Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Po jun 27, 2005 1:00 am

drugačne notranje vratne kljuke, ki so pri vw sicer pri sprednjem delu avta, so tudi mene na bmwju ene dva dni motile... :)

verjemi, da se navadiš in zdaj, ko se usedem v vw čudno gledam, in robantim, kakšna ergonomija je zdaj to :lol:
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po jun 27, 2005 9:46 am

Ej stari, kupi VWja, ker očitno gledaš neke dobro opremljene VWje in oskubljene BMWje, glede na to da imajo samo spredaj štrom šipe. To da je VWjeva mašina bolj poskočna se ti zdi zato, ker so tejle VWjevi dizli bolj brutalni, primejo ko prime turbina in hmal omagajo, BMWjevi dizli pa vlečejo bolj zvezno in ni tistega kicka ki ga imajo VWji.

Glede voznih zmogljivosti pa si falil. Edino teža je na strani VWja. In zadnji pogon ni tko zaj**n kot misliš, poleg tega je tu še elektronika ki voznikove neumnosti dokaj dobro duši.

Osebno bi vzel BMWja, samo poskusil kaj bolj opremljenega poiskat, ne bo tolk dražje. Pri nas bo to bolj težko, vem ker smo za enega prijatelja iskali 528i in tako z opremo je zelooo težko najti. Slovenci pač ne dajo veliko na dodatno opremo, oziroma samo da je avto čim cenejši. :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po jun 27, 2005 3:37 pm

Kot prvo nevem zakaj se ta tema še ni zaprla samo če se pa še ni naj pa še jaz nekaj povem.

O VW dizlih je blo že velik povedan in zakaj so tako poskočni kot se vam zdi čeprav niso. So izraziti turbo motorji ki se jim v določenem trenutku nahitro dvigne navor in takrat te prbije na sedež kot bi bil v ferrariju. Ampak občutek hudo vara in ko ga postavš vštric avta ki ma manj občutno turbino ali je nima pa popuši na celi črti ker se vse zgubi pri prestavljanju in v turbo luknjah. da ne govorimo kolk je taka vožnja neudobna.

O legi golfa pa BMW-ja pa samo: :cry :cry :cry

Res nevem kakšenga BMW-ja in za kakšnimi gumami si ga peljal samo to da ma golf bolšo lego kot BMW mi pa ne govort. In pol razlagaš širino gum in težo kot da je to edina stvar ki je pomembna za lego. Kaj pa recimo sama izvedba vzmetenja, razporeditev teže, dejstvo da ma BMW pogon zadaj in so prva kolesa bolj razbremenjena, razmerje med vzmeteno in nevzmeteno težo....

Nevem zakaj si res temo odpru samo tale je pa res lovska zato se za naprej vzdrži takih tem in lepo uživaj v vožnji z svojim močnim in športnim golfom z odlično notranjostjo. :twisted: :twisted:

Meni se golfi verjetno še manj dopadejo kot teb BMW-ji samo zato ne odpiram tem kako je golf j**c. :!: :!: :!:
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Po jun 27, 2005 4:08 pm

kere mate... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
 
mikeD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Če nov 25, 2004 11:28 pm

Napisal/-a mikeD To jun 28, 2005 6:27 pm

http://www.autoscout24.de/home/index/de ... A=70117.11

a ker pozna tole, no sej cena je ful neprimerna zapovrh pa ko kličem na spodnjo cifro mi v nemščini reče da številka ni popolna, torej je dejstvo da ma en preveč časa.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To jun 28, 2005 7:06 pm

Nekateri se zagrizeno sprasujete zakaj tema se ni zaprta. Saj je ni treba brati. Za moje mnenje je vprasanje cisto na mestu.

Imam takega golfa, kot ga ti isces, pred njim sem imel pa bencinerja 1.6. Pozna se razlika v tezi nosu, ki je 150kg tezji kot enak benciner - samo to je tezava vseh dizlov. Pri masini se obcuti turbo luknja - opazil sem naslednje: na avtu imam 17" feltne in prizgano klimo in je sedaj potrebno paziti pri hitrem speljevanju, saj tja nekam do 1800 obratov avto kar noce potegnit tako, kot nad temi obrati, ali kot pozimi brez klime s 16" ali 15" feltnami. Tudi ko ga v optimalnem obmocju (2000 obratov) zahodis, sicer potegne takoj, kaksne pol sekunde kasneje pa se turbina ustvari dovolj pritiska in se bolj potegne. Se ga pa ne splaca priganjati preko 4000 obratov.

