Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe mar 24, 2006 4:42 pm

Nebivedu - ti imaš res pravi nick v tem primeru. In jst GOLF-a tu čisto nič ne hvalim, ampak samo razlagam povsem zgrešene pojme ljudi tvojega tipa. O cenah avtomobilov nimaš pojma, več kot očitno živiš daleč izven civilizacije - salona ali pa vsaj cenika pa nisi videl vsaj desetletje.
GOLF IV = 2 x CLIO - najprej se pošteno motiš, in kot drugo si res optimist - a ti pričakuješ, da bo po tvoji logiki RENAULT prodajal CLIO po primerljivi ceni kot MEGANE. Eno je razred CLIO, drugo je razred MEGANE. MEGANE z dodatno opremo, ki jo je imel GOLF IV več, v času lansiranja pa je stal vsaj toliko kot GOLF. Jao, jao - kakšen pacient !!!
Gremo dalje:
GOLF V - njegova aktualna cena je 3,4 slabe MIO sit - povsem solidno motoriziran (1,6 bencin - 102 ) in povsem solidno opremljen
· 6 zračnih blazin,
· antiblokirni sistem (ABS),
· naprava proti zdrsu gnanih koles ASR
· centralno zaklepanje z radijskim daljinskim upravljanjem,
· električni pomik sprednjih stekel (pri 4-vratni izvedbi tudi električni pomik zadnjih stekel),
· električno nastavljivi zunanji ogledali,
· klimatska naprava climatic,
· radio RCD 300 s CD-predvajalnikom,
· servo krmiljenje s hitrostno prilagodljivim uravnavanjem
Za ta denar dragi moj pacient dobiš CLIO 1,4 s primerljivo opremo in primerljivimi zmogljivostmi. Da je CLIO za cel razred manjši avto pa ne gre izgubljat besed. Zdej, če tebi RENAULT za ta denar proda CLIO RS - si res, velik, velik optimist.
Kot sem že rekel - imaš svoje mnenje, lahko sovražiš VW oz GOLF-a. Niso pa še to dejstva, o njih si pa več kot očitno nimaš pojma. Zato o njih raje ne govori !
O tem, da "tvoji" Japonci, Američani, Korejci za EU trg niso sposobni narediti prodajno tako uspešnega modela je pa spet poglavje zase. Da se močno trudijo v tej smeri dokazujejo z lastninmi modeli, ki so na splošno po lastnostih bistveno drugačni od predhodnikov - prodajne številke njihovih posameznih modelov pa so napram GOLF-u res, kot sam praviš megla.

LP
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Pe mar 24, 2006 4:46 pm

Foter naj kupi avto, ki je njemu všeč in za katerega misli da mu bo dobro služil. Če bo kupil avto za katerega so mu drugi rekli da je vredu, bo napačen. Itaq vidiš da ne moreš več vprašat za konstruktiven nasvet, ker vsaki pač poskuša popljuvat drugega in drugim dopovedat kako je njegov xyžščđć avto super.
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx Pe mar 24, 2006 5:05 pm

ShowDown..bravo
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe mar 24, 2006 5:06 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Nebivedu - ti imaš res pravi nick v tem primeru. In jst GOLF-a tu čisto nič ne hvalim, ampak samo razlagam povsem zgrešene pojme ljudi tvojega tipa. O cenah avtomobilov nimaš pojma, več kot očitno živiš daleč izven civilizacije - salona ali pa vsaj cenika pa nisi videl vsaj desetletje.
GOLF IV = 2 x CLIO - najprej se pošteno motiš, in kot drugo si res optimist - a ti pričakuješ, da bo po tvoji logiki RENAULT prodajal CLIO po primerljivi ceni kot MEGANE. Eno je razred CLIO, drugo je razred MEGANE. MEGANE z dodatno opremo, ki jo je imel GOLF IV več, v času lansiranja pa je stal vsaj toliko kot GOLF. Jao, jao - kakšen pacient !!!
Gremo dalje:
GOLF V - njegova aktualna cena je 3,4 slabe MIO sit - povsem solidno motoriziran (1,6 bencin - 102 ) in povsem solidno opremljen
· 6 zračnih blazin,
· antiblokirni sistem (ABS),
· naprava proti zdrsu gnanih koles ASR
· centralno zaklepanje z radijskim daljinskim upravljanjem,
· električni pomik sprednjih stekel (pri 4-vratni izvedbi tudi električni pomik zadnjih stekel),
· električno nastavljivi zunanji ogledali,
· klimatska naprava climatic,
· radio RCD 300 s CD-predvajalnikom,
· servo krmiljenje s hitrostno prilagodljivim uravnavanjem
Za ta denar dragi moj pacient dobiš CLIO 1,4 s primerljivo opremo in primerljivimi zmogljivostmi. Da je CLIO za cel razred manjši avto pa ne gre izgubljat besed. Zdej, če tebi RENAULT za ta denar proda CLIO RS - si res, velik, velik optimist.
Kot sem že rekel - imaš svoje mnenje, lahko sovražiš VW oz GOLF-a. Niso pa še to dejstva, o njih si pa več kot očitno nimaš pojma. Zato o njih raje ne govori !
O tem, da "tvoji" Japonci, Američani, Korejci za EU trg niso sposobni narediti prodajno tako uspešnega modela je pa spet poglavje zase. Da se močno trudijo v tej smeri dokazujejo z lastninmi modeli, ki so na splošno po lastnostih bistveno drugačni od predhodnikov - prodajne številke njihovih posameznih modelov pa so napram GOLF-u res, kot sam praviš megla.

