo, ki velja kot račun, seveda mora met prodajalec vse papirje ki se morajo ujemat. no ko to opraviš lahko na istem mestu vzameš 9 dnevno zavarovanje in registracijo ter tiste "zoll" al kako že tablce, to pomeni da se loh devet dni vozš po nemških cestah. (tega ti ne priporočam ker ne vem kako je pol v avstriji, men najljubši način je da greš z tistim malim kamjonom za avte vozt gor, prevozniki znajo ponavadi tudi neško (vsaj v mojem primeru) in pripelješ avto za dobrih 60 tisočakov v slovenijo.)
no na meji naj ne bi bilo problemov če kej hoče (policaj - carinikov ni več) - pokažeš račun - v tvojem primeru kupoprodajno pogodbo in greš naprej. ko si enkrat v slo in hočes registrirat avto moraš najprej plačat ekološko takso 14 sit/kg teže avta in DMV ki je do 3mio sit 3,5% nakupne cene, pol greš pa recimo na LPP kjer ti preverijo istovetnost vozila z papirji in da ni vozilo mogoče predelano (stane cca 6.000 sit) in pol greš loh registrirat.
