Jst ne bom limal cajtov na progah ker od golf V r32, dejansko nimam nekih podatkov.

ops:
Ampak prosim lepo ne mi rect da resno verjames da je novi golf ki ima vecji(tezji), narobe postavljen, manj mocen motor katerega moc se prenasa prek haldex sklopke dejansko priblizno isti cajt kot impreza WRX (cyrus ne wrc

)Sti, ki je po vrhu se lazja, boljse balansirana, z boljso aerodinamiko, menjalnikom, sklopko, diffi, podvozjem...
citiram z fifth gear, kjer ga sicer hvalijo:
..to VW's familiar Haldex four-wheel drive system (still branded as "4Motion"). In normal operation almost all power goes to the front wheels but, when the system detects any slip, an electronically controlled clutch on the rear axle is brought into play, diverting...
+1594kg (wtf?)
+prevelk motor ki je prevec nad sprednjimi gumami
fantje to enostavno ni to, tisti ki veste o cem govorim se boste strinjali.
911turbo pa nsxr sploh ne bom komentiral, bi blo pa fer da bi pol zravn pisal w. kar zihr pomeni ene 5-6s stran.
Jst bi realno gledano ce primerjam IV in V r32, V-ki dal ene 1,5s bolsi cajt in ga postavil tam nekje okoli 350z. Ampak to bi se naceloma strinjal za to progo. Dejansko na ksnem pravem dirkaliscu bi pa z lahkoto stavil na 350z. Na ksni cist ozki zaprti etapi bi spet dal prednost golfu. Cist stvar okusa kaj rabis od avta. Drugac pa se mi zdi da je guma iskal drug stila avta kot je ta golf, ce bi iskal take sorte avto bi za ceno ki jo je pripravljan placat itak priporocal wrx sti pa evota ne pa enga golfa ane?
Infiniti, ce pravis da so inzinirji naredili nevem kaksen cudez mi povej, da mogoce spremenim mnenje.
