To pomeni samo da serviser nima pojma kaj gledat. Saj se ne gleda kilometre glede na to kako jih ima zapisane servis ampak kako jih ima zapisane avto. Jao serviserju.
Kilometre se dandanašnji da baje prevrtet čisto na vseh računalnikih in ključih ki to beležijo. Ampak ni poceni in ni tako preprosto. Pri BMWju se zapisujejo kilometri na vsaj 4ih mestih: na ključu (katerega ti še nimaš), računalniku, števcu, ABS-u. Lahko da tanovi še kje, ampak tako nekako sem slišal. Vse to prevrtet je problem in drago, zato večina prevrti števce na števcih in računalniku.
Lahko da je nekdo prevrtel števce tako da ne boš nikoli ugotovil, lahko pa da ni.
Npr. na kolegovem avtu so zgledal kilometri OK, ko je poskušal resetirat servisni interval ni šlo. Razlog: nekdo je prčkal okoli kilometrov. In na ključu se jih ni dalo prebrati.
ZAKLJUČEK: Veliko bolj pomembno je, da je avto lepo ohranjen. Ker kilometri (tudi realni) so zeloo čudna stvar. Lahko avto voziš po nemških avtocestah pa bo po 200.000 km avto kot nov, lahko pa po enih zgonjenih cestah turiraš mrzlega, delaš bedarije, pa bo po 30.000 km avto za na odpad. Če je avto lep in tehnično lepo ohranjen se ne sekiraj a ti piše 20.000km ali 200.000km.