LP


In golf V je pa prodajno uspešen model???? Ja samo kmetje ga kupujejo , tisti ki nasedajo govoricam kok je dober avto, pa tisti, ki so nasedli, k so mislili, da bo vsaj malo podoben dvojki. Ostali so spregledal. VAG odpušča delavce, če bi imel res tok dobro prodajo bi jih zaposloval. Golfu 5 so pa moral dat pa tok opreme, da ga sploh kdo kupi. Če že govorimo o prodajnih številkah pa ne bodo golfov 3,4,5 in še 6 tok prodal kot so golfov 2.

Kar se pa tiče cene dveh cliotov. Govoril sem o golfu 4, ko je prišel ven iz tovarne je bil tok drag, da si takrat dobil 2 cliota za isti denar, ali pa celo 3 twingote. Leta 1998 je bil twingo 1.411.000 sit(sem ga kupil in imam še račune spravljene), golf pa od 3.8 do 4.2 miljona. Mal si poglej cenike.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe mar 24, 2006 5:25 pm

Nebivedu - dej raje utihni, ker res nimaš blage veze. GOLF IV 1,4 basic je leta 98 veljal dobre 2,3 mio SIT, za slabe 3 mio SIT si dobil TDI 90, dobro opremljenega pa za nekje pol milijona več. Za tvojo cifro (3,8 - 4,2 mio SIT) si dobil že solidno opremljenega PASSATA LIMUZINO ali VARIANT TDI 110, ali če hočeš LT-ja.
O odpušanju v tovarni - ta je pa dobra - ti nimaš pojma o ekonomiji, managementu in teh stvareh - samo za informacijo - pozanimaj se kako je bilo z odpuščanjem od A-Ž, pa potem govori !
Če so zate kmetje vsa množica ljudi, ki je kupila GOLF-a V - he, he bi imeli v Evropi mi močno kmetijstvo, in bi prineslo obučutno večji delež EU proračunu. In potem so zate oz po tvoji logiki v Švici, Avstriji, Nemčiji (tržišča, kjer je najbolje prodan) vsi povrsti kmetje ;)
EU tržišče avtomobilov je zate res neznanka - pusti ga raje pri miru !!!

LP
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 27, 2006 6:30 am

Mojster Miha je napisal/-a:Nebivedu - dej raje utihni, ker res nimaš blage veze. GOLF IV 1,4 basic je leta 98 veljal dobre 2,3 mio SIT, za slabe 3 mio SIT si dobil TDI 90, dobro opremljenega pa za nekje pol milijona več. Za tvojo cifro (3,8 - 4,2 mio SIT) si dobil že solidno opremljenega PASSATA LIMUZINO ali VARIANT TDI 110, ali če hočeš LT-ja.
O odpušanju v tovarni - ta je pa dobra - ti nimaš pojma o ekonomiji, managementu in teh stvareh - samo za informacijo - pozanimaj se kako je bilo z odpuščanjem od A-Ž, pa potem govori !
Če so zate kmetje vsa množica ljudi, ki je kupila GOLF-a V - he, he bi imeli v Evropi mi močno kmetijstvo, in bi prineslo obučutno večji delež EU proračunu. In potem so zate oz po tvoji logiki v Švici, Avstriji, Nemčiji (tržišča, kjer je najbolje prodan) vsi povrsti kmetje ;)
EU tržišče avtomobilov je zate res neznanka - pusti ga raje pri miru !!!

LP


Bom tko napisal da ne boš o kmetijstvu, "KMETJE" kupujejo golfe, ker nimajo pojma kaj je to avto in golf od verzije 3 naprej(uključno z 3) ni bil nikoli avto ampak samo svinjak ki so ga kao nadgradili iz uspešnega golfa 1 in 2. Nikoli več ne bo pojem avtomobila tako kot je bil to golf 2 in res je to ljudski voz za "kmetavze".

