saroth je napisal/-a:Glede kupovanja avtomobilov nimam kaj preveč izkušenj, zato sem prišel poiskat pomoč oz. povprašat za mnenje na tale forum!
Prosil bi, če tisti ki imaste malo več izkušenj glede tega, če lahko poveste svoja mnenja glede na starost/ prevožene kilometre!
BMW 320i, 1991 ccm, 92 kW / 125 KM
Letnik: 1997
Prevoženik kilometrov: 217000
Že vnaprej vsem hvala za mnenja oz. odgovore!
Lp
Kaj te zanima?
Takole je, gre dost dobro za svojo težo(moj ma po prometni 1150kg) 0-100 9,8s, končna 200.(vir:AMS 3/83)
Porabo mam povprečno 10-12 s tem da ne veljam za ravno šparovnega. Se pa da relacija tudi 8, ob recimo povprečnih hitrostih 100 na magistralki in 150 na AC. V kolikor imaš težko nogo

ops: je zmožen pa tudi 15 posrkat na 100km, ampak to je že tortura
Avto (najverjetneje) nima servo volana, ampak ni pretežak za motat v kolikor nisi razvajen u 3p.m, vodljivost je takšna kot se za BMW spodobi, zelo zelo dolgo nevtralna lega, potem pa začne v večini primerov malenkost drseti zadek...užitek brez primere...
Še malo manj čokoladna stran kar se tiče hitre vožnje...
...starejši modeli so imeli še dolg diferencial, kar pomeni dooooolge prestave. recimo takole nekako 62, 105, 160, pol je pa že v četrti končna, peta je pa varčevalna. Slaba stran je da je treba 16 prestav nižje zmetat ko greš prehitevat na magistralki, dobra pa zelo nizki obrati na relaciji, avto se vrti pri 90 z dobrimi 2000 obrati, pri 150 jih je 3500, pri 4500 pa se pelješ že 190 kar pomeni da se lahko tako hitro pelješ brez škode za motor...takrat dejansko začne šele peti šestak svojo himno. ah ja, z diferencialom pride do izraza tudi manjša lenoba motorja do 4000vrtljajev, ampak defintivno se potem oddolži od 4000 do omejevalnika obratov, tako s pospeški kot z zvokom
Novejši so imeli že krajši diferencial, kar pomeni prestave če se ne motim nekak takole 60 80 130 180 200+
Avto s 125 konji tudi nima katalizatorja in je zato neproblematičen na plinih, meni v 2000km ni spil še nič olja, je pa res da imam prevoženih komaj 110000km, ampak kolikor mi je znano so BMW šestaki zelo vzdržljivi.
Glede podatkov ki ti jih je posredoval alexM.
Leta 87 so se še vedno dobili tudi modeli BREZ katalizatorja, takšen je moj in ima 125konjev. Tako da so se malo razlikovali od tistih s katom(druga motorna elektronika med drugim)