Sedaj sem napisal vecino negativnih stvari. To ne pomeni, da je avto slab, niti naj te ne odvrne od nakupa, pri naslednjem ogledu pa poskusi opaziti te stvari... Na zacetku jih verjetno res ne opazis, po par kkm pa avto spoznas zacenjas spoznavati vse te detajle. Vecina napisanega drzi tudi za druge dizle.

Pogovarjal sem se tudi z lasntikom BMWja 320d karavana, ki je prej imel golfa s 85kW masino in je tudi on omenil, da je BMWjev motor manj odziven kot Golfov. Seveda je tu tudi vprasanje, kaj se steje pod odzivnost.

Pa se tole: ce te je BMW razocaral na toliko receh, kot si napisal, potem ga ne kupi, ker te bodo vedno motile, verjetno se bolj kot ob nakupu samem - se posebej ce si picajzlast, kot sm jest, k me moti vsak cricek in kakrsnkoli ropot, k bi lahko nakazoval na ksn luft pr ksni gumici kje... nekateri se pa mirno vozjo z avtomobili k se 5krat bolj ropotajo.

Pa dober nakup!

Ce te pa zanimajo se kaksni detajli o Golfu pa rade volje odgovorim.
Slika
 
svabo
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: So mar 05, 2005 1:53 pm
Kraj: metropola

Napisal/-a svabo To jun 28, 2005 8:51 pm

Jest bi se sigurn odlocu za BMW-ja.

Ti sploh nisi primerju avtov,ampak si najdu" dobre" lastnosti golfa,in "slabe" lastnosti Bmw-ja.


Sej pravm tuki ni kej za razmisljat :!: :!:
budalesaj in poznali te bodo
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr jun 29, 2005 12:24 am

Dejte ljudje razumite, da mamo razlicna mnenja in razlicne okuse pa piste konstruktivna in utemeljena mnenja, ne pa, da tukaj ni nic za razmisljat, ker je. Nekaterim vam je samo po sebi umevno, da naj vzame BMWja... ce ze, napiste katere so prednosti tega modela, k jih je on spregledu. Veliko ljudi ne bi kupilo BMWja, durgi ne VWja, ampak nekaj tretjega.
Slika
 
Uros1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po dec 06, 2004 10:58 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Uros1 Sr jun 29, 2005 6:40 am

Mike D najprej en lep pozdrav tebi in vsem ostalim. :hi

Jaz se ne bom kregal o tem kateri je boljši, ti bom samo povedal moje izkušnje. Doma imamo golfa V 1.9 TDI(105 km) z opremo sportline in moram rečt, da sem z avtom izredno zadovoljen. Sem naredu z njim cca 15.000 km in sama vožnja z avtom je čisti užitek. Oprema sportline ima športno podvozje, mislim da je spuščen za 3 cm, in ima fantastične športne sedeže, ki so bili delani v Preventu. Kar se tiče odzivnosti mašine sta moč in navor v gofu V dosti bolj zvezno porazdeljena kot pri golfu IV, kjer je bil problem z izrazito turbo luknjo.Sama poraba se giblje med 6.5 in 7 litri odvisno od vožnje(govorim za pretežno mestno vožnjo).
Kar se tiče materialov in same notranjosti je za moje pojme kvalitetno narejena.
Moti me le barva, naša je namreč biserno črna, sej sama barva je ful lepa, samo je izredno občutljiva.No tko to je od mene vse.Lahko reče le še to, da bi zase takoj kupil enakega golfa morda le drugačne baeve in z 2.0 mašino :twisted:

LP Uroš
 
DJ Dry Visage
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: So dec 13, 2003 10:24 pm