Leta 1998 si dobil za 2.3 miljona komaj golfa 3 in ne 4. Mal manj nakladaj.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po mar 27, 2006 9:38 am

BTW, leta 1998 si dobil za 3,4 miljone že Passata, ne pa "le" Golfa...Cene civilnih pasatov so bile namreč od 3,4-4,1m SIT...izjema je pač model z V6 motorjem (5,1mSIT)

Golfom pa so cene segale tako kot je Mojster Miha napisal, od 2,3 do 3,7miljona in sicer 2,3 za 1.4 basis in 3,7 za 2.3V5 highline...

Megane je istega leta veljal od 2,1m SIT za 1.4e RL(ki niti ni imel 2xAB), pa do 2,9mSit za 1.9dTi RT, primerljiv Golf(TDI, Comfortline) je takrat olajšal denarnico za približno enako ceno(BASIS je namreč imel ceno 2,66m SIT, doplačilo za eno stopnjo višjo opremo pa defintivno ni bilo 300kSIT).
Twingo je res veljal 1,4 miljona, Clio pa od 1,45-2,1m SIT, modeli 1.2 RN-1.6 RXE...
OK?

Sej se mi niti ne gre, da bi se postavljal na stran nemcev ali francozov ali pa japoncev...ampak počasi se mi obrača, ko vsak drugi post berem, kako so VSI nemci dragi in brez opreme, ostalo je pa poceni in nafilano z opremo...yeah right...
Aja, za povrh nekateri kupijo avto, za katerega so raziskave(ki jim sicer povsem verjamem) pokazale, da se jih pokvari le 8%, medtem ko za onega ki je z recimo 14% na 50 mestu(izmišljeni podatki) govorijo da se kvari nonstop in imaš abonma na servisu :bonk (oprosti za citat Joie de Vivre)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
zoom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Po okt 18, 2004 9:02 am

Napisal/-a zoom Po mar 27, 2006 11:04 am

bla bla....moj fotr je dal leta 98 za IV sdi + klima 2.9 mil
 
Uporabniški avatar
blindek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: Če jun 16, 2005 4:55 pm
Kraj: Pomurje

Napisal/-a blindek Po mar 27, 2006 11:33 am

vsak avto je po svoje dober...in seveda bo vsak svojega hvalil...doma mam nemca(bmw),japonca(mazda),francoza(peugeot) in laufajo vsi brez problema...vsak je po svoje dober.Če pa primerjate cene potem dajte skup avtomobile enakega razdreda in enake opreme.Seveda pa morate tudi gledat na kvaliteto izdelave...
Za Golfa V pa no comment...z njim naredil cc 4000km in moram rečt da nisem ravno zadovoljen :? pri VW so ga začel srat...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po mar 27, 2006 12:08 pm

zoom je napisal/-a:bla bla....moj fotr je dal leta 98 za IV sdi + klima 2.9 mil


V uradnem ceniku iz leta 98 je cena za SDI-ja 2,4miljona...mogoče je klima koštala takrat precej denarja, poleg tega pa je pošteno še povedati kateri paket opreme ima(basis, comfortline, highline). 2,4 miljona namreč velja za BASIS(torej osnovno izvedenko, ki pa je premogla vsaj 2 airbaga in ABS za razliko od Megane-a)
Če se prav spomnim, so pri punci za TDI(81kw) Highline leta 99, odšteli 3,5m SIT. S tem da avtu od opreme praktično manjka le šibedah, avtomatski menjalnik, in usnjeni sedeži...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac To mar 28, 2006 4:50 pm

mi smo dal za 1.4 golfa l.98 z generation opremo (avt. klima, športni paket,16col....)
3 miljone, kar je z lizingom zneslo 3,7 mio vse skupaj!!!
in nikakor ni bil vreden denarja, ker so bli sami stroški z njim!
je pa res, da je ergonomija v golfu v vrhu razreda...kakšni megani, clioti.. pa so čist zgrešeni!

največji problem 1.4 motorjev je da se "nekaj" zapacava in avto neprestano crkuje, na servisih ti to samo sčistijo ampak ne drži dolgo.
poleg tega je mel golf IV še tele serijske napake:
šipe so padale dol (plastičen nosilec stekla je blo treba zamenjat)
ključavnice so zanič
elektronika jih j**e (žarnice crkavajo neprestano,...)
...
vsak avto pa itak lahko dela probleme
:?

lp
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov