Očitno nas je nekaj takih, ki smo premišljevali od nakupu ali 1.9TDI ali 1.8T, čeprav sta filozofiji teh dveh mašin precej različni.
Eni govorijo, da boš s 150KM dizlom vozil umirjeno in ne športno, pa lahko zatrdim, da je 150 konjev (v kombinaciji s 380Nm navora) zadost za hitro vožnjo in enostavna prehitevanja. Da boš z 1.8T s 150KM hitrejši kot z 150KM TDIjem je sicer malo res, a tako malo, da stil vožnje prevlada nad razliko v moči. (1.8T je lažji od TDIja in hiterjši skozi ovinke zaradi lažjega nosu).
Tudi tuning potencial je pri 1.8T večji (kar ne pomeni, da se TDIjev ne da štimat), lažje je dobit dele, je pa to tudi eden najcenejših motorjev za tuning - sploh glede na učinkovitost.
Na koncu je pa še poraba, ki je pri TDIju nižja - čez 8 ga je težko spravit, s 6imi litri se lepo okol voziš pa si še vedno hitrejši od 90% ljudi na naših cestah, da se ga pa tud pod 5 pelat, samo to pa ni več užitka. Pa tudi 1.8T ni potraten za to, kar ponuja, z normalno vožnjo malenkost čez 8 litrov, če znaš lahko tud 5.0 (vemo za enga

) lahko pa tud čez... hm

Še tole, moj TDI je (takrat še s 115KM) na mobikrogu kuril 12, časa sta bila pa 1.32 na mokrem in 1.22 na suhem in precej mocnejši avtomobili niso bili dosti hitrejši.