Napisal/-a DJ Dry Visage Sr jun 29, 2005 9:22 am

Sicer nisem vozil trojke dizla ampak 323i e46, pa tud golfa tazga k je tle omenjen. In je res, da se avta ne morta primerjat. Golf je bolj druzinski, BMW pa je narejen za voznika. Pr BMWju se cuti da ima karakter sportnosti in da je narejen za bolj dinamicne voznike. In se ne strinjam z izjavamai kot npr. da s trojko ne mors dohitevat golfa skoz ovinke. Kr garantiram da se da z e46 vsaj 5do10km/h na uro hitrej prelat skoz povprecen ovinek kot pa z golfom 4. Sploh da ne zacnemo o kvalliteti. Ne mors gledat najboljs opremljenga golfa, pa trojko z nc opreme kr pac enak staneta. Vzam golfa z najvec opreme pa bmw z najvec opreme, pol pa zacni s svojo glavo razmislat.

Pr nas je itak vse na glavo postavljen ker so mediji narod okol napelal. Npr za avtomagazinovce ga ni bolsga k vw pa audi in vi ovce jim vrjamete. Dobri ste da se pustite vodit takim "profesionalnim" testnim voznikom.

Ne bom nikol pozabu izjave v hrvaski avtoreviji k je prsla vn cist nova trojka: "BMW je presegel samega sebe. Ceprav je e46 se vedno BENCHMARK v svojem razredu je naredil novega, ki presega meje."
 
mikeD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Če nov 25, 2004 11:28 pm

Napisal/-a mikeD Sr jun 29, 2005 3:02 pm

DJ Dry Visage je napisal/-a:Sploh da ne zacnemo o kvalliteti. Ne mors gledat najboljs opremljenga golfa, pa trojko z nc opreme kr pac enak staneta. Vzam golfa z najvec opreme pa bmw z najvec opreme, pol pa zacni s svojo glavo razmislat.


primerjam pač avte ki jih trg ponuja, pač pri omenjenem modelu golfa je od opreme, abs, asr, (esp), 4X air, avt klima, 4X el šipe, elektična ogledala, športni zici, športno podvozje, športni trokraki volan, 6 st menjalnik, volan in ročna oblečena v usnje,(gretje zicev)
pri omenjenem bmwju pa je 2X el. šipe, elektična ogledala, avt klima, abs, asc+t, 4-6X air bag.

torej ko gledam vozila so golfi 115hp večinoma z našteto opremo (razen ESP), ko gledam bmwje so večinoma zelo okrnjeni z opremo (v nemčji še bolj, in ne govorte da mi slovenci ne damo veliko na opremo pri nas težko najdeš bmwja z navadno klimo, gor jih je malo morje), mnogi imajo navadne zice z čisto navadnim sivim blagom, vzadaj jih ima večina mehanske šipe, in večina jih je z 4 krakim ("briljantina") volanom, poleg tega pa je dejstvo da je lažje najti ohranjenega golfa kot bmwja (ker so tudi vozniki bolj "dinamični")

no sej nakoncu se bom moral za enega odločiti, čeprav mi poemni zunanja oblika 50% tu pa bmw sigurno zmaga.

a za oglas pa noben ne ve?
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če jun 30, 2005 9:38 am

BMWjev z digitalno klimo je pri nas zato toliko, ker se je kmalu po prihodu novega modela takratni uradni zastopnik, Tehnounion, odločil, da bodo v avto serijsko vgrajevali digitalno klimo v modele od 318i naprej, torej je odpadel samo 316i. To govorimo o najbolj oskubljenem modelu. Poleg tega je procent 318k pri nas razmeroma dokaj večji kot v Nemčiji. Saj pravim, ne vem kakšne avte ti gledaš, ampak sedaj smo gledali za kolega avto, sicer serijo 5 ampak se da vzporednice povlečt. V Nemčiji je bilo veliko več bolje opremljenih kot pri nas.

To da pa za isti denar dobiš pri VW več opreme je pa logično, navsezadnje je BMW en razred višje in vseeno nosi ugled bolj prestižne znamke ter je že v štartu dražji. In tudi cena seriji 3 ne pade toliko, čeprav VWji noro držijo cene.
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 3 gostov